Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
36681/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lueskelin täällä kommentteja ja mun 24/7 oli jumittunut paikalleen ja kuvassa Arttu makaa sängyssä ja möllöttää tyhjä katse silmissään. Kuvaavaa on etten edes huomannut ties kuinka pitkään aikaan että ruutu oli hyytynyt. Havahduin vain jossain vaiheessa ettei ääntä kuulunut. Näin kiinnostavaa tämä on, ei edes huomaa että onko 24/7 auki vai ei. Artun möllötys hyytyneenä näytti ihan samalta kuin livenä.

Niinpä. Ja kertoo myös tuotannosta, kun esim eilen näytettiin toisessa streamissa pitkään tyhjää keittiötä ja toisessa streamissa Artun ja Jopen möllöttämistä. Juu, ei kai ketään olisi kiinnostanut ne 10 muuta asukasta, jotka puhuvat ja touhusivat, vaan katsotaan mieluummin seiniä ja elotonta miestä. 

Vierailija
36682/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nuo roolijaot menee? BB sivuilla luetellaan hahmot mutta ei nimiä kuka on kukakin.

Ilmeisesti jokainen kutsutaan yksi kerrallaan pk-huoneeseen ja ne saa roolivaatteensa sieltä ja niistä ei saa keskustella muiden kanssa eikä vaatteita saa näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36683/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OP on yks talon pahimmista juoru-ukoista.  Tää kausi on kyllä todella vaikea, koska noista kukaan ei ole voittaja-ainesta, ainakaan vielä. Jos Samilta nähdään huikea kasvutarina niin, ehkä siinä on ainesta. Mut suurin osa on vaan mennyt vaan pahempaan suuntaan, BB on tuonut alhaisimmat piirteet tai laitostumisen esiin. Sami on mielestäni kehittynyt eniten positiiviseen suuntaan, vaikka vielä välillä karkaakin se itsekehu päälle. Silti. Timo on ollut alusta saakka samanlainen, joten en odota hänellekään mitään kasvutarinaa, mutta finaaliainesta hän on kyllä.

Mikä vt'n kasvutarina? Sami?Hänen valovuosien päähänkin loistava laskelmointiko nyt muka on jotain kasvutarinaa? Mihin suuntaan kasvamista? Egon`buustausta? Rohkeuden keräämistä en milloin on oikea aika näyttää muna penskoille?  Trolli, trolli kato hei.

Mene katsomaan puutarha-ohjelmia. Niissä on luultavasti Kasvutarinaa.

Vierailija
36684/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että ärsyttää toi Roope kulkee porukasta toiseen ja nuolee siinä mennessään kaikkien persaukset, kas kun ei pyydä pyllistämään että saa paremmin nuoltua.

Krisse sen sijaan ei ole muuttanut käytöstään millään tavalla, ei anna läyhäjengin mennä ihonsa alle.

Tietää kyllä varsin hyvin nyrkin kokoiset mulkaisut joita tietyiltä asukkailta saa, en yhtään ihmettele ettei viihdy tuolla kaikkien kanssa.

Roope on sosiaalinen ihminen, ekstrovertti. Heille on luontaista hakeutua seuraan koko ajan. Se ei ole mitään pepunnuolentaa. Roope on on ollut tuollainen alusta asti. Krisse on päinvastainen tyyppi.

Vierailija
36685/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tykännyr Krissestä, mutta eilisilta laski pisteet. Muilla oli hauskaa kun Kessu sai vegeviikkonsa päätökseen. Big Brotherkin osallistui lähtolaskentaan kun Kessu odotti pääsevänsä nötköttileipien kimppuun. Koko muu porukka oli kokoontunut keittiöön kannustamaan, mutta Krisse ja Joel olivat eristäytyneet makkariin. Ei kiinnostanut muiden seura. Nyt ymmärrän miksi muut nimeävät Krisseä.

En enää halua Krisseä finaaliin. En myöskään halua Joelia sinne. En jaksa katsoa finaalia joka vietetään makkarissa makoillen.

Olin positiivisesti yllätynyt että Arttu osallistui hauskanpitoon muiden kanssa eikä eristäytynyt tällä kertaa.

Tiedätkö mitä tarkoittaa sana : Introvertti.

Tiedän, koska olen itse sellainen. Introvertin paikka ei vain ole BB talossa, jollei hän ole valmis kokeilemaan rajojaan. Itse tiedän että en pystyisi osallistumaan BB:hen.

Aijaa? Olen introvertti enkä pidä kuin harvojen ihmisten seurasta. Olen kuitenkin samalla sopeutuvainen ja sanavalmis, varsinkin ärsytettynä. En tiedä mikä piirre minussa tekisi sen, etten VOI mennä bb taloon. Aivan hyvin pystyisin mennä. Tosin en haluaisi että seiska alkaisi kaivella tietoja nuoruusvuosistani, ulosottoveloistani jne. kuten sillä on ollut tapana. Ensimmäisten juhlien jälkeen voisin joutua miettimään kannattaako minun jäädä taloon vai poistua itse, mutta introverttiyteni ei liittyisi siihen kuitenkaan.

Ei kai tässä kukaan sanonutkaan, että et VOI mennä bb-taloon. Pointti on se, että kukaan ei jaksa sinua katsella eikä se sinulle itsellesikään ole kovin mukavaa, eli miksi ihmeessä menisit. 

KYLLÄ JAKSAA. Kyllä introverttikin saa mennä tuonne. Muistatteko vielä ESA A ? oli rauhallinen ja hiljainen. PIDIN TODELLA. Ei kaikki tykkää niistä riehuja höslääjistä.

Esa A ei eristäytynytkään muista johonkin makkariin koko ajan. Hän oli introvertti joka osallistui ja oli viihdyttävä. Näitä nykyisiä makkarilahnoja ei voi verratakkaan Esaan.

Vierailija
36686/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilinen yöpartio oli kyllä kuvottavaa katsottavaa. Huvittaa ihan kun jotkut on sitä mieltä, että miehet ei juorua ja tuo yöllinen oli pahimman luokan juoruamista. OP:kin näytti aivan kunnon vanhan ajan juoruakalta kun eteenpäin kurottautuneena silmät kiiluen oikein mehusteli kaikella kuulemallaan. OP:lle sopisi päähän hyvin semmoinen navettapiian huivi niin kuvaisi parhaiten sen yöllistä olemusta.

Ja Roope, hyi yäk niitä sen ilmeitä kun puhui Krissestä, niitä silmien muljautteluja ja muita vähätteleviä eleitä ja ilmeitä. Mitä nuo itse oikein luulee olevansa?

Ja se, että etsimällä etsittiin vaan pahaa sanottavaa muista, niin kuin Markokin Samista. Hän kertoi juoruna sen, että Sami on selvästi alkanut oikein seuraamaan Arttua ja kerrankin kun hän lähti seuraamaan häntä, niin Arttu menikin vessaan, niin sitten Sami kääntyi muualle. Niin? Mitä sitten??? Oliko tuokin juoruilun arvoinen asia? Kai ihmiset saa tuolla nyt seuraan hakeutua ja jos ei hakeudu, niin sitten siinäkin nämä yöpartiolaiset näki jotain vikaa kun nuo yhdet tyypit vaan eristäytyy.

Eilinen istunto oli heillä ihan vaan pahantahtoista vian etsimistä muista asukkaista. Todella kuvottavia tyyppejä nuo kaikki.

Älä valehtele. Ei oliut mitään pahantahtoista tuossa keskustelussa.

Vierailija
36687/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella rikkoi sääntöjä puhuessaan ja kysellessään Kessulta roolista. Eikä mutään kommenttia Isoveljeltä

Vierailija
36688/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nuo roolijaot menee? BB sivuilla luetellaan hahmot mutta ei nimiä kuka on kukakin.

Ilmeisesti jokainen kutsutaan yksi kerrallaan pk-huoneeseen ja ne saa roolivaatteensa sieltä ja niistä ei saa keskustella muiden kanssa eikä vaatteita saa näyttää.

Meneeköhän taas johonkin neljään tai viiteen asti ennenkuin tää oikeasti alkaa.

Vierailija
36689/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on vaikean oloista tuo jauhelihakeiton valmistus. Kaikki ihan hukassa. Eikö tuo opetettu jo kotitaloustunnilla peruskoulussa. Lisäksi tuo hygienia. Kaikki ronkkii käsillään kattilasta lantun paloja ja herneitä. Voi apua sentään..

Vierailija
36690/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan Joelia homppeliksi, kaikki viittaa siihen.

Arttu vihjasi Krisselle viime viikolla, että J on homo, mutta kiirehti sanomaan, että älä kerro että sanoin sulle. Krisse oli, että mitä tarkoitat homoudella, mun mielestä Joel on fiksu ja mukava jne. Arttu siihen, että sitä hänkin tarkoitti, että Joel on homo koska on fiksu jne. En usko että Arttu tarkoitti alun perin tätä vaan yritti kertoa Krisselle, että oli tehnyt johtopäätöksen J:n suuntautumisesta. Ihminen saa toki olla mitä on.

Voi hyvä paakelsi sentään, jos ja kun BB:nkin seuraaminen ja ironian taju on tällä tasolla, niin ei ihme...

Mutta tällä tavalla kai ne kaikki valeuutiset ja muut 'totuudet' aika pitkälti syntyvät. Jotkut heittää sisäpiiriläppää pokalla naamalla ja joku ottaa (mukamas) ihan tosissaan ja kertoo jollekin kolmannelle taholle, että hei - näin ne puhui. Ihan omin korvin kuulin. 

Vierailija
36691/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilinen yöpartio oli kyllä kuvottavaa katsottavaa. Huvittaa ihan kun jotkut on sitä mieltä, että miehet ei juorua ja tuo yöllinen oli pahimman luokan juoruamista. OP:kin näytti aivan kunnon vanhan ajan juoruakalta kun eteenpäin kurottautuneena silmät kiiluen oikein mehusteli kaikella kuulemallaan. OP:lle sopisi päähän hyvin semmoinen navettapiian huivi niin kuvaisi parhaiten sen yöllistä olemusta.

Ja Roope, hyi yäk niitä sen ilmeitä kun puhui Krissestä, niitä silmien muljautteluja ja muita vähätteleviä eleitä ja ilmeitä. Mitä nuo itse oikein luulee olevansa?

Ja se, että etsimällä etsittiin vaan pahaa sanottavaa muista, niin kuin Markokin Samista. Hän kertoi juoruna sen, että Sami on selvästi alkanut oikein seuraamaan Arttua ja kerrankin kun hän lähti seuraamaan häntä, niin Arttu menikin vessaan, niin sitten Sami kääntyi muualle. Niin? Mitä sitten??? Oliko tuokin juoruilun arvoinen asia? Kai ihmiset saa tuolla nyt seuraan hakeutua ja jos ei hakeudu, niin sitten siinäkin nämä yöpartiolaiset näki jotain vikaa kun nuo yhdet tyypit vaan eristäytyy.

Eilinen istunto oli heillä ihan vaan pahantahtoista vian etsimistä muista asukkaista. Todella kuvottavia tyyppejä nuo kaikki.

Älä valehtele. Ei oliut mitään pahantahtoista tuossa keskustelussa.

Kyllä Roope sillä silmien pyörittelyllään paljastaa ylimielisen asenteensa muita asukkaita kohtaan.

Vierailija
36692/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää tuo Arttu kyllä niin paljon! Koko ajan valittaa, miten kamalaa elämä, ihmiset on ja miten hirveetä p*skaa sipuli tai joku musiikki on. Luuleeko olevansa jotenkin cool tuossa päälle liimatussa negatiivisuudessaan vai yrittääkö olla sarkastinen vai mikä tuossa on tarkoituksena. 

Vierailija
36693/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin taisi olla arvostelua monologeista, että sellainen puhetyyli ei oo kiva.

Pakko mainita, että hetki sitten ykkösessä pohalla juttelivat Ella, Roope, Paula ja Timo eläimistä. Roope kertoi pelastaneensa karkurikoiran talteen keväällä. Kun Roope sai tarinan loppuun, Paula ja Timo taisi jotain sanoa, mutta Ella ei kommentoinut minun mielestäni mitenkään, vaan alkoi saman tien kertoa omasta lapsuudestaan tarinaa löytökissasta, ja sekin oli tosi yksityiskohtaisesti kerrottu juttu, jonka sisällön voi tiivistää siihen, että olivat veljensä kanssa löytäneet pihalta kissan, jonka omistajaa ei löytynyt, olisivat halunneet pitää sen, mutta siskon allergian takia se piti luovuttaa toiseen perheeseen. Ella vain käsitteli siinä etuoven hankalan avattavuuden ja monia monia pikku yksityiskohtia. Ei siinä, onhan BB-talossa aikaa. Mutta joskus riittäisi vähemmätkin yksityiskohdat.

Toisaalta, kai se keskustelu sitten joidenkin mielestä on tuollai hyvää. Itse aina puhun lyhyesti, eli jutunkerrontatyylini on sellaista: Joo, mekin kerran tehtiin semmoinen ja tämmöinen asia. Kyselkööt muut lisää, jos kiinnostaa. Mutta BB-talossa olen huomannut, että kukaan ei paljoa jatkokysymyksiä esittele, joten asukkaat päätyvät tuollaisiin monologeihin, jos haluavat koko jutun kertoa. Onkohan se tuo ympäristö, vai onko tuo yleistäkin nykyään?

Vierailija
36694/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sanonta ,että katseella voisi tappaa ? Eilisessä suorassa lähetyksessä Ellan kylmä tuijotus Kristiinaa kohtaan oli ällöä järkyttävää.Oli ihan jonkun murhaajan näköinen.Miksi pitää olla noin kateellinen toiselle? Sekä lisäksi valehdella ihmisestä?Voi Ella kun olet vielä mies ja vaikka meikkaisit 5 tuntia, niin kuuluut rumimpiin ihmisiin.

Vierailija
36695/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjaaja sais olla enemmän hereillä, kun monesti molemmat 24/7 striimit kuvaa samaa tilanneta pitkän aikaa, vaikka kaikki asukkaat eivät ole paikalla.

Vierailija
36696/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin taisi olla arvostelua monologeista, että sellainen puhetyyli ei oo kiva.

Pakko mainita, että hetki sitten ykkösessä pohalla juttelivat Ella, Roope, Paula ja Timo eläimistä. Roope kertoi pelastaneensa karkurikoiran talteen keväällä. Kun Roope sai tarinan loppuun, Paula ja Timo taisi jotain sanoa, mutta Ella ei kommentoinut minun mielestäni mitenkään, vaan alkoi saman tien kertoa omasta lapsuudestaan tarinaa löytökissasta, ja sekin oli tosi yksityiskohtaisesti kerrottu juttu, jonka sisällön voi tiivistää siihen, että olivat veljensä kanssa löytäneet pihalta kissan, jonka omistajaa ei löytynyt, olisivat halunneet pitää sen, mutta siskon allergian takia se piti luovuttaa toiseen perheeseen. Ella vain käsitteli siinä etuoven hankalan avattavuuden ja monia monia pikku yksityiskohtia. Ei siinä, onhan BB-talossa aikaa. Mutta joskus riittäisi vähemmätkin yksityiskohdat.

Toisaalta, kai se keskustelu sitten joidenkin mielestä on tuollai hyvää. Itse aina puhun lyhyesti, eli jutunkerrontatyylini on sellaista: Joo, mekin kerran tehtiin semmoinen ja tämmöinen asia. Kyselkööt muut lisää, jos kiinnostaa. Mutta BB-talossa olen huomannut, että kukaan ei paljoa jatkokysymyksiä esittele, joten asukkaat päätyvät tuollaisiin monologeihin, jos haluavat koko jutun kertoa. Onkohan se tuo ympäristö, vai onko tuo yleistäkin nykyään?

Ella on surkeista surkein keskustelija. Nauratti, kun valitti Krissessä sitä, ettei tämä kysy kysymyksiä. Itse kysyy kysymyksiä tyyliin: Hei onko kukaan tehnyt asiaa X silloin kun minä itse tein asian X blaa blaa blaa... Kysymysten funktio Ellalle on vain päästä puhumaan itsestään. Riippumatta siitä, kysyykö kysymyksen joku muu vai hän itse.

Vierailija
36697/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sanonta ,että katseella voisi tappaa ? Eilisessä suorassa lähetyksessä Ellan kylmä tuijotus Kristiinaa kohtaan oli ällöä järkyttävää.Oli ihan jonkun murhaajan näköinen.Miksi pitää olla noin kateellinen toiselle? Sekä lisäksi valehdella ihmisestä?Voi Ella kun olet vielä mies ja vaikka meikkaisit 5 tuntia, niin kuuluut rumimpiin ihmisiin.

Ei mikään meikki eikä mikään leikkaus pelasta rumista ruminta luonnetta, kun se puskee pintaan.

Vierailija
36698/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt ihan ymmärrä ongelmaasi. Roope kertoi tarinan ja sen jälkeen Ella kertoi toisen. Kyllä tuo on minusta ihan normaalia keskustelua. Olisiko sinun mielestäsi ollut kiva, jos tuokin keskustelu olisi ollut vain 

R: mä löysin keväällä koiran

E: mä löysin joskus kissan 

Kysyttiinhän Roopelta tuossa kysymyksiä ja kommentoitiin. Miksi ihmeessä sen jälkeen ei saisi kertoa toista tarinaa? 

Vierailija
36699/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuota venäläistä babushkamummoa ei häädetty eilen? Nyt se taas häärää keittiössä määräilemässä ja ohjailemassa muita tekemättä itse mitään.

Vierailija
36700/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kauan ja paljon sitä aurinkopuuteria pitää hieroa naamaansa? Ja montaako eri pensseliä ja sävyä tarvii käyttää?

.

Sitä ei vähemmällä saa itseään näyttämään hyvin säilyneeltä kuusikymppiseltä kummitukselta.

Ketju on lukittu.