Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Aloin miettiä, ketkä olisivat viihdyttävimmät asukkaat loppua kohden. Toivon, että Joel, Krisse, Timo, OP, Paula ja Marko, ehkä Roopekin, pääsevät loppukahinoihin. On siellä muutenkin kovaäänistä sakkia, mutta heiltä ei tule suusta mitään mielenkiintoista eikä hauskaa. Miettikää esim. Sasaa. Koko ajan suu käy, mutta koskaan sieltä ei tule vahingossakaan mitään hauskaa tai oivaltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Annoin ääneni Paulalle vain sen takia että toisessa porukassa on Ella.
Mä annoin äänen Paulan tiimille, koska esitys oli parempi.
Kati oli pyytänyt anteeksi Samilta, että hänet valittiin viimeisenä tuossa juokkuejaossa. Katille oli tullut paha mieli Samin puolesta. Huoh tuota feikkiyden määrää.
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo tehneet kertaakaan mitään "oikeaa" ruokaa?
Itse olen nähnyt vain ranskalaisia ja makkaraa sekä vaaleaa leipää juustolla.
Pahaa pelkään että nimettyinä ovat Sami, Kristiina ja Timo joten käärmeet on turvassa ja vielä pitkään.
Uskon ettei Ellaa, Katia, OP:ta ja Roopea päästä äänestämään vielä moneen viikkoon!
Vierailija kirjoitti:
Ella on ihana eikä kylmän eikä jäätävän näköinen!
Onneksi Ella ja Roope eivät ole saaneet mitään rangaistusta nimeämisistä puhumisistaan.
Plazalla oli näiden keskutelusta tänään pihalla raportti ja oikeasti pitäisi tuotannon pitää nyt silmällä noiden terveyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo tehneet kertaakaan mitään "oikeaa" ruokaa?
Itse olen nähnyt vain ranskalaisia ja makkaraa sekä vaaleaa leipää juustolla.
Mikä kaikki on oikeaa ruokaa? Ovat tehneet tortilloja useampana päivänä. Eilen taisi olla tonnikalapastaa. Keitosta ovat puhuneet, mutta en ole varma, ovatko missään välissä tehneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paula on mun suosikkini Timon ohella.
Paula ei teeskentele, eikä esitä. Jos väsyttää, niin väsyttää. Jos on hyvä fiilis, sen todella huomaa. Ja tehtäviin hän lähtee sata lasissa.Onko lintu vai kala?
Paula on peluri siinä missä Katikin, parhaat ja aidoimmat ovat Joel ja Arttu.
Vierailija kirjoitti:
Kati oli pyytänyt anteeksi Samilta, että hänet valittiin viimeisenä tuossa juokkuejaossa. Katille oli tullut paha mieli Samin puolesta. Huoh tuota feikkiyden määrää.
Hyvähän se on jälkikäteen mielistellä, kun ensin on itse osallistunut kiusaamiseen. Saa puhtaan omantunnon.
Ylänuoli Paulan joukkue alanuoli Katin joukkue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella on ihana eikä kylmän eikä jäätävän näköinen!
Onneksi Ella ja Roope eivät ole saaneet mitään rangaistusta nimeämisistä puhumisistaan.
Plazalla oli näiden keskutelusta tänään pihalla raportti ja oikeasti pitäisi tuotannon pitää nyt silmällä noiden terveyttä.
Mistä kuiskuttelusta? Yritin katsella tuolta Plazaltakin, mutta en ole tottunut sitä käyttämään... Live raportoinnissa? Mikä aika?
Auttakee. Tänään saa hybridi-tv:llä äänestää klo 12 alkaen. Kysynkin että missä ja miten?
Koitin 4 kanavalla, ei tapahtunut mitään. Koitin eilistä koostetta katsomalla, ei onnistunut, koitin 24/7 katsomalla, ei onnistu.
🤦♀️
Kati selvensi muille heidän esityksestään: "Meillä päätähdet oli Ella ja Roope, obviously. Timo oli isä ja Krisse pikkutyttö." En nähnyt esityksen suunnitteluvaihetta. Kuka oli ideoinut, että Krissen rooli voisi olla pikkutyttö? Krissehän oli tuolloin paistamassa lettuja eli idea tuskin lähti häneltä itseltään, vai?
Joppe, Krisse ja Arttu taas makkarissa kolmistaan juttelemassa lävistyksistä. Hyvä, koska heidän ystävyys ärsyttää muita niin paljon. Toivottavasti eivät kuuntele Sasan "kannattaa olla sosiaalisempi" -vinkkiä vaan pitävät oman päänsä.
Vierailija kirjoitti:
Kati selvensi muille heidän esityksestään: "Meillä päätähdet oli Ella ja Roope, obviously. Timo oli isä ja Krisse pikkutyttö." En nähnyt esityksen suunnitteluvaihetta. Kuka oli ideoinut, että Krissen rooli voisi olla pikkutyttö? Krissehän oli tuolloin paistamassa lettuja eli idea tuskin lähti häneltä itseltään, vai?
"Päätähdet Ella ja Roope, obviously..." Voi luoja! Niin toivon, että Paulan tiimi voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Joppe, Krisse ja Arttu taas makkarissa kolmistaan juttelemassa lävistyksistä. Hyvä, koska heidän ystävyys ärsyttää muita niin paljon. Toivottavasti eivät kuuntele Sasan "kannattaa olla sosiaalisempi" -vinkkiä vaan pitävät oman päänsä.
Äh, Sasa tulikin taas sinne.
Minkä mielenterveysongelman veikkaatte Paulan olevan? Kaameita tick-liikkeitä ja hallitsematonta mölinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh, Sasa tulikin taas sinne.
Millonkahan Joelilla palaa käämit tuohon takiaiseen.
Onko lintu vai kala?