Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Eilen Jopen kanssa puhuessaan Krisse hieman takelteli jonkin sanan taivutusmuodon kanssa ja huokaisi, että kieli on vaikeaa. Joel symppasi ja sanoi, että ymmärtää hyvin, että on Krisselle varsinkin on välillä vaikeaa kielen kanssa. Onko Krisse kaksikielinen siten, että osaa puhua sekä venäjää että suomea, mutta ei kumpaakaan ihan täydellisesti? Se selittäisi miksi Krissellä on välillä hankalaa taivuttaa tai muistaa jotain sanoja. Tietääkö joku? Minulta jäi kuulematta ekalla mökkiviikolla vedetyt vain elämää -esittelykierrokset, jolloin kertoivat itsestään perinpohjaisemmin.
Oho onpas Krissellä paksu takamus. Korostuu oikein noissa shortseissa.
Vierailija kirjoitti:
Markon ja Roopen hahmot parhaita. Ihan kuin jostain Vintiöistä tai Kummelista.
Mulla tuli mieleen myös Ketonen ja Myllyrinne :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellaa ja hänen luonnettaan voi mun mielestä kritisoida sillon kun on aihetta, mutta on järkkyä kuinka transfobista läyhäämistä täällä hänen persoonaansa kohdistetaan. Täällä jotkut ottaa koko ajan kantaa hänen sukupuoleensa väheksyvästi, vihamielisesti ja fobisesti. Hänen identiteettinsä on nainen ja silloin hän on nainen. Myös se että vähemmistön edustajia kohdellaan kuin heidän pitäisi edustaa mallikkaasti koko ryhmäänsä ja viitekehystään, on ihan typerä. Vähemmistöihinkin mahtuu monenlaisia ihmisiä. (Tosin ovat kyllä itse vetäneet tätä vähemmistökorttia tiuhasti esiin, joka on mielestäni myös iso virhe. Sehän johtaa juuri tällaiseen, että tulevat arvioiduksi vain ryhmänsä edustajina eivätkä yksilöinä.)
Mutta koska ella-poika leikkauttaa munansa ?
Miksi tää kiinnostaa sua noin paljon?
-eri
Niinpä. Ketä se kiinnostaa ja kelle se oikeastaan kuuluu? Ei se jalkoväli selvästikään määrittele hänen identiteettiään. Joidenkin toisten identiteettiä se selvästi määrittää ja sekin on fine, mutta ei voi vaatia kaikkia suhtautumaan sukupuoleen samalla tavoin. Ellan korjausprosessi on kesken, mutta ei kuulu meille milloin mitäkin tekee.
Nyt ois hyvä kun Artun hahmo ja Paulan hahmo lähtis vähän tantrasekstaileen, ja se homma siitä eskaloitus enemmänkin. Ella bella mozzarella lähtis luiskaan Artun vierestä nukkumasta.
Tykkäisin.
Joko sanoin, että Markon hahmo on huippu. Tai Marko on ihan paras tuossa hahmossaan. Se tuijotus. Se tuijotus.
Jotenki hassua ku Artulla on nyt päivisin nainen joka larppaa miestä ja öisin mies joka larppaa naista. :D
Vierailija kirjoitti:
Oho onpas Krissellä paksu takamus. Korostuu oikein noissa shortseissa.[/quote
Bikineissä kyn oli uimassa niin hyvin naisellinen vartalo. Täytyyhän naisella b... yllyä olla.v
Vierailija kirjoitti:
Ellaa ja hänen luonnettaan voi mun mielestä kritisoida sillon kun on aihetta, mutta on järkkyä kuinka transfobista läyhäämistä täällä hänen persoonaansa kohdistetaan. Täällä jotkut ottaa koko ajan kantaa hänen sukupuoleensa väheksyvästi, vihamielisesti ja fobisesti. Hänen identiteettinsä on nainen ja silloin hän on nainen. Myös se että vähemmistön edustajia kohdellaan kuin heidän pitäisi edustaa mallikkaasti koko ryhmäänsä ja viitekehystään, on ihan typerä. Vähemmistöihinkin mahtuu monenlaisia ihmisiä. (Tosin ovat kyllä itse vetäneet tätä vähemmistökorttia tiuhasti esiin, joka on mielestäni myös iso virhe. Sehän johtaa juuri tällaiseen, että tulevat arvioiduksi vain ryhmänsä edustajina eivätkä yksilöinä.)
Sitten ihmettelevät yhteen ääneen, miksi Ella kiusaa. Hän on moisen normin oppinut muilta ihmisiltä, kun häntä on kiusataan, kun häntä ei hyväksytä omana itsenään.
Helpottaisko se sitten kiusaajia, jos hän kutsuisi itseään muusukupuoliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule. Leimataanko minut nyt sitten transfoobiseksi, kun ilmaisen mielipiteenäni, että Ella on harvinaisen hölmö, narsistinen ja huonokäytöksinen ihminen, jopa ikäisekseen. Nou laik.
En leimaa, koska se ei ole transfobista vaan luonteen arvostelua. Mutta täällä on niitä jotka arvostelee koko ajan hänen sukupuoli-identiteettiään.
Vierailija kirjoitti:
Joteanki hassua ku Artulla on nyt päivisin nainen joka larppaa miestä ja öisin mies joka larppaa naista. :D
😂😂😂 se on sitä nykyaikaa. Eletään 2020 lukua .
Ella tönäisi Krisseä pihalla. Kamerassa 1 näkyy noin 14:15-14:30 kohdalla.
Joel, Marko, Paula ja Timo parhaat rooleissaan. Roope kanssa hyvä, mutta sen takia joutuu katsomaan sormi mute-näppäimellä... Voisiko yli-innokkuutta esittää jotenkin muutenkin kuin huutamalla?
Muutkin onnistuneet ihan hyvin. OP ehkä vähän laimea, mutta se ovifobia on kyllä hyvä yksityiskohta. Ella esittää ehkä liian itsensä tapaista hahmoa, ei saa vedettyä riittävän överiksi.
Ellalla ammattilaisen eleet ja puheet, paljonkohan tuntitaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule. Leimataanko minut nyt sitten transfoobiseksi, kun ilmaisen mielipiteenäni, että Ella on harvinaisen hölmö, narsistinen ja huonokäytöksinen ihminen, jopa ikäisekseen. Nou laik.
En leimaa, koska se ei ole transfobista vaan luonteen arvostelua. Mutta täällä on niitä jotka arvostelee koko ajan hänen sukupuoli-identiteettiään.
Onko niitä oikeasti enempää kuin 1-2? Ainakin yksi kirjoitustyylistä tunnistettava kirjoittaa hyvin ahkerasti oksennuksiaan tänne, hyppään yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen sosiaalinen sukupuolensa on nainen. Hänen biologinen sukupuolensa on mies. Fakta ei ole vihapuhetta, ei fobiaa eikä väheksyntää.
Häh,eikö se olekaan leikannut jälki väliänsä?? Siis ilman mitään sarvia ja hampaita tämä kysymys. Katsoin yksi päivä ,kun oli suihkussa mustissa pitsipöksyissä eikä sillä kyllä mitään mies osia näkynyt?
Siis jalko väliänsä
-sama-
Se teippaa gigulin pärsvakoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Joel, Marko, Paula ja Timo parhaat rooleissaan. Roope kanssa hyvä, mutta sen takia joutuu katsomaan sormi mute-näppäimellä... Voisiko yli-innokkuutta esittää jotenkin muutenkin kuin huutamalla?
Muutkin onnistuneet ihan hyvin. OP ehkä vähän laimea, mutta se ovifobia on kyllä hyvä yksityiskohta. Ella esittää ehkä liian itsensä tapaista hahmoa, ei saa vedettyä riittävän överiksi.
Ja OPlla on välillä niin tilannekoomisia heittoja, että porukka joutuu lähtemään paikalta naureskelemaan.
Joel on kyllä ihan loistava.
Vierailija kirjoitti:
Eilen Jopen kanssa puhuessaan Krisse hieman takelteli jonkin sanan taivutusmuodon kanssa ja huokaisi, että kieli on vaikeaa. Joel symppasi ja sanoi, että ymmärtää hyvin, että on Krisselle varsinkin on välillä vaikeaa kielen kanssa. Onko Krisse kaksikielinen siten, että osaa puhua sekä venäjää että suomea, mutta ei kumpaakaan ihan täydellisesti? Se selittäisi miksi Krissellä on välillä hankalaa taivuttaa tai muistaa jotain sanoja. Tietääkö joku? Minulta jäi kuulematta ekalla mökkiviikolla vedetyt vain elämää -esittelykierrokset, jolloin kertoivat itsestään perinpohjaisemmin.
Kertoi eilen Joelille vessakeskustelussa, että äitinsä luona puhuttiin vaan venäjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen sosiaalinen sukupuolensa on nainen. Hänen biologinen sukupuolensa on mies. Fakta ei ole vihapuhetta, ei fobiaa eikä väheksyntää.
Häh,eikö se olekaan leikannut jälki väliänsä?? Siis ilman mitään sarvia ja hampaita tämä kysymys. Katsoin yksi päivä ,kun oli suihkussa mustissa pitsipöksyissä eikä sillä kyllä mitään mies osia näkynyt?
Siis jalko väliänsä
-sama-Transnainen . Seksuaali identiteetti naisen.
Ja luonne itse saatanan.
Vierailija kirjoitti:
Ella tönäisi Krisseä pihalla. Kamerassa 1 näkyy noin 14:15-14:30 kohdalla.
Tarkoitatko sitä, kun ovat rooleissa? Krisse ei saa liikkua yksin. Ella taluttaa jonkin matkaa, muuta en huomannut.
Leikkauksella ei muututa biologiseksi naiseksi. Ellalla on X- ja Y-kromosomit, millään leikkauksella hän ei saa kahta X-kromosomia.
(Ja vastauksena kysymykseen, käsittääkseni ei ole. Ainakin tuck-housuista ovat tuolla puhuneet ja Ella on selittänyt, kuinka genitaalit niihin saa piiloon. Ja on puhunut, että aikoo Thaimaahan leikkaukseen.)