Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perjantaisin se ”fanicorneri” on ihan hirveetä katseltavaa ja kuunneltavaa. Varsinainen freak show. Toivottavasti ne lopetettaisiin.
Kieltämättä vähän tuollaiset vibat siitä tulee. :D
Myötähäpeän tunne ja kanava vaihtuu.
Miksi tuo mustapaitainen mies on noin lähellä Saulia tuolla studiossa.. Ei ole mitään kunnon turvaväliä, kuten Saulilla ja naisjuontajalla.
Miksi Alma väitti ettei Katin hiippailuja ei muka ole hänen käsketty tehdä? Olihan se Katin hahmon kuvauksessa. Alma on kyllä muutenkin tökerö.
Ja Ella taas vaihteeksi muistutti, että häntä ja Roopea pitäisi palkita, kun viime viikolla vähemmistöjä niin sorsittiin...
Paula voisi tulla jumppauttamaan minua, nimim. korona-ajan kilot. En edes vitsaile. Hänen jumppansa näyttävät kivoilta ja lempeiltä.
Vierailija kirjoitti:
"Anteeksi. Olin kiimoissani." :D
Joel on mainio roolissaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Timo kaivelee munia?
Ei kai vaan teippiä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Alma väitti ettei Katin hiippailuja ei muka ole hänen käsketty tehdä? Olihan se Katin hahmon kuvauksessa. Alma on kyllä muutenkin tökerö.
Juontajat yhtä pihalla kuin viime vuonna... Saisko tuohon seuraavalla kertaa tyypit, jotka seuraa tätä?
Vierailija kirjoitti:
Nyt se transformoi itsensä vesihulluksi.
Vesihullu Krisse
Minkä ihmeen takia Arttu ja Joel (ja yleensä myös Kristiina) aina makaavat sängyssä. Eikö voisi vaikka istua keittiössä, olkkarissa tai ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Ja Ella taas vaihteeksi muistutti, että häntä ja Roopea pitäisi palkita, kun viime viikolla vähemmistöjä niin sorsittiin...
Vapauttais munansa teipeistä, niin kuuluis kertaheitolla enemmistöön eikä tarttis ruikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Paula voisi tulla jumppauttamaan minua, nimim. korona-ajan kilot. En edes vitsaile. Hänen jumppansa näyttävät kivoilta ja lempeiltä.
Kamalan kuuloinen akka.
EI SITÄ VETTÄ TARVITSE LOROTTAA SITÄ AIKAA KUN HINKUTTAA SUUTAAN. KOITA TAJUTA.
Ihan sama mikä kuppa on suussa, hana kiinni kun vettä ei tarvitse.