Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Joel näkee suoraan feikki-Katin läpi.
Ihmetyttää tuo Arttu, miksi antaa tuon psyykkisesti epätasapainoisen, ilkeän transun kiehnätä itsessään ja vielä itse silittelee tätä?
Sasa on ominut tuon talon ensimmäisestä viikosta lähtien. Kovasti haluaa miellyttää ja nuolla kaikken takapuolta kun mä oon ”niiiiiin ihanaaaa ja tiiäks mä suvaitsen kaikkeee ja kaikki tykkäää tiiäks minusta” 🤮 Sasa on tosi itsevarma ettei lähde tuolta ja kaikki tykkää siitä. Ei Sasa, sä olet täysin feikki ja kaikki tulee ilmi jossain kohtaa. Jatkuva tekonauru on alkanut ärsyttää asukkaita ja iholle tunkeminen on tosi ahdistavaa, mutta silti huomion saamiseksi Sasa tunkee puristelemaan toisen ihoa ja finnejä. Sasalla on tosi heikko itsetunto mitä yrittää helpottaa mielistelemällä muita ja omistamalla asukkaita ja taloa. Sasalle luultavasti on kaverit sanonut, että se olisi hyvä BB:ssä ja Sasa unohtanut, että kaverit näkee asiat kyllä ihan eri tavalla. Kaikki on koko ajan ”kuin siistiiiii! Ihanaaa! Voi eiiii miten söpööö!” Mikä on tekemällä tehtyä pinnallista paskaa. Väsyttävä tekonauraja 😩
Fani kirjoitti:
Transsukupuolisuudessa ei sinänsä mitään "vikaa", mutta Ellan psyykkinen tasapaino ja käyttäytyminen on kyllä kaikkea muuta kuin edukseen tälle vähemmistölle. Järkyttävä show ja tosi ilkeä luonne. Näkee jo katseista, kuinka on vaikea olla ns. normaalisti eri tilanteissa, vaan pitää yrittää tehdä itsestä astetta parempi muita, vaikka eväitä ei oikeasti ole. Terapia varmasti olisi todella tarpeen, niin voisi kehittyä oikeasti omaksi itsekseen. Pitäisi Ellan päästä jo kotiin itseään hoitamaan.
Miksi transsukupuolisen pitäisi olla joku hellanduudeli?
Hekin ovat yksilöitä ja siihenkin porukkaan mahtuu kovin kirjavaa tyyppiä. Ella on vielä tuore transnainen, että terapiassa varmasti tulee käymään ja pitkään. Edellyttäen, että on transpolin asiakas.
Voisiko kohta olla kaikki häätöäänestyksessä, niin saataisiin joku alkuperäinen talolainenkin pois?
Ihan kauhea kausi jos kaikki selän takana jauhajat tuolla talossa viimeisinä. Kati tällä hetkellä tuntuu kaikkein kieroimmalta, tai Kati ja Ella. Miten ne on noin itsekeskeisiä? Toivottavasti mökkiporukka oikeesti ymmärtää edes jotain tästä pelistä..
Toivottavasti mökkiläiset äänestäisi nyt talolaisia. On nyt aika jonkun heistä lähteä. Kati, Ella ja Sasa luiskaan. Sunnuntaina joku heistä pois.
Avasin ekaa kertaa tällä viikolla 24/7 ja porukka pötkötteli sängyllä. Oli nimeämisten aika.
Pötköttelin itsekin sohvalla ja nauroinkin miehelle, että tässä nää mun päikkärit nyt menee "larpaten BB asukasta, juttuineen päivineen".
Lähinnä jäi käteen Sasan kasvot. Nyt on ruskettavaa jo aivan liikaa! Järkkyä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää tuo Arttu, miksi antaa tuon psyykkisesti epätasapainoisen, ilkeän transun kiehnätä itsessään ja vielä itse silittelee tätä?
Ehkäpä Arttu tykkää siitä.
Katiko pelurina huomasi, että kannattaa ehkä sittenkin lyöttäytyä fiksumpaan kuppikuntaan?
Kertokaa mulle bb-kausi, jolloin ei ole selän takana ilkeilty? Krisu oli siinä mielessä virkistävä viime kaudella, että sanoi myös päin näköä.
Alkaa mennä kuppi nurin noitten nurisijoitten kanssa. Eivät muuta tee kuin kiukuttelevat saaduista tehtävistä ja toisistaan. Koko ajan joku länkyttää p^skaa ja märisee, etenkin ukot.
Ei voi ymmärtää, miksi Arttu veti niin voimakkaat pultit, kun Niko äänestettiin ulos, että piti haukkua koko äänestäjäkunta mokoman asian takia.
Eikä ollut tuntenut Nikoa kuin vähän aikaa!
No, olihan Niko aikamoinen "tarinan"kertoja ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä Arttu tykkää siitä.
Epäilen, ei ole itse ollut aloitteellinen ja tuossa yhtenä iltanakin makasi naama punaisena Ellan vieressä kun tämä käpertyi kainaloon?
Krisu oli helmi näihin verrattuna, osasi keskustella/väitellä rakentavasti asioista.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi ymmärtää, miksi Arttu veti niin voimakkaat pultit, kun Niko äänestettiin ulos, että piti haukkua koko äänestäjäkunta mokoman asian takia.
Tämä on käyty läpi jo maanantaina.
Vierailija kirjoitti:
Mua huvitti kanssa kun se itki Nikon lähtöä.
Niko pääsi puhumaan vasta perjantaina ja sunnuntaina oli pihalla ja Arttu vielä itkee ja piti sitä hyvänä tyyppinä. Arttu ei ehtinyt edes näkemään sitä sekopää-Nikoa joka hullunkiilto silmissä raivostui jos joku sen tarinoita epäili tai kyseenalaisti. Naurettavaa Artun alkaa itkemään kun puhui pari päivää Nikon kanssa. Tekopyhää paskaa.
Koska selviää kutka ovat häädössä?
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mulle bb-kausi, jolloin ei ole selän takana ilkeilty? Krisu oli siinä mielessä virkistävä viime kaudella, että sanoi myös päin näköä.
Suoraan pitää puhua muistaen käytöstavat.
Krisulla ei käytöstapoja juurikaan ollut, joten sen suoraanpuhuminen oli yhtä tyhjän kanssa. Kiusaava öykkäri.
Onhan se sanonutkin ja tehnyt myös eleillään sen selväksi mutta Sasa ei ymmärrä vihjeitä jostain syystä.