Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Sarapara kirjoitti:
Joel Saksalle kun halua suoran vastauksen mixed signaalien sijaan"voidaan kokeilla viikon halailu taukoa, ei ahdista mutta en halailua kaipaakaan"
Minuutti sen jälkeen Joel Artulle
"joo, me juteltiin ja minä sanoin Saksalle ettei minua kiinnosta enkä tunne vetoa häneen, tykkään hänestä vaan kaverina"Huh huh mikä nolous ja chicken. Olis sanonut saman ton minkä Artulle jo aikoja sitten suoraan Sasalle tai edes viimeisessä kaksinkertaisessa keskustelussa mutta ei.
Siviilissä Joel haluaisi että hänen mies kämppis eroaisi tyttöystävästään jotta olisi enemmän Joelin kanssa...
On kyllä harvinaisen kiinnostunut pelkästä miesten seurasta noin "hetero" mieheksi.
Siis Joelhan sanoi Sasalle nimenomaan tuon, mitä Artullekin! Oletko koosteen varassa? Siinä oli vain pätkitty versio, josta oli jätetty pois ne kohdat, missä Joel sanoi suoraan.
Huomenna Krisu pääsee haastattelemaan Krisseä.
Joel vaihtoi sohvan takakorokkeella pois säkkituolin päältä ja totesi siirtymistä kommentoineelle Markolle: "Jotenkin liian rento olo näin hienoon hetkeen."
Vapautetaanko Joel?
tosi tonttu kirjoitti:
Nyt tuo yksi on erehtynyt, nyt ei ole joulu. Sillä on tonttulakki päässä.
Onko sillä aina suorassa lähetyksessä huomiota herättävän värinen hattu? Seuraavaksi varmaan huomioliivi ja hattu?
(Suomi on uusi maailmanmestari -laulun sävelellä):
KIusaaja hinnttti ulos talosta
Hei
Miksöhän Paula sanoo 'rahaa on' kun Paula ei yhtään näytä siltä että sitä rahaa ois...
Jos/kun Sasa lähtee ( toivon Roopen poistumista), voisiko talo jakautua karkeasti kahteen leiriin:
Kati, Ella, Paula, Marko, Roope
Arttu, Joel, Krisse, OP
kysymysmerkit: Sami, Timo
pidetään sasa talossa, katsotaan saako joel yhtään selkärankaa.
jos nainen olisi kuin joel, se olisi jo poltettu roviolla.
Lähtiskö tänään energiasyöppö Sasa, jolla ei ole mitään sanottavaa vaikka pölöttää jatkuvasti.
JES!!! ROOPE LÄHDÖSSÄ NYT ANTAKAA VIELÄ LISÄÄ KRISTIINALLE JA SASALLE NIIN SE LÄKSII!
ihan ku elina ois vähän yllättynyt että roope onkin lähdössä.
Nyt ois sit parempi Krissen alkaa näyttää elämää talossa jos kerran vielä jää. Tähän asti on ollut aika tapettia vain.
En kyllä rahaa haaskaa tollaeen äänstykseen, jos äänestettäisiin kenen haluaa lähtevän, voisi euron pari tuhlatakin.
Nyt mun pitäs laittaa ääniä sasalle ja roopelle, että saisin kristiinan ulos. Turhan tyyrist' ja vaikeaa.
Miksi Elinalla on aina niin rumat vaatteet, onko hää joku kootti.
Elinalla jätesäkki vedetty päälle, vähän alhaalle jäänyt kaula-aukko.
Ella näyttää todella törkeeltä ja ääni on rasittava. Meikit tosi kovat, järkyttävät
Kristiinalle ääniä, laitan itse kohta tulemaan hänelle ääniä. Älkää lakatko äänestämästä häntä
Kati katsoo inhottavan kierosti Kristiinaa, iljettävä eukko.
Joko alkoi? Joko joku häädettiin?