Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
En kestä tuota Katia. Kun sai Sasan häädetyn herjan, sanoi, että arvasi ja on tämän ansainnut. Muilla alkoi tuosta kommentista ehkä raksuttaa, että Kati on antanut Sasalle pisteitä. Marko kysyikin ihmeissään: "Ai ansainnut? Kui nii?" Kati vastasi: "No mähän oon tehny täällä nii paljon jekkui! Kestän kyllä tämän!" Noloa Kati. Ei kai kukaan nyt jekkujen vuoksi antaisi häädetyn herjaa, kyllä se aina henkilökemioihin ja nimeämispisteisiin liittyy.
Sasan pisteet nousi bb-studiossa. Puhui fiksuja ja antoi herjan oikealle henkilölle.
Pinnalliset ihmiset kuvittelevat että vain rahan palvojat ovat älykkäitä, vaikka asia on ihan päinvastoin.
Minä haluaisin olla roskakuski, olen siitä ammatista haaveillut aiemmin.
Haluaisin myös harrastaa bingoa, mutta tällä paikkakunnalla ei taida olla paikkaa missä voisi harrastaa.
Olin pienenä pikkuvanha ja koko suku ajatteli että minusta tulee joku professori.
Toisinsanoen, olen älykäs.
Todellakin tuo Kati on kans kyllä yks "kärmes"..... Krisse kysyi ihan ystävällisesti häneltä, että meneekö pk:n niin tää naama norsunv:llä vastaa todella epäystävällisesti. Ja toinen "kärmes" tuo Ella, mitenkään häntä sukupuolen tms takia sorsien, ihan hänen persoona on jotenkin negatiivinen, kyllä Krisu oli niin oikeassa. Sasa oli sitä mieltä, että kauppareissun jälkeen Ellan ja Krissen välit olisivat jotenkin huonontuneet mutta eiköhän Ella heti alkanut "inhota" Krisseä kun olivat possuina molemmat. Ihmettelen todellakin tuota Sasan hämmästystä kun Krisu kertoi mielipiteensä Ellasta ja Roopesta. Sasa oli ilmeisesti niin naivi, ettei tajunnut mitä talossa oikeasti tapahtui. Itse oisin kyllä halunnut Roopen ulos, on niin Ellan narussa että huh. Sasa on kaunis ja hyväsydäminen nainen, olisin toivonut hänen kyllä vielä jatkavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artun exä on nainen ja erosivat kun Artulla oli muita naisia.
Ei pidä paikkaansa! Artun exä tuli raskaaksi ja sen takia erosivat.
Artulle vai jollekin toiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kuva tuossa Kristiinan kädessä olevassa tatuoinnissa on ? Koko käsivarsi on musta, mutta sitten muutama joku pieni väripallo?
Olikohan ne niitä putoavia ruusun(?) terälehtiä.
Joo, on kyllä. Ylhäällä on ruusu, jonka terälehtiä hiljalleen putoilee.
Tehty tatuointumessuilla Venetsiassa, jonne Krisseä oli pyydetty malliksi.
Ellan ulkonäköesikuvat Legolas ja Tuksu.
Ellan ulkonäköesikuvat Legolas ja Tuksu.
Ai ,että tuli hyvä mieli kun Krisu latasi suorasi lähetyksessä mielipiteet Ellasta ja Roopesta.Oli siinä Sasalla ilme.Eikö hän muka ole tajunnut tota Ellan kieroilua.Hyvä myös koko tuotannolle ,että Krisu sanoi tuon.
Vierailija kirjoitti:
Pinnalliset ihmiset kuvittelevat että vain rahan palvojat ovat älykkäitä, vaikka asia on ihan päinvastoin.
Minä haluaisin olla roskakuski, olen siitä ammatista haaveillut aiemmin.
Haluaisin myös harrastaa bingoa, mutta tällä paikkakunnalla ei taida olla paikkaa missä voisi harrastaa.
Olin pienenä pikkuvanha ja koko suku ajatteli että minusta tulee joku professori.
Toisinsanoen, olen älykäs.
Ei se haittaa. Toiselle paikkakunnalle pääsee matkustamaan. Kävelemällä, pyörällä, taksilla tai linja-autolla. Joskus ja ennen junalla tai lentokoneella.
Tämä viikkotehtävä on käsikirjoitettu onnistuvaksi. Lopussa tulemme näkemään suuret juhlat (bibikset) ja känniääliöilyä.
Miten viikkotehtävä liittyy murhamysteeriin?
Vierailija kirjoitti:
OP on vähän vastaava hahmo kuin jonkun vuoden voittaja, olikohan Annika nimeltään. Joku kampaaja, black jotain. Vaikuttaa ulospäin vähän tyhmältä, mutta sisältä paljastuu vaikka mitä.
Sisältä kyllä on jo paljastunutkin vaikka mitä, mutta ei kyllä vaikuta ulospäinkään tippaakaan tyhmältä, vaan on varsin terävä.
OP on hiljainen tarkkailija. Lipuu huomaamatta ryhmästä toiseen, ei pidä meteliä itsestään, niin toiset asukkaat helposti voivat aliarvioida hänet.
Pelaa tätä peliä erinomaisesti, tekee havaintoja, ja on yleensä vähintään yhden siirron muita edellä. Ja jos oikein muistan, ei ole saanut vielä ainuttakaan häätöpistettä.
Vierailija kirjoitti:
Ai ,että tuli hyvä mieli kun Krisu latasi suorasi lähetyksessä mielipiteet Ellasta ja Roopesta.Oli siinä Sasalla ilme.Eikö hän muka ole tajunnut tota Ellan kieroilua.Hyvä myös koko tuotannolle ,että Krisu sanoi tuon.
Mikä tuossa tarkalleen sai sinut hyvälle mielelle?
Vierailija kirjoitti:
Miten viikkotehtävä liittyy murhamysteeriin?
Paljastus: Siitä tulee sellainen Agatha Christien "Idän pikajunan arvoitus" tapainen loppu. Eli sitten, kun hahmot ovat valmiit, alkavat näytellä sitä osuutta. Ihan kiva.
Siis kuunteleeko joku mielellään tota roopen kirkumista?
Vierailija kirjoitti:
Siis kuunteleeko joku mielellään tota roopen kirkumista?
Kumpikin kamera näyttää nukkuvia asukkaita, ei sieltä kuulu mitään kirkumista.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna vois olla päivätehtävänä sellainen, että poliisi murtautuis taloon ja suihkauttais kaikkien naamalle pippurisumutetta.
Poliiseilla ois järkevämpääkin tekemistä kun pellejen kaitseminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OP on vähän vastaava hahmo kuin jonkun vuoden voittaja, olikohan Annika nimeltään. Joku kampaaja, black jotain. Vaikuttaa ulospäin vähän tyhmältä, mutta sisältä paljastuu vaikka mitä.
Sisältä kyllä on jo paljastunutkin vaikka mitä, mutta ei kyllä vaikuta ulospäinkään tippaakaan tyhmältä, vaan on varsin terävä.
OP on hiljainen tarkkailija. Lipuu huomaamatta ryhmästä toiseen, ei pidä meteliä itsestään, niin toiset asukkaat helposti voivat aliarvioida hänet.
Pelaa tätä peliä erinomaisesti, tekee havaintoja, ja on yleensä vähintään yhden siirron muita edellä. Ja jos oikein muistan, ei ole saanut vielä ainuttakaan häätöpistettä.
On saanut, mutta ei sillä ole väliä. Pelaa erittäin hyvin, kuten totesit. Ehkä parhaiten juuri nyt ja ehkä jopa loppuun asti. Myös Sami on pelannut viikko toisensa jälkeen paremmin ja paremmin. Talossa on aika monta asukkia, ketkä luulevat pelaavansa hyvin. Putoavat välittömästi, kun päätyvät yhteenkään äänestykseen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kauheaa tuolle Eetu pojalle on sattunut kun kulkee tyttöjen vaatteissa? Onko lyönyt päänsä? Huulet ainakin ilmeisesti saanut jonkun iskun. Eikö talossa ole edes jäitä laittaa huuliin?
Puppelipojaks kiusattu niin yrittää muuttua heteroks xD
Vuoden 2008 voittaja Anniina? Loistava vertaus, oli nimittäin sen kauden suosikkini.