Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Aha, varmaan meidän luokan opettajakin on jo silloin huijannut että Ellan nimi on Eetu eikä Lari.
Vierailija kirjoitti:
Aha, varmaan meidän luokan opettajakin on jo silloin huijannut että Ellan nimi on Eetu eikä Lari.
Googlaas nyt nimi : Eetu toivainen. (katso kuvat)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänkö täällä AVlla sitä et krisse on itsekkäin asukas kaikista vai onko täälläkin sitä päätöntä fanitusta? Mun mielestä ihan tapetti ja muut puhuu siitä ihan asiaa.
Jaaha, Eetun äiti tuli näköjään taas huutelemaan tänne.
Kuka on eetu? Voitteko nyt vaan sanoa koska en ymmärrä tän ketjun inside läppää täällä.
ELLAN OIKEA VIRALLINEN (ALKUPERÄINEN NIMI) ON EETU. EETU tajua jo !!!
Eihän ole, vaan Lari :D Olenkin ihmetellyt miksi tätä Eetua täällä viljellään.
Eetu Toivainen. Ei muuten oo vaikee googlata tuo..
Jep, siellä se munan teippaaja on , googleen..
Onko sulla jotain omaan seksuaaliseen liittyviä ongelmia kun jankutat siitä munan teippaamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenestä pojat läyhäs heti aamusta Roope ja Kessu. Kuulemma w...uttuttaa.
Pikku Roopea ottanut jo Krisse päähän aamusta alkaen kylppärissä😂😂😂😂
Krisse saa tunteita aikaan. Jes.No onhan tuokin nyt taas vähän kaukaa haettua. Juu, etuili ehkä suihkussa, mutta mistähän "neiti itsekkyys" voisi tietää, että Roope oli menossa suihkuun, jos oli pesemässä hampaita.
Esimerkiksi kysymällä: "Olitko menossa suihkuun, vai voinko minä mennä nyt?". Ihan peruskohteliasuussääntöjä, jotka Krissellä ei selkeesti ole hallussa. Tykkäsin alussa, mutta nyt on rasittava tapaus. Krissen poistumista ei huomaisi millään tavalla. Ymmärrän ihan täysin, että hän ärsyttää.
Eli ei saa olettaa, että kun suihku on vapaana ja toinen pesee kaikessa rauhassa hampaitaan, siihen suihkuun voi mennä?
Etenkin roope ja Ella olettaisivat mutta tottahan Kristiinan on kysyttävä lupa ja sanottava että odottaa vuoroaan kun läyhäjengi on käynyt ensin.
käärme-ella kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlaas nyt nimi : Eetu toivainen. (katso kuvat)
Joo, Siinähän se käärme-ella on ! (eetu toivainen)
Jönkkäri vois ottaa yhden lasin tekareilleen ja käyttää aina sitä samaa lasia, pesasis vaan välillä. Ja pitää sitä siellä 'tyynybaarissa', ei olis missään tiellä kaikkien 'ihailtavissa'. Siellä sillä on vesilasi yölläkin josta käy juomassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko Ella raskaana?
Hehheh Ellahan on mies
Niin vaan on maha turvonnu eikä oo viikkoon juonu, kyllä ellan täytyy raskaana olla. Onnea myös isukki artulle :)
🤣🤣🤣
Mielestäni tuo tapetti-nimitys on vähän hölmö. Kun kaikki nyt ei vaan ole räiskyviä ja äänekkäitä persoonia tai ekstrovertteja. Onko pakko BB: ssa pärjätäkseen olla sellainen? En sit oo niin seurannu Krisseä vielä, minkä verran hänellä olisi muuten annettavaa.
Nyt täällä kyllä vedetään mutkia suoraksi tuossa Krissen kiusaamis asiassa.
Tuolla ei kyllä kovin moni ole syyllistynyt varsinaiseen kiusaamiseen tai syrjimiseen Krisseä kohtaan. Melkein kaikki on jutelleet tai pohtineet asiaa selän takana, mutta minä en itse sitä laske kiusaamiseksi tia syrjimiseksi.
Osa tätä tekee, se on ihan totta. Mutta mun mielestä nyt on turha koko BB porukkaa alkaa syyttelemään.
Vierailija kirjoitti:
No se läyhäporukka oli hirveä missä oli ade, Manta, Niko Saarinen ja Miia? Kiusasivat cherylia, teroa. Ade oli muutenkin mastermind, kieron oloinen sosiopaatti. Manta taas ilkeä suustaan ja kauhea muutenkin. Sitten tietysti Teijan ja Annen kiusaaminen Johannaa kohtaan. Teija vielä voitti!
Tuo Aden kopla lienee legendaarisin kiusausrinki, mitä Suomessa on nähty. On myös yksi parhaista kausista koskaan, joskin voittaja oli kaikkien aikojen pahin antikliimaksi. Teija taas oli sellainen topakka ja pahasuinen eukko. Oliko sitten kovakin kiusaamaan, kun en itse sitä kautta niin tarkasti seurannut. Muistan lähinnä osuvan tarkat ja pirulliset kuvaukset esimerkiksi juutalaisista. Nykyään menisi maailma sekaisin noistakin.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla ei kyllä kovin moni ole syyllistynyt varsinaiseen kiusaamiseen tai syrjimiseen Krisseä kohtaan. Melkein kaikki on jutelleet tai pohtineet asiaa selän takana, mutta minä en itse sitä laske kiusaamiseksi tia syrjimiseksi.
Osa tätä tekee, se on ihan totta. Mutta mun mielestä nyt on turha koko BB porukkaa alkaa syyttelemään.
Käärme-ella, roope ja kati ulos..
Te jauhatte täällä krissen kiusaamisesta mut teiltä iteltänne lentelee transfobisia eetu läppiä. Tekopyhää ja noloa aikuisilta ihmisiltä. Te ootte paljon pahempia ku mikään ella tai roope. Juntteja täynnä tää ketju :D
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli ilmeisesti ollut hybriditv-äänestys siitä annetaanko viikkotehtävässä etumatkaa poliisille (OP:lle) vai murhaajalle (Katille). Katsojat äänesti murhaajan etumatkan puolesta. Kati varmaan iloitsee, kun katsojat äänesti häntä mielummin kuin Olli-Pekkaa?
Just tämän takia äänestin OP:ta. Ihmettelin miksi jotkut äänestivät ton kieron akan eduksi.
Nuo ei nyt yhtään ajattele tuota murha-asiaa ns. outside the box.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tuo tapetti-nimitys on vähän hölmö. Kun kaikki nyt ei vaan ole räiskyviä ja äänekkäitä persoonia tai ekstrovertteja. Onko pakko BB: ssa pärjätäkseen olla sellainen? En sit oo niin seurannu Krisseä vielä, minkä verran hänellä olisi muuten annettavaa.
Minusta se taas on erinomainen, sillä en itse ainakaan jaksa katsella tylsiä ja mukavia ihmisiä makoilemassa sopuisasti. Tämä formaatti on juurikin luotu erikoisten ihmisten kanssakäymiselle ja yhteentörmäyksille.
Vierailija kirjoitti:
Te jauhatte täällä krissen kiusaamisesta mut teiltä iteltänne lentelee transfobisia eetu läppiä. Tekopyhää ja noloa aikuisilta ihmisiltä. Te ootte paljon pahempia ku mikään ella tai roope. Juntteja täynnä tää ketju :D
Kyllä. Ellaa, Katia ja Roopea haukutaan ja nimitellään täällä ja todella törkeästi. Jauhetaan jostain munien teippaamisesta. Mitä sitten jos Ella on mies tai joku on homo tai lesbo. Suvaitsematonta porukkaa.
teippi-eetu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
teippi-eetu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänkö täällä AVlla sitä et krisse on itsekkäin asukas kaikista vai onko täälläkin sitä päätöntä fanitusta? Mun mielestä ihan tapetti ja muut puhuu siitä ihan asiaa.
Jaaha, Eetun äiti tuli näköjään taas huutelemaan tänne.
Kuka on eetu? Voitteko nyt vaan sanoa koska en ymmärrä tän ketjun inside läppää täällä.
ELLAN OIKEA VIRALLINEN (ALKUPERÄINEN NIMI) ON EETU. EETU tajua jo !!!
Eihän ole, vaan Lari :D Olenkin ihmetellyt miksi tätä Eetua täällä viljellään.
Eetu Toivainen. Ei muuten oo vaikee googlata tuo..
Jep, siellä se munan teippaaja on , googleen..
Onko sulla jotain omaan seksuaaliseen liittyviä ongelmia kun jankutat siitä munan teippaamisesta?
EI. paraneeko eetun ongelmat teipillä ??! :o)
Toimittaako bb eetulle roudariteipit?
Niinpä. sitois välillä narulla munansa. Ja menis kotiinsa sitomaan..
Ja sun henkinen ikä on 5 vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa tätä tekee, se on ihan totta. Mutta mun mielestä nyt on turha koko BB porukkaa alkaa syyttelemään.Käärme-ella, roope ja kati ulos..
Joo, näistä oon samaa mieltä. Ja nämä onki ainoat, jotka mun mielestä suoranaisesti on syyllistynyt kiusaamiseen ja syrjäytymiseen.
Kristiina puhui Katille jumppaohjaajasta. Kati vastasi "jumppaohjaaja??" ja korjasi "aerobic-ohjaaja vai??"... Vaikka itse eilen kutsui sitä jumppa ohjaajaksi kun aerobic-ohjaaja oli liian vaikea sana kirjoittaa! Ihan kun ei muka tiennyt kenestä Krisse puhuu.. Pakko vaan päästä nälvimään.
Ketään muuta, jonka kädet syyhyäis päästä tutkimaan tota huonetta?