Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Olenkohan mie vähemmistöö ku oon evakon lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella tönäisi Krisseä pihalla. Kamerassa 1 näkyy noin 14:15-14:30 kohdalla.
Tarkoitatko sitä, kun ovat rooleissa? Krisse ei saa liikkua yksin. Ella taluttaa jonkin matkaa, muuta en huomannut.
247 minäk7n huomasin niinku ois tönäissyt.
Roolien kautta on hyvä hyväksikäyttää tuota tilannetta, että pääsee fyysisesti tönäisemään jne.
Vierailija kirjoitti:
Onko Krisse ihastunut Arttuun?
Ei ole, viihtyy samanhenkisten kanssa. Yhtä lailla Joelin kuin Artunkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella tönäisi Krisseä pihalla. Kamerassa 1 näkyy noin 14:15-14:30 kohdalla.
Tarkoitatko sitä, kun ovat rooleissa? Krisse ei saa liikkua yksin. Ella taluttaa jonkin matkaa, muuta en huomannut.
247 minäk7n huomasin niinku ois tönäissyt.
Mä näin ton tilanteen, ensin Krisse nojasi Roopeen kun Roope alkoi eläytymään ja heilumaan omassa roolissaan otti Krisse tukea vieressään seisovasta Ellasta, Ella mulkaisi kuin halpaa makkaraa, antoi kuitenkin Krissen olla siinä hetken ja sitten tönäs pois.
Marko saattoi sitten Krissen sisälle.
Kiva nähdä että Kristiina tulee noin hyvin juttuun Joelin ja Arttun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
joel arttu ja krisse on söpöjä yhdessä
Eivät minusta söpöjä, mutta hauskoja. Kannattaa jäädä kuuntelemaan.
Vierailija kirjoitti:
No, nyt oli hauskat jutut Artulla, Joelilla ja Krissellä makkarissa. Nauratti. Mut tää saattaa kostautuu, ku muut asukkaat pitää niiden vetäytymistä kuppikuntana ja antaa nimeämispisteitä.
Käänsin takkini noiden suhteen. Olen aiemmin arvostellut noita epäkiinnostaviksi makoilijoiksi, mutta olin väärässä. Noilla on hyvät jutut ja hauskaa keskenään. Kiva olla väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Joelin ja Krissen vois laittaa kotiinsa makoilemaan.
On muuten lähes aina pötköttämässä, kun sattuu katsomaan 247 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellaa ja hänen luonnettaan voi mun mielestä kritisoida sillon kun on aihetta, mutta on järkkyä kuinka transfobista läyhäämistä täällä hänen persoonaansa kohdistetaan. Täällä jotkut ottaa koko ajan kantaa hänen sukupuoleensa väheksyvästi, vihamielisesti ja fobisesti. Hänen identiteettinsä on nainen ja silloin hän on nainen. Myös se että vähemmistön edustajia kohdellaan kuin heidän pitäisi edustaa mallikkaasti koko ryhmäänsä ja viitekehystään, on ihan typerä. Vähemmistöihinkin mahtuu monenlaisia ihmisiä. (Tosin ovat kyllä itse vetäneet tätä vähemmistökorttia tiuhasti esiin, joka on mielestäni myös iso virhe. Sehän johtaa juuri tällaiseen, että tulevat arvioiduksi vain ryhmänsä edustajina eivätkä yksilöinä.)
Hänen sosiaalinen sukupuolensa on nainen. Hänen biologinen sukupuolensa on mies. Fakta ei ole vihapuhetta, ei fobiaa eikä väheksyntää.
Häh,eikö se olekaan leikannut jälki väliänsä?? Siis ilman mitään sarvia ja hampaita tämä kysymys. Katsoin yksi päivä ,kun oli suihkussa mustissa pitsipöksyissä eikä sillä kyllä mitään mies osia näkynyt?
Survoo elimensä perserakoon, trans housut.
24/7 kirjoitti:
Hei miten tota 24/7 saa kelattua taaksepäin,mistä pitää painaa?
Tietokoneella saa 6 t taakse muttei kännykällä.
Krissehän näyttäis nyt ihan Jone Nikulalta jos Kati vielä lainais vaatteensa tolle.
Saako telkkarilla kelattua?
Vierailija kirjoitti:
24/7 kirjoitti:
Mulla ei ainakaan puhelimessa onnistu kelaaminen, tietokoneella onnistuu.
Tietokoneen hiirellä palkkia taaksepäin, näkyy klo aikakin palkin janan kohdalla.
24/7 kirjoitti:
Riippuu millä katot. Tv:tä ja kännykkää en pysty kelaamaan mutta tietokoneella onnistuu. Alareunassa on palkki mistä pääsee haluttuun aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellaa ja hänen luonnettaan voi mun mielestä kritisoida sillon kun on aihetta, mutta on järkkyä kuinka transfobista läyhäämistä täällä hänen persoonaansa kohdistetaan. Täällä jotkut ottaa koko ajan kantaa hänen sukupuoleensa väheksyvästi, vihamielisesti ja fobisesti. Hänen identiteettinsä on nainen ja silloin hän on nainen. Myös se että vähemmistön edustajia kohdellaan kuin heidän pitäisi edustaa mallikkaasti koko ryhmäänsä ja viitekehystään, on ihan typerä. Vähemmistöihinkin mahtuu monenlaisia ihmisiä. (Tosin ovat kyllä itse vetäneet tätä vähemmistökorttia tiuhasti esiin, joka on mielestäni myös iso virhe. Sehän johtaa juuri tällaiseen, että tulevat arvioiduksi vain ryhmänsä edustajina eivätkä yksilöinä.)
Hänen sosiaalinen sukupuolensa on nainen. Hänen biologinen sukupuolensa on mies. Fakta ei ole vihapuhetta, ei fobiaa eikä väheksyntää.
Häh,eikö se olekaan leikannut jälki väliänsä?? Siis ilman mitään sarvia ja hampaita tämä kysymys. Katsoin yksi päivä ,kun oli suihkussa mustissa pitsipöksyissä eikä sillä kyllä mitään mies osia näkynyt?
Siis jalko väliänsä
-sama-Se teippaa gigulin pärsvakoonsa.
Siellä persvaossa giguli muhii ja kasvaa sientä. Onko maalarinteippiä ?
Olipa kiva kuulla kun Kristiina hymyssä suin totesi Joelille, että on kiva tunne kun ulkopuolella on näköjään ihmisiä jotka tykkää hänestä kun ei joutunut ulos vieläkään.
24/7 kirjoitti:
Saako telkkarilla kelattua?
Ei ainakaan meidän Samsung-telkkarilla saa kelattua tuota striimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jalko väliänsä
-sama-Se teippaa gigulin pärsvakoonsa.
Siellä persvaossa giguli muhii ja kasvaa sientä. Onko maalarinteippiä ?
Oikeesti? Sairasta touhua!!
Taasko Kati pissas housuunsa... :o Liittykö tuo jotenkin ms-tautiin, ei kai aikuinen ihminen muuten noin päästele?
Mulla ei ainakaan puhelimessa onnistu kelaaminen, tietokoneella onnistuu.