Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Ella Artulle: "Kiitokseksi ruoasta voit antaa mulle halin!"
Arttu: "No tuu tänne", ja ottaa Ellan kainaloon. Miksi Arttu on tuollainen? Ei varmaan ottaisi syliin, jos kaiuttimesta kuuluisi kaikille miten ilkeästi Ella on puhunut "Neiti Näpsäkästä".
Sepä se, Arttu ei ole Näpsäkkä juttuja kuullut. Eihän se sellaiseen voi ottaa kantaa, mistä ei tiedä.
Arttu haluaa antaa hyvää mieltä kaikille. Jos joku haluaa halin ja saa sitä hyvän mielen, niin Arttu sitten tekee niin. Ei ole häneltä pois ja hänellä on hyvä mieli, kun pystyy auttamaan.
Rohkasi Joeliakin halimaan Sasaa enemmän, kun Sasa saa siitä paremman mielen.
Vierailija kirjoitti:
Arttu: "No tuu tänne", ja ottaa Ellan kainaloon. Miksi Arttu on tuollainen? Ei varmaan ottaisi syliin, jos kaiuttimesta kuuluisi kaikille miten ilkeästi Ella on puhunut "Neiti Näpsäkästä".
Ottaisi kyllä. Ihan lapatossuna oli silloinkin, kun paljastui Sinin ja kumppaneiden vehkeilyt Minnan selän takana.
Marko on hauska aina vaikka keittiötä siivoilessa ku kauheella vauhdilla siivoaa ja touhuaa :D melkee käy iha urheilusta
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ottaisi, kun käsky käy. Arttu on täysin piiskan alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina tuo Sasa tulee keskeyttämään hyvät keskustelut. Ihanaa kun Arttu ja Joel ovat ottaneet Kristiinan ”siipiensä suojaan” ja Sasaa ja Ellaa ottaa kupoliin
Siis onko teidän mielestä Kristiina joku hauras pikkutyttö joka pitää ottaa "siipiensä suojaan"? Krisse itse varmaan ei tykkäisi tollaisesta aliarvioinnista yhtään. Mimmillä on badass tatskoja kroppa täynnä ja kutsuu itseään nastytiinaksi Instassa. Hän ei todellakaan ole pienestä koostaan huolimatta mikään kiltti pieni avuton tyttö.
Krisse ei tarvitse mitään Artun ja Joelin suojelusta. Hän pärjää ihan omin avuinkin.Otahan nyt se herne pois perseestäs ja haista kukkasia. Ei kaikkea tarvii noin kirjaimellisesti ottaa.
OHis
Keksitpäs hauskan kommentin. Pitäiskö mun nauraa sille.
Sun mielestäkö se on hauska? Saat nauraa. Itteä ei naurattanut. Lähinnä turhautti tuo sun veren makuinen vuodatukses.
Sama
Ei kyllä naurattanut, sori. Ei sun kommentti kovin nokkela ollut.
Sori jos turhauduit noin paljon yhdestä kommentista. Ottaa vissiin koville kun sun suosikit ei pärjää Krisselle.
Vierailija kirjoitti:
Arttu : "tää on parasta kun me täällä kolmisteen rauhassa, ei muita"
Bisnesmies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu: "No tuu tänne", ja ottaa Ellan kainaloon. Miksi Arttu on tuollainen? Ei varmaan ottaisi syliin, jos kaiuttimesta kuuluisi kaikille miten ilkeästi Ella on puhunut "Neiti Näpsäkästä".Kyllä ottaisi, kun käsky käy. Arttu on täysin piiskan alla.
Käsky kävi Artulle hipsutushommiin.
Ellan Eija puhuu osittain Jyväskylän murteella.
Vierailija kirjoitti:
Ette usko mitä kuulin frendiltä. BB-talossa oli ilmeisesti Kati laittanut pakkasesta suoraan vattuja ilman että oli keittänyt niitä!!! Uskomatonta. Lieköhän edes totta?
Epäilen tätä. Onko jollakin parempaa tietoa?
rarehanu kirjoitti:
Turhista ohjelmista kaikkein turhin, ei voi osua molemmat airot veteen, jos tätä kuraa katsoo.
Hieno vertauskuva, mutta jatkan kuitenkin katsomista, silloin tällöin, kohtuudella. Säkin voit olla kirjottelemasta tänne jos ohjelma on mielestäsi kerran paska.
Arttu on alkanut hiplata Ellaa näköjään päivälläkin. Kai ne kohta seurustelee virallisesti.
Pakeniko Joppe Sasaa Timon ja Markon väliin?
Krisse tarvitsee kiroilukiellon. Tuo v***u sitä ja v***n tätä on niin teiniä.
Vierailija kirjoitti:
Jes, Krisse kutsui Joppea taas vässykäksi. Arttu sanoi "hyvä Krisse!" ja Joppe sai rohkeutta irtautua Sasan otteista. "Nyt tarvin oman tilan".
Ja itse Arttu kuitenkin heti takertuneena transun munaan.
Vierailija kirjoitti:
Ellan Eija puhuu osittain Jyväskylän murteella.
Kun et mitään Jyväskylästä tiedä niin älä suolla tänne paskaa.
"Herran jumala, mitkä keskustelut. Oikein nörttijengi kokoontuu."
Niin, olisiko parempi keskustelu sitten läyhätä toisten syömisistä, persepanoista, nimeämisistä tai meikeistä.
LOL
Nämä kiusaa Samia porukalla ja Markokin heitti jotain eläinrääkkäys-juttua ja Sami katsoi vähän sillai, että nyt meni yli niin kappas ”vitsi Sami, se oli vitsi”😡 Kaikki kuitataan vaan ”se oli vitsi” kun se ei naurata muista tai selvästi loukkaa toista. Mua säälittää jo Sami 100%. 😞
Vierailija kirjoitti:
Arttu on alkanut hiplata Ellaa näköjään päivälläkin. Kai ne kohta seurustelee virallisesti.
Uusia tuulia Pohjanmaalle, vähän spesiaalimpaa.
Mikä se Timon miesihanne oli? Puhu nimen niin paskalla englannilla, että siitä ei saanut mitään selvää. Toinen oli joku ihme Keijo?
Jes, Krisse kutsui Joppea taas vässykäksi. Arttu sanoi "hyvä Krisse!" ja Joppe sai rohkeutta irtautua Sasan otteista. "Nyt tarvin oman tilan".