Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
36341/104451 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytti jo hetken pahalta, että niinkö tuo kiusaajakerho pääsee pitkälle. Sasan lähtö antoi vielä toivoa ja tasoitti tilannetta "talolaiset" vs "mökkiläiset", kyllä tuo jako vieläkin jonkun verran näkyy myös nimiämisissä.

Vierailija
36342/104451 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa miten paljon vihaa Krisse ihmisissä herättääkään vain olemalla oma itsensä televisiossa. Se on varmaan kova paikka joillekin.[/quote]

On se ärsyttävää, jos joku ei osallistu kotitöihin. Jättää sotkuja. Ei pääse keskusteluyhteydelle.

Avaa sipsipussin yksin, kun muut tekee hommia. Ei osallistu. Ilmoittaa häätöäänestyksessä, ettei jännitä yhtään eli toisinsanoen hänelle se ja sama onko talossa vai ei.

Pikku teini angsti se on. Liekö tuollainen enää 30-vuotiaana.

Vähän öykkäri, ymmärrän jos muita ärsyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36343/104451 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roope ei lähtenyt!!! Jee!!! Siitäs saitte!! 😂😂😂

Kun on häädössä kolme, ei voi saada kaikkea kerralla. Se aika tulee vielä.

Kukaan ei vuonna 2020 halua tyhmentää kuvaa homoseksuaaleista.

Fiksujen ja asiallisten homoseksuaalien imagon asialla! Eivät Alan Turing, Michael Kane, Ian McKellen ja Stephen Fry ansaitse tulla lokeroiduksi samaan lokeroon teennäisten draamahomojen kanssa!

Jokaisen bb asukkaan aika tulee jossain vaiheessa toki mutta olen ihan varma ettei ainakaan yapetti krisse tätä voita.

Mua naurattaa miten paljon vihaa Krisse ihmisissä herättääkään vain olemalla oma itsensä televisiossa. Se on varmaan kova paikka joillekin.

Ei herätä vihaa mutta ei paljon muitakaan tunteita. Kiva tyttö mutta liian tylsä. Useimmat ihmiset haluavat viihdettä ja draamaa. Tapetti voi päästä finaaliin mutta ei tule voittamaan.

Vierailija
36344/104451 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jälleen ensi viikolla nimeämisten jälkeen SAINIO raahataan studioon pitämään puolustuspuhetta tuotannon suosikin puolesta, ja yritetään saada kansa äänestämään kuten tuotanto haluaa. Ai että miten läpinäkyvää ripulia.

Vierailija
36345/104451 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi viikolla tapahtuu murha viikkotehtävässä. Heti tulee mieleen kuka murhataan ja muutama vaihtoehto on jo murhaajasta...

Oikeesti? Taisin joskus täällä toivoa rikoksen selvittämistä viikkotehtäväksi. Vähän kiva, jos tulee jotain sen tyylistä.

Vierailija
36346/104451 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi lähtee luiskaan Ella ja sitten Kati.

Vierailija
36347/104451 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko tota lopullista äänestystulosta, ei voi vaihdella noin paljon todellakaan.

En mäkään enää. Luulen, että siinä vaiheessa ,kun riopella oli vähiten ääniä, laittoi tuotanto kavereilleen ilmaisääniä säkillisen menemään. Ja tietäähän kuka on heidän lempparisakki.

Noita äänestä kuin sukulaiset ja kaverit ja pari hassua fania. Siinä tarvi kovin montaa ääntä kun tilanne muuttuu.

Taitaa kansan enemmistö äänestää. Sadoista tuhansista äänistä puhutaan.

Aiemmin ketjussa oli kysely, kuinka moni äänestää vs ei äänestä ja lukemat ovat tällä hetkellä luokkaa 10 vs 50. Toisin voisi kuvitella, kun joka toinen viesti on "ÄÄNESTÄ XXX!!!!!" "ÄÄNIÄ YY:LLE!!" näiden livejen aikaan. Ei täällä siis ole kuin kourallinen äänestäviä fanaatikkoja, jotka spämmäävät omaa agendaansa.

Vierailija
36348/104451 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö Joel sitten esittää olevansa pahoillaan kun sasa lähti 😅

Vierailija
36349/104451 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roope ei lähtenyt!!! Jee!!! Siitäs saitte!! 😂😂😂

Kun on häädössä kolme, ei voi saada kaikkea kerralla. Se aika tulee vielä.

Kukaan ei vuonna 2020 halua tyhmentää kuvaa homoseksuaaleista.

Fiksujen ja asiallisten homoseksuaalien imagon asialla! Eivät Alan Turing, Michael Kane, Ian McKellen ja Stephen Fry ansaitse tulla lokeroiduksi samaan lokeroon teennäisten draamahomojen kanssa!

Jokaisen bb asukkaan aika tulee jossain vaiheessa toki mutta olen ihan varma ettei ainakaan yapetti krisse tätä voita.

Mua naurattaa miten paljon vihaa Krisse ihmisissä herättääkään vain olemalla oma itsensä televisiossa. Se on varmaan kova paikka joillekin.

Ei herätä vihaa mutta ei paljon muitakaan tunteita. Kiva tyttö mutta liian tylsä. Useimmat ihmiset haluavat viihdettä ja draamaa. Tapetti voi päästä finaaliin mutta ei tule voittamaan.

Onhan tämä sairas konsepti, jos ilkeämieliset halutaan finaaliin sen vuoksi, että ilkeily on draamaa. Kertonee jotain seuraajista ja tuotannosta.

Vierailija
36350/104451 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella sanoi Arttuun päin kääntyen, että "mä oon sit sellainen vaimo joka kokkaa keittiössä korkkarit jalassa" ja Arttu lähti vaan menemään keittiöstä.

Vierailija
36351/104451 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi sietää tota Katia! Niin feikki ja omahyväinen. Ei tuo mitään taloon.

Kotiin tuheroa lipomaan.

Vierailija
36352/104451 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murhamysteerissä tulee samalla uusi henkilö taloon.

Vierailija
36353/104451 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Joel on niin yksinäinen. Katuu varmaan avautumistaan Sasalle 😟

Vierailija
36354/104451 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensi viikolla tapahtuu murha viikkotehtävässä. Heti tulee mieleen kuka murhataan ja muutama vaihtoehto on jo murhaajasta...

Oikeesti? Taisin joskus täällä toivoa rikoksen selvittämistä viikkotehtäväksi. Vähän kiva, jos tulee jotain sen tyylistä.

Ja herjan saaja murhataan. Tosin eipä se niin voi mennä, kun herjahan tulee vasta huomenillalla ja tehtävä alkaa jo päivällä .

Vierailija
36355/104451 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievestuoreen psykolla on kylmät hermot. Pakko arvostaa.

Vierailija
36356/104451 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Winter kirjoitti:

On se ärsyttävää, jos joku ei osallistu kotitöihin. Jättää sotkuja. Ei pääse keskusteluyhteydelle.

Avaa sipsipussin yksin, kun muut tekee hommia. Ei osallistu. Ilmoittaa häätöäänestyksessä, ettei jännitä yhtään eli toisinsanoen hänelle se ja sama onko talossa vai ei.

Pikku teini angsti se on. Liekö tuollainen enää 30-vuotiaana.

Vähän öykkäri, ymmärrän jos muita ärsyttää.

Tämäpä juuri. Krisse on -99 eli varmaan vasta täyttänyt sen 21, eli aivan tajuttoman nuori. Lähes teini vielä. Hänellä on vielä kasvamista.

Vierailija
36357/104451 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti toi murhajuttu on jotain että päivittäin ratkotaan joku pieni arvoitus ja loppuaika maataan. Kuulostaa etukäteen jo tylsältä.

Vierailija
36358/104451 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarapara kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarapara kirjoitti:

Toi käärme selkärangaton nynny Joel ulos seuraavaksi. Nolo äijä luimistelee tuolla petturi lailla.

Mikä petturi?

Sasa naamioi ahdistelun muka viattomaksi viekkuiluksi ja Joel ei tiennyt miten suhtautua eikä osannut torjua tarpeeksi pontevasti. Mutta kyllä hän torjui aivan kaiken aikaa.

En oo koskaan nähnyt yhtä kiemurtelevaa ei suoraan puhuvaa nynnyä miestä elämässäni. Tämän shown jälkeen oon sanaton. 26 vuotias... joka ei ole kiinnostunut mistään, kaljuuntunut ja kiero. Tsemppiä vaan tulevaisuuden naismarkkinoille Joppe 😅

Älä huoli Jopen naisrintama asioista. Hän on saattanut karkottaa tuolla olemuksellaan naisia mutta kyllä niitä kiinnostuneitakin on tullut varmasti paljon lisää. Kyllä niitä naisia löytyy jotka tykkää tuollaisesta leppoisasta nallekarhusta.

"leppoisasta nallekarhusta" älä nyt naurata, taka kiree hiirulainen joka ei pysty puhumaan tai vastaamaan mihinkään asiaan suoraan. Sitten esitetään mies kavereille jotain aivan muuta. Vitsit on outoa narinaa mumistuna vaaka-asennosta. Mitään varmaan ei tekisi omasta innostuksesta vaan jos on aivan pakko.

Oon vahvasti sitä mieltä, että piilo homo tai aseksuaali myös.

Vierailija
36359/104451 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi lähtee luiskaan Ella ja sitten Kati.

Hope so!!

Vierailija
36360/104451 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meniköhän Ellalta yöunet ,kun Kristiina jäi ? Seuraavaksi Ella ulos.

Meni, nyt jo vittua siellä mättää, kun  tuo yksi ei pudonnut. Mä en kyllä viitsi tuollaista vihaa katsella. Pidän muutaman viikon tauon ja seuraan jostain Iltasanomista, mitä talossa tapahtuu. Tein niin joskus kun vuosia sitten vielä seurasin BB-tä, kun sain ilmaiiseksi työpaikalta sen tv-liittymän, ja joku läyhääjä ei edes joutunut äänestykseen silloin. Voikaa hyvin.

Ketju on lukittu.