Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Nyt sit Katinki ääni vielä pliis!
Vierailija kirjoitti:
"aina meitä vähemmistöjä sorsitaan", joopa joo Roope, älä ny yritä, ite olet kuoppasi kaivanut...
Niin. Onhan näitä tullut lähes kaikissa big brothereissa. Naisille, miehille. Kaikille. Isoille, pienille, ohuille.
Laittas nyt bb kovaäänisistä Katin puheen nimeämisistä ja kehoituksen äänestää mökkiläisiä.
Ovatko asukkaat jo käyneet nimeämässä? Jos eivät, niin taitavat Roope ja Ella olla tämän viikon ääniharavat.
Taas Krisse nauliutui Artun viereen :D
Vierailija kirjoitti:
Jes! Roope, Ella ja Kati paljastuksiin, telkusta tulemaan pahimmat! Huolehtikaa, että kaikki on paikalla.
Toivottavasti myös Krissen läyhät Samista laitetaan tulemaan.
Ella: "No mut en mä mitää pahaa oo kenestää sanonut, joten.."
Soittaisivatko jonkin "neiti näpsä" -pätkän.
Ella sanoi että nyt "yritetään kääntää valtaväestö vähemmistöjä vastaan" HUOH!! Eikö noi tajua että tuollainen UHRIUTUMINEN nimenomaan käännyttää muut (tai ainakin katsojat) heitä vastaan! Ottaisivat vastuun puheistaan ja teoistaan. Ahahaha, nyt Ella vielä kehtasi sanoa että hän ei ole puhunut kenestäkään pahaa. Hauska vitsi! Eihän tuolla kukaan ole puhunut niin paljon muista seläntakana kuin tuo iljettävä bimbo!
Miten noi voi olla niin tyhmiä, että pelkkää trollii varmaan. Luulis nyt leikkaavan noilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukuukohan Kristiina yönsä hyvin?
Mitä jos hänkin olisi suorittanut tehtävänsä kunnolla, niin tehtävä olisi onnistunut.Nukutko sinä? Täällä on usein selitetty, että jos muut olisi uineet senkin ajan kun Ella ja Kristiina olivat altaassa, niin tehtävä olisi onnistunut. Turhaan sitä hidasta pitää altaassa.
Ja jos Ella ja Kristiina olisivat uineet sen ajan, kun nopeat uimarit eivät olleet altaassa, olisi tehtävä onnistunut. Jokainen kierros on aina kotiin - tai Tallinnaan - päin.
Miksi nopeat uimarit eivät olleet sitäkin aikaa altaassa? Maanantaina lopettivat ennen kahdeksaa.
Pitäähän niidenkin jossain välissä syödä, käydä vessassa ja levätä.
Onhan tuolla muitakin kuin Ella ja Kristiina. Usea veteli suurimman osan viikkotehtävästä sängyssä pötkötellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoot alkaa vaikuttaa todella sairailta. Roope ja Eetu kiehnaa Markon kimpussa (olen kelannut taaksepäin), Marko näyttää nyrkkiään ja kertoo miten se menisi hanuriin, Marko ei usko, Roope joojoottelee ja sanoo että ihan totta se on, ilmeisesti hän on työnnellyt nyrkkiään oikeasti udeisiin peräreikiin.. HyI HELVETTI.. Tajuaako noi seksuaalivammaset ettei peräaukkoa ole tarjotettu tommosiin asioihin ollenkaan. Mitä tyydytyst KUKAAN voi saada mistään ton suuntaisesta, ei ole normaalia, anteeksi vaan,
Vähän ajan päästä eetu opasta miten kivekset työnnetään johonkin onkaloon ja kulli teipataan perseeseen kiinni.
Mikähän geeni noilla on mennyt pieleen.
Sä et ole koskaan fistfuckingista kuullut?
Ne onkalot ovat ihan luonnolliset kivesten onkalot, ettei siinä mitään ihmeellistä ole.
Perusjuttuja.
N48
Et kuulosta ollenkaan coolilta, ainoastaan seksuaalivammaselta.
t. toinen 48N
Nyt se sit tuli ”vähemmistöä sorretaan” ei helvetti mä lopetan nyt tämän katsomisen! Roopen ja Ellan homoilu on mennyt jo ihan yli ja ne vetää vähemmistökortin heti kun tilaisuus koittaa! Ella oli heti haukkumassa valkoista heteromiestä! Voi luoja Ella ja Roope, katsokaa peiliin!!! 😡😡😡😡
En tykkää Ellasta enkä Roopesta, mutta onhan toi niiden meno nyt viihdyttävää. 😂
Nyt nää pellet psyykkaa kilvan toisiaan "ei me mitään olla tehty, valkoisen heteromiehen syytä kaikki" vaikka oikeasti tietävät miten ovat rikkoneet sääntöjä ja ovat nyt pelko perseessä ja paskat housussa (enemmän kuin Samilla).
Kessu on söpö. Silitteli cheese balls pussia. Eikö kessu itse koske nyt herkkuihin, onko joku dietti menossa vai miksi ei ottanut palloa itse?
Joel on yhtä hymyä kun pääsi nostamaan Katin ylös tuolilta. Hän ei ole tainnut koskaan hymyillä Sasalle tuolla tavalla, hänen seurassaan Joel on kuin apaattinen norppa.
Vierailija kirjoitti:
Kessu on söpö. Silitteli cheese balls pussia. Eikö kessu itse koske nyt herkkuihin, onko joku dietti menossa vai miksi ei ottanut palloa itse?
Sillä on vegaaninen viikko menossa.
Vierailija kirjoitti:
No jopas! Big Brother laittoi kaiuttimista loopille ensin Roopen sanoman "ei täst varmaan saa puhuu", ja sen jälkeen Ellan "mut tää voi kostautuu", molemmat tuli varmaan 5-6 kertaa putkeen :DD Nyt on Ella ja Roope aivan paiseissa.
Ovat 60-70 ÄO:lla varustettuja, eivät ymmärrä mitään selkeitä vihjeitä.
Luukalloista sakkia.
Mitähän se voisi tarkoittaa se; täst ei saa puhuu, tai tää voi kostautuu?
Voisiko meinata että on puhuttu jotain mitä ei saa puhua, ja sitten siitä tulee kosto?
Vähän niin kuin se vihje matkan aliarvioimisesta. Se tarkoitti aliarvioimista.
Tulispa Katin nimeämisjuonittelut ja Ellan puhe neiti näpsästä. Myös Artun, Joelin ja OP:n juttuja vois tulla. Se miten pitävät halaajia vähän teennäisinä. Myös Artun ja Joelin keskustelu, jossa kehuvat Krisseä mutta eivät aio sitä sanoa muille, ettei talon tytöt tule mustasukkaisiksi.
Nyt rupee kuumottaan Ellaa ja Roopee. Jessss! Olisiko vihdoin luvassa ihan oikeeta, kunnon rankkuu. Siitä minä nautin. Ja hahhah, Ella sanoi juuri että lopettaisi sääntöjen rikkomisen jos siitä sanottaisiin. Olen kyllä samaa mieltä että niistä pitäisi heti paikalla kuuluttaa, että "rikotte sääntöjä, lopettakaa välittömästi", mutta vaikea uskoa että Ella siltikään lopettaisi. Roopen mielestä "vähemmistöjä taas vainotaan". Anna mun kaikki kestää, eihän noita ole muutakun suosittu ja paapottu tuola, ovat saaneet rikkoa sääntöjä toistuvasti, etenkin Ella alusta saakka.