Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Montako teippirullaa ella-pojalla kuluu tuohon munan teippailuun ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
roopen rääkymien on kamalempaa kuin sasan
Jep. Äsken otin 24/7 luureihin tässä puuhaillessa, ja luurit lensi seinään, kun Roope rääkyy taas keuhkojen täydeltä... Jokohan uskaltaisi kokeilla uudestaan?
Kuuluu roopen rooliin.
Innokasta voi näytellä rääkymättäkän.
Kerrotko miten?
En ole keneltä kysyit, mutta tapauttamalla, hyppimällä, käyttämällä suuri eleisiä liikkeitä liikkeitä, erilaisia hyperadjektiiveja käyttämällä, innokkaasti höpöttämällä ( ilman huutamaista) .
Roope on hyvin ilmeikäs ja kykenisi siihen ihan varmasti.
En ymmärrä miksi pitäisi rajoittaa ylireagoimista poistamalla se kaikkein olennaisin.
Tosiahan on että se on ihan sama mitä Roope tekee niin se on väärin Roopen inhoajien mielestä. Jos hän ainoastaan hyppisi, taputtaisi käsiään ja höpöttäisi tuolla innokkaasti niin kommentit täällä olisivat tyyliin "viekää toi pomppiva ja jatkuvasti kälättävä hintti pois tuolta kun ei jaksa kuunnella enää."No minä en ainakaan inhoa roopea, mutta en silti halua kuunnella huutoa. joten arviointisi ei nyt osunut.
Onneksi olkoon, olet harvinaisuus täällä jos et inhoa Roopea. Edelleenkin kuitenkin olen sitä mieltä että Roopen INHOAJIEN mielestä kaikki mitä hän tekee on väärin.
No mikäs sinuun vetoaa tuossa makeilevassa plösössä huutajassa?
On ollut viihdyttävä alusta saakka. Mökillä Roopen ja O-P:n källi talon bileissä käymisestä oli hauska, Räyhä-Roope on viihdyttävä, Roopen ja Markon kisailu ja "avioriidat" viihdyttää mua myös. Roope on ollut lähes joka kerta mukana "yöpartiossa " joka on ollut ihan parasta antia kun monet muut asukkaat menevät nukkumaan liian aikaisin. Roope osallistuu tehtäviin eikä eristäydy. Mua viihdyttää jopa se kun hän valittaa joskus, kuten eläintehtävän aikana
Roope kyllä myös ärsyttää mua joskus, etenkin kun hän on Ellan seurassa. Toivonkin että Ella poistuu seuraavana tuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Kristiina ollut merikapteenin roolissaan kertaakaan pahasuinen kuten hänen ohjeissa sanottiin?
On.
Mitä se sanoi? Linkki? Muuten en usko. En itse olekuullut kertaakaan sellaista.
Esim. Ellan "tönäisyssä" huuteli hävytömyyksiä perään.
Se oli eilen kahden aikaan, joten siihen ei pysty enää kelaamaan.
Ja siinä aikaisemmassa vaiheessa, kun mesosivat sisällä ja kirosi, niin Kati alkoi sitten huutamaan "ei saa kiroilla, ei saa kiroilla!" ja alkoi punnertaa. Sen jälkeen sohvalla Krisse sanoi jollekin jotain tyyliin "Hiljaa, turska!", niin mietin, että yrittiköhän välttää kiroilua Katin takia ja olla "paha suustaan" jotenkin muuten. Mutta se turska oli hauska, tuli mieleen Tintin kapteeni Haddock.
Jos Sami olisi sanonut turska, vinkuisit täällä miten loukkaava ja tylsä esiintyjä Sami on.
Mutta kun Pyhä Kristiina sanoo "hiljaa turska", se on taidetta.Nyt meni niin vikaan kuin mennä voi, Kessu on mun ykkössuosikki :D
No laita siihen tilalle joku asukki jota inhoat, vtustako minä sun inhokkia tiedän.
Paistaa vain se että palvot pyhää kristiinaa.
Eikä kaikilla mitään inhokkia olekaan, vaikka tällä palstalla moni tuntuu kuvittelevan sellaisen mahdottomaksi.
Luuleeko Kati olevansa joku PT-jumala?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Kristiina ollut merikapteenin roolissaan kertaakaan pahasuinen kuten hänen ohjeissa sanottiin?
On.
Kannattaa lukea lehtiä, eiköhän siitä otsikko löydy.
Mitä lehtiä?
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa joita huvittaa nämä viime vuoden bb-voittajan Krisun palvojat ketjussa????
"Krisukin sanoi...", "Krisu ei huolisi.." "Krisukin on sitä mieltä.." "Kyllä Krisukin totesi että..", "...ja Krisukin oli samaa mieltä!"... etc.Hävetkää s##tana. Isot ihmiset.
Av-mammakin oli sitä mieltä, että kenekään ei tarvitse leimautua toisen ihmisen palvojaksi, jos siteeraa tämän mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiinan elämää helpotti nenäleikkaus, kun ei tarvitse jatkuvasti miettiä kuvakulmaa... Selittää Joelille leikkaustaan.
Ja nyt on sitten helpompi honottaa vissiin teippi nenässä? OK kristiina. Minusta tuntuu ettei nenä meinaan tosta parane.
Aika pinnallista.
Ei mitään "aika pinnallista" vaan TÄYSIN PINNALLISTA.
Luojan kiitos kaikki nuoret ei ole kristiinoita.
Ilmeisesti on ollut aika paha se nenä, kun on joutunut kuvakulmia miettimään. Nykynuorilla on enemmän paineita ulkonäöstä, kun pitää postata niitä selfieitä jatkuvalla syötöllä ja pitää etsi sellainen asento, että ei näy ne arat kohdat. Aika surullista tietysti, mutta ymmärrettävää.
Tuo nenähän ei näytä nyt mitenkään leikatulta, pahempaa on laitattaa jotain ikuista luultavasti ohimenevää muotia, kuten paljon tatuointeja ja jotain tissileikkauksia.
Ehkä luomu tulee vielä valliksevaksi trendiksi.
Ihan tavallinen nenä ollut, mutta ei kai pinnalliselle tyrkylle mikään kelpaa.
Ei kenenkään ole pakko postailla mitään kuvia someen, minulla on 18v tytär (kaunis tietenkin, nuori kun on) eikä se minnekään instagramiin itseään kuvaile, ainoastaan kaverien yhteiseen snapChatiin laittelee selfieitä.
Ja ne kuvat käsittääkseni häipyvät kun viesti on katsottu.
tyttäresi laittaa sedille kuvia rahasta...?
Suosittelen että menet suomenkielen kurssille ja opettelet tämän maan kielen, ennen kuin alat silmille hyppimään.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Kati tosiaan vasta 32 v . Näyttää 36 v.
Mun mielestä näyttää rehellisesti sanottuna 40-45-vuotiaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Ja siinä aikaisemmassa vaiheessa, kun mesosivat sisällä ja kirosi, niin Kati alkoi sitten huutamaan "ei saa kiroilla, ei saa kiroilla!" ja alkoi punnertaa. Sen jälkeen sohvalla Krisse sanoi jollekin jotain tyyliin "Hiljaa, turska!", niin mietin, että yrittiköhän välttää kiroilua Katin takia ja olla "paha suustaan" jotenkin muuten. Mutta se turska oli hauska, tuli mieleen Tintin kapteeni Haddock.
Jos Sami olisi sanonut turska, vinkuisit täällä miten loukkaava ja tylsä esiintyjä Sami on.
Mutta kun Pyhä Kristiina sanoo "hiljaa turska", se on taidetta.Nyt meni niin vikaan kuin mennä voi, Kessu on mun ykkössuosikki :D
No laita siihen tilalle joku asukki jota inhoat, vtustako minä sun inhokkia tiedän.
Edelleen, pieleen menee. Toivon kyllä, että Ella lähtisi ennen Krisseä, ihan vaan koska sen ilme olisi varmasti näkemisen arvoinen. Mutta Krisse saisi mennä luiskaan välittömästi sen jälkeen, ihan yhtä tylsä se on kuin Ellakin. Eikä olisi kyllä hetkauttanut sekään yhtään, vaikka Krisse olisi lähtenyt viimeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Miksi kukaan palvoisi jotain tositeevee-esiintyjää? Tietysi vielä hullumpaa on vihata ihan niin vainoksi asti jotain tositeevee-esiintyjää,että käyttää aikansa vihaviestien kirjoitteluun .Mee vaikka takaisin sänkyyn ja kokeile nousta ylös paremmalle jalalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiinan elämää helpotti nenäleikkaus, kun ei tarvitse jatkuvasti miettiä kuvakulmaa... Selittää Joelille leikkaustaan.
Ja nyt on sitten helpompi honottaa vissiin teippi nenässä? OK kristiina. Minusta tuntuu ettei nenä meinaan tosta parane.
Aika pinnallista.
Ilmeisesti on ollut aika paha se nenä, kun on joutunut kuvakulmia miettimään. Nykynuorilla on enemmän paineita ulkonäöstä, kun pitää postata niitä selfieitä jatkuvalla syötöllä ja pitää etsi sellainen asento, että ei näy ne arat kohdat. Aika surullista tietysti, mutta ymmärrettävää.
Tuo nenähän ei näytä nyt mitenkään leikatulta, pahempaa on laitattaa jotain ikuista luultavasti ohimenevää muotia, kuten paljon tatuointeja ja jotain tissileikkauksia.
Ei kenenkään ole pakko postailla mitään kuvia someen, minulla on 18v tytär (kaunis tietenkin, nuori kun on) eikä se minnekään instagramiin itseään kuvaile, ainoastaan kaverien yhteiseen snapChatiin laittelee selfieitä.
Suosittelen että menet suomenkielen kurssille ja opettelet tämän maan kielen, ennen kuin alat silmille hyppimään.
Suosittelen samaa sinulle. "Suomen kieli" kirjoitetaan erikseen, ei yhteen "suomenkieli".
Kyllä Paulan jumppa on ihan 5/5 verrattuna Katin ohjelmaan. Katilla on vaan tarkoitus näyttää ja päteä, kun Paula taas haluaa kaikille hyvän treenin ja hyvän olon. Kati taitaa itsekin tajuta, että Paula vetää paljon paremmin.
Miksi tollaset kati ja paula ovat tuolla, ovatko ne tuolla töissä? Mitään siviilipersoonaa heistä ei löydy, ja ainoa elämäntarkoitus mitä tekevät, on jumppaaminen.
Ulos molemmat, ei jaksa mitään anne sällylöitä katsella yhtään.
Painukoot kotiinsa pumppaamaan itseään.
Vaasassa on varmaan salitkin nyt suljettu, ainakin järjen mukaan pitäisi olla, mahtaa olla hirveä kriisi tollaselle katille, jonka elämä on kuntosali.
Toi vetäisi varmaan heroiinia tai viinaa, ellei olisi addiktoitunut omiin lihoihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minua on ärsyttänyt joel, mutta nyt olen alaknu jotenkin sääliä. On varmaan kroonisesti masentunut, ei kiinnosta mikään. Arttu huomaa Joelin haurauden, ja osallistuu aina leikkiin piristäkseen Joelia, aina kun Joel haluaa.
Pitäisikö joel nyt äänestää säälistä voittoon?
Tuo lapanen sais lähteä seuraavana,aivan uskomaton tapaus,Pk huoneessa lässytti kuinka ei oikeasti aikonut Sasaa äänestää mutta kun Samille ei kannattanut antaa ääniä.Oliko Sasa ainoa vaihtoehto vai?Taitaa pelottaa kun joutuu joskus Sassn tapaamaan niin alkaa pyörtää sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Paulan jumppa on ihan 5/5 verrattuna Katin ohjelmaan. Katilla on vaan tarkoitus näyttää ja päteä, kun Paula taas haluaa kaikille hyvän treenin ja hyvän olon. Kati taitaa itsekin tajuta, että Paula vetää paljon paremmin.
Paulan treenattavaksi voisin mennä mieluusti, Katin pakeille en ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Kristiina on fiksu nuori ja kateelliset täällä louskuttaa. Nenäkin on ihan täydellinen, eikä hän mitään honota. Typerää ilkeilyä vaan täällä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pinnallista.
Juuri näin.
Ei tosiaan kaikki nuoret ole Kristiinan kaltaisia tyhjäpäitä. Vaikka ääripinnalliseen kuminaamamaailmaan syntyivät.Kristiinasta ja ellasta huomaa, että ovat rusakoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pinnallista.
Suosittelen samaa sinulle. "Suomen kieli" kirjoitetaan erikseen, ei yhteen "suomenkieli".
Jep ! ja katso vähän mitä ne sedät puuhaa tyttäresi kanssa. Mistä niitä kalliita lahjoja tupsahtelee..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
roopen rääkymien on kamalempaa kuin sasan
Jep. Äsken otin 24/7 luureihin tässä puuhaillessa, ja luurit lensi seinään, kun Roope rääkyy taas keuhkojen täydeltä... Jokohan uskaltaisi kokeilla uudestaan?
Kuuluu roopen rooliin.
Innokasta voi näytellä rääkymättäkän.
Kerrotko miten?
En ole keneltä kysyit, mutta tapauttamalla, hyppimällä, käyttämällä suuri eleisiä liikkeitä liikkeitä, erilaisia hyperadjektiiveja käyttämällä, innokkaasti höpöttämällä ( ilman huutamaista) .
Roope on hyvin ilmeikäs ja kykenisi siihen ihan varmasti.
En ymmärrä miksi pitäisi rajoittaa ylireagoimista poistamalla se kaikkein olennaisin.
Tosiahan on että se on ihan sama mitä Roope tekee niin se on väärin Roopen inhoajien mielestä. Jos hän ainoastaan hyppisi, taputtaisi käsiään ja höpöttäisi tuolla innokkaasti niin kommentit täällä olisivat tyyliin "viekää toi pomppiva ja jatkuvasti kälättävä hintti pois tuolta kun ei jaksa kuunnella enää."No minä en ainakaan inhoa roopea, mutta en silti halua kuunnella huutoa. joten arviointisi ei nyt osunut.
Onneksi olkoon, olet harvinaisuus täällä jos et inhoa Roopea. Edelleenkin kuitenkin olen sitä mieltä että Roopen INHOAJIEN mielestä kaikki mitä hän tekee on väärin.
Tuo taitaa osalla tämän ketjun keskustelijoista olla se ajatus. Että jos mainitset jonkun negatiivisen asian jostain kilpailijasta, kuulut automaattisesti hänen inhoajiin ja jonkun toisen kilpailijan "tiimiin". Kuitenkin kaikista tuolla löytyy niin hyviä kuin huonojakin puolia.
Edelleenkin tarkoitin hänen inhoajiaan. Nyt oli kyse ainoastaan heistä. Roopeeen neutraalisti suhtautuvat tuskin viitsivät kirjoitella hänestä shaibaa tänne jatkuvasti. Ei mua ainakaan kiinnosta laittaa 100 kommenttia kuinka "Joel on sitä ja tätä ja sais painua vidduun en jaksa kattoo laitan kameran kiinni" kun Joel on mulle neutraali.
Juuri näin.
Ei tosiaan kaikki nuoret ole Kristiinan kaltaisia tyhjäpäitä. Vaikka ääripinnalliseen kuminaamamaailmaan syntyivät.
Kristiinasta ja ellasta huomaa, että ovat rusakoita.