Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole huomannut tuota Katin juonimista. Mielestäni ei juonittele sen enempää kuin moni muu, toki on todella tietoinen pelistä, mutta ei mielestäni vaikuta mitenkään pahansuovalta 24/7 seurattuani. En tiedä, voin olla väärässä. Mulle Kati on neutraali asukas.
Katissa eniten mua ärsyttää juuri tuo pelistä tietoisuus. Joku täällä kuvaili aiemmin, että Katilla on aina työminä päällä ja juuri sellainen fiilis hänestä tulee, että hän on "töissä BB:ssä", suorittamassa BB-asukasta kliinisesti. Se on vähän jopa outoa, koska isona BB-fanina hänen pitäisi tietää, että monesti kisassa pärjää parhaiten isot persoonat, joissa on rosoa ja särmää.
Varsinaista juonittelua hänen kohdallaan en ole muutoin todistanut, kuin se keskustelu Ellan kanssa, missä puhuivat siitä, että talon porukasta olisi ollut niin vaikea nimetä, että hyvä kun yhdistettiin porukat. Kyllähän tuossa rivien välissä kumpikin tuli sanoneeksi toinen toiselleen, että nimesi mökkiläisiä. Sitten juttu vielä jatkui, että jos riittävän kauan on mukana, niin jossain vaiheessa nimeäminen käy vaikeaksi (=kun mökkiläiset on yhtä vaille kaikki häädetty).
Tänään nimeämiset ja huomenna illalla saa tietää.
SamiKessu on hyvin vetänyt lupaamansa kasvisviikon. Ei edes ole ollut kiukkuinen. Sanojensa mittainen mies.
Roope tyttö peilailee ja eilen vallan suuttunut kun baskaa puhunut ja kaiuttimista tuli jotain.
Ihanan lepponen tunnelma keittiössä just nyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen kuuntelin pitkästä aikaa ihan mielenkiinnolla jotai mistä Ella puhu.
Juttelivat siis illalla myöhään sukupuolen vaihdoksesta. Krisse ja Ella kertoi, Marko toimi kyselijänä. Paula, Roope ja Sasa oli myös mukana.
Mun mielestä tollasia juttuja on ihan mielenkiintoista kuunnella, koska itsellä ei ole mitään tuntumaa tollasiin asioihin.
En tosin tiedä mihin faktaan Ellan ja Krissen tiedot perustuu.
Pääsäntöisesti en kuitenkaan jaksa Ellaa yhtään kuunnella, ku suurinosa sen puheesta on ihan täyttä liibalaabaa.Tästä tuliki mieleen et hauska miten Marko on kiinostunut aivan kaikista aiheista. Tosi estottomasti ja suoraan kyselee kaikkia mitä vaan mieleen juolahtaa.
Enkä nyt tarkoita pelkästään sukupuolenkorjausjuttuja, vaan ihan kaikesta muustakin.
Marko on minun suosikkini koska vaikuttaa aidolta ja aidosti kiinnostuneelta IHMISISTÄ, noista kanssakilpailijoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttelivat siis illalla myöhään sukupuolen vaihdoksesta. Krisse ja Ella kertoi, Marko toimi kyselijänä. Paula, Roope ja Sasa oli myös mukana.
Mun mielestä tollasia juttuja on ihan mielenkiintoista kuunnella, koska itsellä ei ole mitään tuntumaa tollasiin asioihin.
Pääsäntöisesti en kuitenkaan jaksa Ellaa yhtään kuunnella, ku suurinosa sen puheesta on ihan täyttä liibalaabaa.Mua ois kiinnostanu millä Ella kustantaa nuo leikkaukset. Ei myyjän palkalla ainakaan. Nuo maksaa yli 30 tonnia.
En tiedä, mitä siellä on puhuttu, mutta jos Ellalla on diagnoosi transsukupuolisuudesta, niin miksi hän itse kustantaisi hoidot, nehän kuuluvat julkisen sairaanhoidon piiriin?
diagnoosi todeta. Psykiatri. Hormonihoidot jne. Yhteiskunta maksaa.
Ei maksa otsan fiilausta.ei nenää. Ei silikoneja ei bärsseimplantteja tai rasvan siirtoa. Laihaluikku niin ei oo rasvaa. Ei mitään kosmeettista ei hampaid3n kuoria jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsäntöisesti en kuitenkaan jaksa Ellaa yhtään kuunnella, ku suurinosa sen puheesta on ihan täyttä liibalaabaa.Mua ois kiinnostanu millä Ella kustantaa nuo leikkaukset. Ei myyjän palkalla ainakaan. Nuo maksaa yli 30 tonnia.
Seiska maksaa. Siitä tulee Seiskajulkkis kun on jo niin suosittu tällä palstalla (ja muilla foorumeilla) ettei täällä muusta puhutakkaan. Any publicity is good publicity. Ella saa kiittää teitä avusta, vaikka tuskin tulee kiittäämään. Ella saa tissit ja pimperon teidän avustuksellanne. :)
Hurjilta kuulostaa nuo Ellan suunnitelmat leikkauksista ulkomailla. Riskejä on, suuriakin, esim. osa Thaimaan lääkäreistä jotka noita tekee, tekee niitä kyseenalaisissa olosuhteissa, rahat vaan pois, näin kerran dokkarin. Suomessakin pääsee hoitoon mutta Ellalla ei ole luottamusta suomalaisten lääkäreiden osaamiseen, veikkaan että taustalla on enneminkins se, että ulkomailla hotoon pääsee suorilla. Suomessa vaaditaan melko pitkälliset psykiatrian konsultaatioti ennen kuin peruuttamattomiin operaatiooihin ryhdytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roope olisi voinut päästä pitkälle ilman Ellan kanssa kanailua. Toisaalta hyvä, että alkoivat bondata; paljastui Roopen todellinen luonne. Hyväähän on helppo näytellä, mutta mädäntyneisyys ja kierous tulee aina sisältä päin, jos sellaista siellä on. Roope on kiero draamakuningatar, joka ei näe itsessään mitään vikoja vaan selittää yhtä tuolle ja toista tuolle ja uhriutuu, sillon kun pitäisi kantaa vastuu omista sanoista ja teoista. Ella on pahis, mutta toisaalta ei yritä edes olla muuta, ei esitä hyvää, joskin kyllä valkopesee sanomisiaan, mutta ei tavallaan ole noin kaksinaamainen kuin Roope, koska ei esmes esitä inhokeilleen reilua ja kivaa vaan piikittelee ja kiusaa myös suoraan.
Mitä pahaa Roope on sanonut? Katson kyllä 24/7 silloin tällöin mutta en ole kuullut mitään kieroilua?
Voisko joku vastata eikä vaan alapeukuttaa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mitä siellä on puhuttu, mutta jos Ellalla on diagnoosi transsukupuolisuudesta, niin miksi hän itse kustantaisi hoidot, nehän kuuluvat julkisen sairaanhoidon piiriin?
Thaikuissa kuulemma tulee parempaa jälkeä koska siellä on vuosikymmenten tietotaito ja voit valita haluamasi (parhaan) kirurgin. Julkisen sairaanhoidon piikkiin Suomessa sensijaan et voi valita kirurgia ja niitä on maassa vain n. 3 kpl enivei ja tilanne on ota tai jätä silloin kun pitkän jonotuksen jälkeen sinulla olisi sauma päästä leikkaukseen. Jotain tämmöistä Ella eilen selitti.
Artun ja Joelin pisteet nousseet kun ovat ottaneet Kristiinan mukaan jengiin. Vaikka norppailevat niin ovat kuitenkin hyväntahtoisia ja selvästi huomasivat Krissen ulkopuolisen olon.
Voi miten kiva kun pojat on ottaneet Krissen porukkaansa. Olivat menossa röökille kun Krisse kutsuttiin PK:hon niin Arttu sanoi että käy PK:ssa rauhassa niin mennään sitten tupakalle. Olen niin iloinen Kristiinan puolesta, jospa saisi uutta pontta talossa oloon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thaikuissa kuulemma tulee parempaa jälkeä koska siellä on vuosikymmenten tietotaito ja voit valita haluamasi (parhaan) kirurgin. Julkisen sairaanhoidon piikkiin Suomessa sensijaan et voi valita kirurgia ja niitä on maassa vain n. 3 kpl enivei ja tilanne on ota tai jätä silloin kun pitkän jonotuksen jälkeen sinulla olisi sauma päästä leikkaukseen. Jotain tämmöistä Ella eilen selitti.
Juurikin selitti. Eiköhän kyse ole juurikin tuosta helppoudesta. Vaikea uskoa, että joku puoskari rotanpaskaisessa loukossa tekisi parempaa jälkeä kuin pitkän harjaannuksen omaavat suomalaiskirurgit. Aasiassa ei muutamien mädäntyneiden transujen perään paljoa kysellä.
Käyttäjä34428 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiska maksaa. Siitä tulee Seiskajulkkis kun on jo niin suosittu tällä palstalla (ja muilla foorumeilla) ettei täällä muusta puhutakkaan. Any publicity is good publicity. Ella saa kiittää teitä avusta, vaikka tuskin tulee kiittäämään. Ella saa tissit ja pimperon teidän avustuksellanne. :)
Hurjilta kuulostaa nuo Ellan suunnitelmat leikkauksista ulkomailla. Riskejä on, suuriakin, esim. osa Thaimaan lääkäreistä jotka noita tekee, tekee niitä kyseenalaisissa olosuhteissa, rahat vaan pois, näin kerran dokkarin. Suomessakin pääsee hoitoon mutta Ellalla ei ole luottamusta suomalaisten lääkäreiden osaamiseen, veikkaan että taustalla on enneminkins se, että ulkomailla hotoon pääsee suorilla. Suomessa vaaditaan melko pitkälliset psykiatrian konsultaatioti ennen kuin peruuttamattomiin operaatiooihin ryhdytään.
Googleta mitä yhteiskunta maksaa jos transnainen diagnoosi. Tarkat selvitykset psykiatri jne. En tiedä miten prosessi menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäli hän haluaa julkkikseksi Sofia Immosen tavoin, niin varmasti Seiska voi leikkaukset kustantaa, mutta jos hänen ensisijaisena tarkoituksena on saada sukupuolensa korjattua, niin kyllä se hoituu julkisellakin puolella, tosin tuskin yhtä nopeasti ja "huolettomasti" kuin jonkun juorulehden avulla.
Vierailija kirjoitti:
Artun ja Joelin pisteet nousseet kun ovat ottaneet Kristiinan mukaan jengiin. Vaikka norppailevat niin ovat kuitenkin hyväntahtoisia ja selvästi huomasivat Krissen ulkopuolisen olon.
Arttu tulee voittamaan BB:n Kristiinan avustuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roope olisi voinut päästä pitkälle ilman Ellan kanssa kanailua. Toisaalta hyvä, että alkoivat bondata; paljastui Roopen todellinen luonne. Hyväähän on helppo näytellä, mutta mädäntyneisyys ja kierous tulee aina sisältä päin, jos sellaista siellä on. Roope on kiero draamakuningatar, joka ei näe itsessään mitään vikoja vaan selittää yhtä tuolle ja toista tuolle ja uhriutuu, sillon kun pitäisi kantaa vastuu omista sanoista ja teoista. Ella on pahis, mutta toisaalta ei yritä edes olla muuta, ei esitä hyvää, joskin kyllä valkopesee sanomisiaan, mutta ei tavallaan ole noin kaksinaamainen kuin Roope, koska ei esmes esitä inhokeilleen reilua ja kivaa vaan piikittelee ja kiusaa myös suoraan.
Mitä pahaa Roope on sanonut? Katson kyllä 24/7 silloin tällöin mutta en ole kuullut mitään kieroilua?
Voisko joku vastata eikä vaan alapeukuttaa ?
En sanoisi, että Roope on kovin tietoisesti kieroillut (saa olla eri mieltä), mutta onhan hänellä ihan selvästi kanahomorooli päällä aina Ellan seurassa. Se yleinen feikkeys ja mummonarinat ärsyttävät, etenkin kun on niin erilainen muiden kanssa (=normaali). Moni tulkitsee kaksinaamaiseksi sen, että on kaksi niin erilaista persoonallisuuden puolta, mutta on se ihan normaaliakin, että käytös muuttuu jonkin verran seuran mukana.
Osittain kaksinaamaisuudeksi voi tulkita senkin, että valittaa Ellalle, kuinka Marko on ärsyttävä pomottelija, mutta sitten on Markolle mielin kielin. Kessun kohdalla vähän samaa, vaikka Kessulle on enemmän sanonut myös suoraan, niin sitten taas lyönyt lisää vettä myllyyn selän takana. Ja kun avautui Ellalle mökkiriidasta, niin tiivisti sen suunnilleen: "Se oli niin hienoa, kun oli vihdoin draamaa, mutta sitten Krissen piti mennä pilaamaan se, kun alkoi itkeä". Ei nyt noilla sanoilla, mutta tuolla ajatuksella. Siinä mökkiriidan aikanahan Roopen dramaqueen-puoli tuli ekan kerran kunnolla esiin, kun ei ottanut yhtään vastuuta omasta osuudestaan, ei pyytänyt kunnolla anteeksi ja nakkeli vaan niskojaan, kun sai Krissen itkemään.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tänään ei ole nimeämisiä ollenkaan vaan suoraan Ella ja Roope häätöäänestykseen! Haluan uskoa että nyt tulee kunnon rankkua läyhäkaksikolle, ja ettei kajareista tulleet jutut olleet vaan jotain turhanpäiväistä pelleilyä. Ainakin Ellan "Tää voi viel kostautuu" (vai miten se nyt menikään) vaikutti olevan aika selvä vihje siitä että heidän puheensa nimenomaan vielä kostautuvat.
Ei tule mitään suoraan häätöön laittoja koska menossa pelastusäänten anto mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin selitti. Eiköhän kyse ole juurikin tuosta helppoudesta. Vaikea uskoa, että joku puoskari rotanpaskaisessa loukossa tekisi parempaa jälkeä kuin pitkän harjaannuksen omaavat suomalaiskirurgit. Aasiassa ei muutamien mädäntyneiden transujen perään paljoa kysellä.
Ja sitäkin selitti että Thaimaassa saa paremmat kipulääkitykset kuin Suomessa. Täällä vissiin ollaan tarkempia ettei koukuteta potilasta hirveillä doupeilla. Thaimaassa varmaan on käytössä all drugs money can buy? Ja maximi doset?
Itsekään en nähnyt mistä alkoi kun puuhasin just muuta, havahduin porukan hersyvään nauruun ja seurasin hetken tilannetta.
Eihän tuossa mielestäni Samia kiusattu vaan pilailtiin urheilulajin kustannuksella. Ei puhuttu selän takana vaan Sami oli tilanteessa mukana.
Huono huumorintaju on ihmisellä jos ei tuon vertaa kestä harrastukseensa kohdistuvaa huumoria, eiköhän tuo Sami ole tottunut noissa pukukopeissa kuulemaan kaikenlaista.
Toisin olen pannut merkille että Sami on melkoinen tosikko.