Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
37361/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa kuunnella tuon Roopen kauheaa huutoa? Olisin varmaan tempaissut tuota jo lättyyn jos olisin talossa, aivan raivostuttavaa älämölöä!

Vierailija
37362/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä! Katille häädetyn herja!!

Kieltämättä mahtava veto Sasalta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37363/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä Arttu tekee?? Nukkumaan käymässä jo? Eikö se tajua että tulee vielä häädetyn herja yms.

Vierailija
37364/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Joppendaali taas makoilee - nyt vaihteeksi ulkona. Näyttää ihan teletapilta tuolla! 😂

Vierailija
37365/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristianin ja Sasan välillä kipinä tai ainakin Krisun puolelta

Krisu ei tykkää pullukoista. Sorry :)

Vierailija
37366/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just joo. Häädetyn herja meni tylsimmälle asukkaalle. Kati on jopa Krisseäkin tylsempi, en edes usein muista hänen olemassaoloaan.

Vierailija
37367/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko Arttu nyt tempaista ton kylpytakin auki. Tahtoo nähdä.

Artulla on sellaiset veltot huulet. Siitä tulee sellainen mielikuva, että hän on muutenkin vähän veltto.

Hän on kyllä ihan rehellisen kokovartaloveltto tapaus. Aina mussuttamassa jotain keittiön puolella, napsii ärsyttävästi kuormasta, mutta kotitöitä ei hoida nimeksikään.

Uloshan tuo haluaisi

Vierailija
37368/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi reilumpaa kertoa häädetyn herja herjan antajalle ja katsojille ennen herjan saajan nimeä. Tuotanto on sumplinut esim Katille eri herjan. Jos vielä raskaanakin.

Vierailija
37369/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ellaa ja hänen luonnettaan voi mun mielestä kritisoida sillon kun on aihetta, mutta on järkkyä kuinka transfobista läyhäämistä täällä hänen persoonaansa kohdistetaan. Täällä jotkut ottaa koko ajan kantaa hänen sukupuoleensa väheksyvästi, vihamielisesti ja fobisesti. Hänen identiteettinsä on nainen ja silloin hän on nainen. Myös se että vähemmistön edustajia kohdellaan kuin heidän pitäisi edustaa mallikkaasti koko ryhmäänsä ja viitekehystään, on ihan typerä. Vähemmistöihinkin mahtuu monenlaisia ihmisiä. (Tosin ovat kyllä itse vetäneet tätä vähemmistökorttia tiuhasti esiin, joka on mielestäni myös iso virhe. Sehän johtaa juuri tällaiseen, että tulevat arvioiduksi vain ryhmänsä edustajina eivätkä yksilöinä.)

Jos minun identiteettini on Valmetin traktori, tekeekö se minusta Valmetin traktorin oikeasti? Vai olisiko kyseessä harha, johon tarvitaan hoitoa, aivan kuten Eetun tapauksessa?

Ja loukkaako esim. henkilöä jonka identiteetti onkin Massey Fergusonin traktori 🤔

Todennäköisesti. Jokaisen täytyy saada olla se traktorimerkki johon identifioituu tai tulee itkupotkuraivari.

Vierailija
37370/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ella tönäisi Krisseä pihalla. Kamerassa 1 näkyy noin 14:15-14:30 kohdalla.

Tarkoitatko sitä, kun ovat rooleissa? Krisse ei saa liikkua yksin. Ella taluttaa jonkin matkaa, muuta en huomannut. 

Ensin talutti, sitten tönäisi olkapäistä kauemmas ja lähti menemään.

Vierailija
37371/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ellaa ja hänen luonnettaan voi mun mielestä kritisoida sillon kun on aihetta, mutta on järkkyä kuinka transfobista läyhäämistä täällä hänen persoonaansa kohdistetaan. Täällä jotkut ottaa koko ajan kantaa hänen sukupuoleensa väheksyvästi, vihamielisesti ja fobisesti. Hänen identiteettinsä on nainen ja silloin hän on nainen. Myös se että vähemmistön edustajia kohdellaan kuin heidän pitäisi edustaa mallikkaasti koko ryhmäänsä ja viitekehystään, on ihan typerä. Vähemmistöihinkin mahtuu monenlaisia ihmisiä. (Tosin ovat kyllä itse vetäneet tätä vähemmistökorttia tiuhasti esiin, joka on mielestäni myös iso virhe. Sehän johtaa juuri tällaiseen, että tulevat arvioiduksi vain ryhmänsä edustajina eivätkä yksilöinä.)

Jos minun identiteettini on Valmetin traktori, tekeekö se minusta Valmetin traktorin oikeasti? Vai olisiko kyseessä harha, johon tarvitaan hoitoa, aivan kuten Eetun tapauksessa?

Kuka jaksaa näitä Valmetin traktori, taisteluhelikopteri, uniikki lumihiutale yms. kommentteja. Paljon heikompaa argumenttia ei keskusteluun voisi heittää.

Vierailija
37372/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Ellalla edes diagnoosia? Vai onko itse itsensä diagnosoinut transsukupuoliseksi kun tykkää ns. tyttöjen jutuista? Transsukupuolisuuteen kuuluu kehodysforia, mutta ainakaan Ellan en ole kuullut missään vaiheessa puhuvan että hänellä olisi tätä diagnosoitu.

Vierailija
37373/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellalle ja Roopelle tullut selkeä hajurako. Ella ollut enemmän semmoisten kanssa, joiden kanssa ei ole kovin viettänyt aikaa, kuten Paulan ja Oopeen.

No pitäähän paholaisen saada nuokin äänestämään krisseä.

Vierailija
37374/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel on aivan huippu persoonallisuus! En pitänyt hänestä mökkikauden aikana, koska talokanavaa ei pystynyt seuraamaan katisasan tyhjänpäiväisen kimityksen ja joelarttu makaamisen vuoksi. Nyt kun on kauemmin seurannut, on Joel erottunut positiivisesti talolaisista. Arttu on vähän yksinkertainen -ei viihdyttävä, Ella on ihan sama onko talossa vai ei -ei viihdyttävä, Kati ärsyttää negatiivisesti -ei ollenkaan viihdyttäjä,toivottavasti seuraava lähtijä, Timo neutraali -jää liikaa taustalle, joskus harvoin heittää hauskan jutun.

Vierailija
37375/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettiiköhän Roope nyt Sasan lähdön jälkeen, että Sasan jengi, mihin Ellakin alusta asti kuului, ei olekaan niin suosittuja kun Sasakin lähti heti ekassa häädössään, joten tuonkohan takia Roope etsii nyt suositumpaa seuraa?

Vierailija
37376/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on välillä tosi vaikee saada selvää noiden puheista, etenkin Kristiina puhuu silleen hiljaa ja välillä hänen puhe menee vähän muminan puolelle. Oon huomannu että toiset joutuu välillä kysyy häntä toistamaan sanomisiaan jopa.

Mulla sama. Ellaakin on välillä aika vaikea kuulla ja oopeeta. Paula on mukava poikkeus, kun artikuloi selvästi. Samillakin aika selkeä puhe välillä.

Yksi ärsyttävä huomio Ellan puheessa on hampaiden välistä tuleva kova s-äänne. Ei mikään suhinaässä, vaan niin kuin viheltäisi. Samaa käy tosi usein myöskin Markolla. Heitä ei tee juurikaan mieli kuunnella, koska ovat kovaäänisiä, mutta huonoja artikuloijia.

Vierailija
37377/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sasa vaikuttaa livessä tosi fiksulta ja ihan eri ihmiseltä ku talossa. Flegmaattinen Joel pilasi Sasan pelin.

Vierailija
37378/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Artun exä on nainen ja erosivat kun Artulla oli muita naisia.

Ei pidä paikkaansa! Artun exä tuli raskaaksi ja sen takia erosivat.

Vierailija
37379/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi joel joel... 

Vierailija
37380/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu ja Krisse sopivat, että Krisse voi puristella Artun nenästä mustapäät jonain päivänä. Mitähän mahtaa Ella tuumia sellaisesta läheisyydestä... 

Ketju on lukittu.