Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
36641/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisse on katin ohella talon tylsin asukas, jotkut irstaat vanhat ukot sitä täällä hehkuttavat.

Niinpä, koulutyttöhame on tehnyt tehtävänsä. Nuoret pojat ja vanhat ukot tykkää.

Krisse ei oo tyhjäpää laumasielu. Harvinaisen kypsä ikäisekseen. Nimimerkillä vähän kypsempi nais ihminen

No haloo, ei olekaan mikään tyhjäpää! Krisse vaikuttaa mukavalta fiksulta nuorelta naiselta. Mutta hyvänen aika sentään, hän EI OLE VIIHDYTTÄVÄ, eikä siksi sovi taloon. Oikeesti pelkkä söpöys ei riitä ylläpitämään mielenkiintoa, jos tuollaiset tylsimykset jatkaa talossa, niin kohta koko kauden seuraamisessa ei ole enää mitään järkeä. En myöskään tykkää tuollaisesta, että on brändännyt itsensä miesten silmään miellyttäväksi. Oikeesti esim. se koulutyttöhame tällaisen tavallisen heteronaisen silmään näyttää ihan naurettavalta. 🙄

Krisse on tapetti, siitä ei pääse mihinkään. Koko ajan unohdan, että hän on edes koko talossa. Olis aika heittää tylsikset ulos ja saada uusia mielenkiintoisia tyyppejä tilalle.

Krissehän nimenomaan tuo draamaan, etkö tosiaan huomaa, kuinka normaali ihminen on kova pala Eetulle ja Roopelle. Olemalla fiksu ja ns. normi tavallinen nuori nainen  vaikuttaa Eetuun ja Roopeen ja ihmeellistä kyllä Paulaan ja Katiin. Eli Krissen on hyvä olla lppuun asti, voittookin täysin mahdollinen, olisi pitkästä aikaan normi ihminen voittaja.

Se että ihminen (Kristiina) on rauhallinen ja kohtelias + tasapainoinen on joillekin rikos ja kirosana. Minä pidän itse Kristiinasta.

Vierailija
36642/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tykännyr Krissestä, mutta eilisilta laski pisteet. Muilla oli hauskaa kun Kessu sai vegeviikkonsa päätökseen. Big Brotherkin osallistui lähtolaskentaan kun Kessu odotti pääsevänsä nötköttileipien kimppuun. Koko muu porukka oli kokoontunut keittiöön kannustamaan, mutta Krisse ja Joel olivat eristäytyneet makkariin. Ei kiinnostanut muiden seura. Nyt ymmärrän miksi muut nimeävät Krisseä.

En enää halua Krisseä finaaliin. En myöskään halua Joelia sinne. En jaksa katsoa finaalia joka vietetään makkarissa makoillen.

Olin positiivisesti yllätynyt että Arttu osallistui hauskanpitoon muiden kanssa eikä eristäytynyt tällä kertaa.

Tiedätkö mitä tarkoittaa sana : Introvertti.

Tiedän, koska olen itse sellainen. Introvertin paikka ei vain ole BB talossa, jollei hän ole valmis kokeilemaan rajojaan. Itse tiedän että en pystyisi osallistumaan BB:hen.

Aijaa? Olen introvertti enkä pidä kuin harvojen ihmisten seurasta. Olen kuitenkin samalla sopeutuvainen ja sanavalmis, varsinkin ärsytettynä. En tiedä mikä piirre minussa tekisi sen, etten VOI mennä bb taloon. Aivan hyvin pystyisin mennä. Tosin en haluaisi että seiska alkaisi kaivella tietoja nuoruusvuosistani, ulosottoveloistani jne. kuten sillä on ollut tapana. Ensimmäisten juhlien jälkeen voisin joutua miettimään kannattaako minun jäädä taloon vai poistua itse, mutta introverttiyteni ei liittyisi siihen kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36643/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis  joka vuosihan se on katsojilla sama laulu: kuinka on tylsää, nuo vain makailee tuolla, herrajumala miten huono casting, viime vuonna oli niin paljon parempi, kyllä peruutan tilaukseni, nyt en kyllä katso enää, vgtu mitä pashaa jne.

Sitten seuraavana vuonna loksahtaa leuka lattiaan, kun saa lukea, kuinka se viime vuosi olikin niin hvtin hyvin castattu ja kivasti oli silleen tapahtumia ja viikkotehtävätkin oli ihan mukiinmeneviä, mutta että tämä nykyinen kausi se vasta todella paska onkin.

Juupa juu. Sama laulu on askelten. 

Vierailija
36644/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisse on katin ohella talon tylsin asukas, jotkut irstaat vanhat ukot sitä täällä hehkuttavat.

Niinpä, koulutyttöhame on tehnyt tehtävänsä. Nuoret pojat ja vanhat ukot tykkää.

Krisse ei oo tyhjäpää laumasielu. Harvinaisen kypsä ikäisekseen. Nimimerkillä vähän kypsempi nais ihminen

No haloo, ei olekaan mikään tyhjäpää! Krisse vaikuttaa mukavalta fiksulta nuorelta naiselta. Mutta hyvänen aika sentään, hän EI OLE VIIHDYTTÄVÄ, eikä siksi sovi taloon. Oikeesti pelkkä söpöys ei riitä ylläpitämään mielenkiintoa, jos tuollaiset tylsimykset jatkaa talossa, niin kohta koko kauden seuraamisessa ei ole enää mitään järkeä. En myöskään tykkää tuollaisesta, että on brändännyt itsensä miesten silmään miellyttäväksi. Oikeesti esim. se koulutyttöhame tällaisen tavallisen heteronaisen silmään näyttää ihan naurettavalta. 🙄

Krisse on tapetti, siitä ei pääse mihinkään. Koko ajan unohdan, että hän on edes koko talossa. Olis aika heittää tylsikset ulos ja saada uusia mielenkiintoisia tyyppejä tilalle.

Krissehän nimenomaan tuo draamaan, etkö tosiaan huomaa, kuinka normaali ihminen on kova pala Eetulle ja Roopelle. Olemalla fiksu ja ns. normi tavallinen nuori nainen  vaikuttaa Eetuun ja Roopeen ja ihmeellistä kyllä Paulaan ja Katiin. Eli Krissen on hyvä olla lppuun asti, voittookin täysin mahdollinen, olisi pitkästä aikaan normi ihminen voittaja.

Nimenomaan. Nuo luonnonoikut - kuten Roope, "Ella" ja Kati - näkevät Kristiinan olevan normaali, tasapainoinen ja älykäs aikuinen ihminen. Se on noillekin tavoite, mutta eivät kykene saavuttamaan sitä, persoonansa vajavaisuuksien takia. Siksi ne vihaavat Kristiinaa, sen sijaan, että yrittäisivät raapia oman elämänsä vähistä aineksista edes jotain rakennustarpeita kehittääkseen itseään.

Vierailija
36645/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus että kyllästyttää nuo makkarilahnat. Etenkin Joel ja Kristiina tuntuu asuvan tuolla. Toivottavasti viikkotehtävä saa vähän eloa noihinkin. Ja pakottaa olemaan tekemisissä myös muiden kanssa enemmän. Ihme jos ei Joel ala pian saada pisteitä nimeämisissä...

Vierailija
36646/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Sasa anna herja joelille, ni saa vähän kuumotusta. Tietty se herja ei aina ole osoittautunut pahaksi asiaksi.

Vierailija
36647/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Krisse on hyvä mimmi. Ja söpöys ei ole tietääkseni rikos ja kiellettyä. Ja hei, Kristiina on 21v !! Nuorin, Ja silti tuntuu että myös fiksuin.

Vierailija
36648/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti BB:n sivuille tulee katsojille luettavaksi kaikkien hahmokuvaukset jne.

Vierailija
36649/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että ihminen (Kristiina) on rauhallinen ja kohtelias + tasapainoinen on joillekin rikos ja kirosana. Minä pidän itse Kristiinasta.

Niin minäkin. Mukava kuunnella rauhallista ääntä tuolla kaiken koohotuksen seassa. Osa asukkaista puhuu niin nopeasti, että meinaan hengästyä jo kuunnellessa.

Mutta on täällä ihmiset kyllä oikeassa siinä, että saisi osallistua enemmänkin kaikkeen. Muuten tulee pian lähtö, kun jää noiden "viihdettä tuovien" jalkoihin.

Vierailija
36650/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asukkaat varmaa sen verran myös pelaa ettei anna tylsille asukkaille ääniä kun olettaa että jos päätyy finaaliin niitten kanssa niin isommat tsäänssit päihittää ne. Esim Joel siksi saa hengailla tuolla ilman ääniä muilta, kun on joidenkin mielestä harmiton

Vierailija
36651/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Sasa anna herja joelille, ni saa vähän kuumotusta. Tietty se herja ei aina ole osoittautunut pahaksi asiaksi.

Herja on kuitenkin olla ruumis ja makailla koko viikko...

Vierailija
36652/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis  joka vuosihan se on katsojilla sama laulu: kuinka on tylsää, nuo vain makailee tuolla, herrajumala miten huono casting, viime vuonna oli niin paljon parempi, kyllä peruutan tilaukseni, nyt en kyllä katso enää, vgtu mitä pashaa jne.

Sitten seuraavana vuonna loksahtaa leuka lattiaan, kun saa lukea, kuinka se viime vuosi olikin niin hvtin hyvin castattu ja kivasti oli silleen tapahtumia ja viikkotehtävätkin oli ihan mukiinmeneviä, mutta että tämä nykyinen kausi se vasta todella paska onkin.

Juupa juu. Sama laulu on askelten. 

Muuten kyllä komppaan, mutta viime vuonna tosi moni oli jo kauden aikana sitä mieltä, että paras casting ikinä. Joten siinä viime kausi oli selvästi erilainen muista.

Vierailija
36653/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tykännyr Krissestä, mutta eilisilta laski pisteet. Muilla oli hauskaa kun Kessu sai vegeviikkonsa päätökseen. Big Brotherkin osallistui lähtolaskentaan kun Kessu odotti pääsevänsä nötköttileipien kimppuun. Koko muu porukka oli kokoontunut keittiöön kannustamaan, mutta Krisse ja Joel olivat eristäytyneet makkariin. Ei kiinnostanut muiden seura. Nyt ymmärrän miksi muut nimeävät Krisseä.

En enää halua Krisseä finaaliin. En myöskään halua Joelia sinne. En jaksa katsoa finaalia joka vietetään makkarissa makoillen.

Olin positiivisesti yllätynyt että Arttu osallistui hauskanpitoon muiden kanssa eikä eristäytynyt tällä kertaa.

Tiedän, koska olen itse sellainen. Introvertin paikka ei vain ole BB talossa, jollei hän ole valmis kokeilemaan rajojaan. Itse tiedän että en pystyisi osallistumaan BB:hen.

Aijaa? Olen introvertti enkä pidä kuin harvojen ihmisten seurasta. Olen kuitenkin samalla sopeutuvainen ja sanavalmis, varsinkin ärsytettynä. En tiedä mikä piirre minussa tekisi sen, etten VOI mennä bb taloon. Aivan hyvin pystyisin mennä. Tosin en haluaisi että seiska alkaisi kaivella tietoja nuoruusvuosistani, ulosottoveloistani jne. kuten sillä on ollut tapana. Ensimmäisten juhlien jälkeen voisin joutua miettimään kannattaako minun jäädä taloon vai poistua itse, mutta introverttiyteni ei liittyisi siihen kuitenkaan.

Eli olisit siis valmis kokeilemaan rajojasi.

Itse olen niin introvertti että tarvitsen omaaa rauhaa ja tuolla sitä ei saisi. En ole kovin sopeutuvainen. En jaksaisi myöskään jatkuvia keskusteluja enkä osallistumista asioihin mitkä eivät kiinnosta. En siis ikinä voisi osallistua BB:hen.

Vierailija
36654/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sählä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä introverttikin saa mennä BB taloon. Ei kaikkien ole pakko koko ajan kiljua, huutaa, räkiä, hyppiä, juosta ja reuhata. Myös rauhallinen ihminen voi olla mielenkiintoinen.

Mutta myös rauhallinen ihminen voi olla ekstrovertti ja viihtyvä muiden ihmisten kanssa ja heittäytyä. Esim Timo ja Op ovat rauhallisia, mutta eivät silti pakene ihmisiä. 

Vierailija
36655/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sählä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä introverttikin saa mennä BB taloon. Ei kaikkien ole pakko koko ajan kiljua, huutaa, räkiä, hyppiä, juosta ja reuhata. Myös rauhallinen ihminen voi olla mielenkiintoinen.

Mutta myös rauhallinen ihminen voi olla ekstrovertti ja viihtyvä muiden ihmisten kanssa ja heittäytyä. Esim Timo ja Op ovat rauhallisia, mutta eivät silti pakene ihmisiä. 

Introvertinkin on tunnettava velvollisuutensa osallistua yhteisön toimintaan.

Vierailija
36656/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kauan ja paljon sitä aurinkopuuteria pitää hieroa naamaansa? Ja montaako eri pensseliä ja sävyä tarvii käyttää?

Haluaisin taloon ainakin yhden kuukauden kestävät naturell-viikot. Tällöin ei saisi meikata, käyttää hajusteita eikä poistaa/leikellä mitään karvoja. Hajusteettoman kosteusvoiteen käyttö olisi tapauskohtaisesti sallittua.

Vierailija
36657/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö noi pelastuspisteistä? Haluan nähdä ellan ja Roopen ilmeen kun ilmoitettaisiin, että Krisse saa joka viikko pelastuspisteet 🤣

Vierailija
36658/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sählä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa toki mennä ja saa olla rauhallinen mutta pitää myös osallistua yhteisiin asioihin. Jos meinaa sulkeutua makkariin aina kun muut osallistuvat niin sitten on turha valittaa miksi joutuu häätöäänestyksiin.

Paljon nuoretkin tätä katsoo. Hyvä vaan kun näkevät, että erilaisiakin ihmisiä on. Ei ole pakko mennä aina lauman mukaan. Saa uskaltaa olla erilainen.

Tottakai saa uskaltaa olla erilainen, mutta sitten on turha myöskään loukkaantua siitä, että muut eivät ota porukkaan, jota ihan oma-aloitteisesti itsekin pakenet. 

Vierailija
36659/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo roolijaot menee? BB sivuilla luetellaan hahmot mutta ei nimiä kuka on kukakin.

Vierailija
36660/104451 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tylsiä ja kaameita asukkaita. Ei tuolla ole semmosta oikeesti hauskaa just yhtään. Ei naurata juurikaan kun noita katsoo. Viime vuonna oli kattaus parempi.  Oli hauskoja salatehtäviä jne. Nauroin ihan vedet silmissä esmes sille Helmerin ja Anun pyykkihuoneen kaapin salakapakka touhulle . 

Kristiinaa lukuunottamatta tuo on tuollaista yhteiskunnan jämäsakkia, joita saattaa tavata jossain raksatyömaiden liepeillä, kun työmaat ohittaa matkalla toimistolle. Markokin, joka periaatteessa on sydämellinen, on tuollainen sätkäjätkä, joka räkii klimpit ruskeiden hampaidensa raosta. Mauton kampaus, typerät jutut, jotka eivät pohjaudu faktoihin vaan kansanuskomuksiin. Ei ole tietoa kulttuurista, ei yhteiskunnasta. Tai puntsi Roope, joka pätee jossain leffateatterin lippukassalla kaakattamalla kovaan ääneen.

Kristiina on oikeasti älykäs. 

Tsekkaa vaikka Krissen Instagram. Poseeraa teinipissis ja pornoilme selfieissä. Ihan samanlainen se on kuin nuo muutkin.

Ja ikää oli ?? Kristiina on edelleen nuorin. 21v.

Ketju on lukittu.