Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Miks toi lätsäpekka-Kati ei oo uimassa?
Viimenen tunti alkoi äsken, niin kyllä ne kaikki nopeimmat aikoo nyt vuorotella. Eiköhän Kati siellä pian ole.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on joku niin iso Silja Linen tai muun sponssi joka on pakko saada jollain "risteilybileillä" aikaan. Sen takia tuotanto koittaa paskat housussa saada noita vätyksiä uimaan niin kauan kun onnistuvat. Mutta edes tuotanto ei arvannut että noi on noin laiskoja ihmisiä
Ahomaa ja Virtanen voivat muuttaa risteilybileet tehtäväksi. Viimevuona risteilytehtävä oli hyvä.
Mä en vielä erota noita toisistaan, siis OP on se laiha pitkätukkainen, Samin ja Roopen tunnistan, mutta toinen miikkulaisista on Arttu ja toinen Joel, niin kumpi niistä on se selvästi tukevampi asukas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marko sais tunkea provokaatiot p*rseeseensä. Marko suurin syy siihen miksi viikkotehtävä tulee epäonnistumaan.
Eikö nää ois muuten voinut käyttää sitä viime viikon harjanvartta altaan mittaukseen? Vai oliskohan ollut kiellettyä... Vai onko se enää edes tallella. Ajattelin vaan, siihen ois ollut metri merkittynä...
Eiköhän suurin syy viikkotehtävän epäonnistumiseen ole se, että noista muutamat laiskat, esimerkkinä Kristiina, eivät viitsineet uida tarpeeksi. Ihan oikein, jos epäonnistuu, mutta harmi niiden puolesta, jotka oikeasti viitsivät yrittää. Mutta kun tämä nelosen bb on omaksunut nynnyilylinjan, niin luultavasti nämä saavat epäonnistumisenkin jotenkin anteeksi ja saavat taas herkkuja ja bileitä. Pitäisi olla niin, että nuo hommia paiskineet saisivat bileensä yms ja laiskurit söisivät vaikka kynsiään seuraavaan viikkotehtävään asti. Voi että kun on ikävä vuosien takaista bb:tä ja hyviä viikkotehtäviä (esim "Taivas ja helvetti"), joissa joutui tuntemaan nahoissaan, jos ei viitsinyt mitään yrittää.
Tuollahan se Krisse taas oli tänäänkin uimassa. Ja niin hemmetin hitaasti huonona uimarina, että pyörittelin vaan päätäni, että miksi nuo päästää sen altaaseen? Ei mitään järkeä, nopeimpien pitäisi tehdä uintia ja hitaampien kirjoitella niitä lappuja. Mutta näähän tietty luulee olevansa jo melkein Latviassa, niin mikäs siinä, pistetään vaan kaikkein surkein uimari tulpaksi muille, kun pitäisi kerätä kierroksia.
Kristiina hoitanut viikkotehtävän hyvin, ei mitään valittamista muilla kuin aiheettomilla dissaajilla.
Krisse ui ensin tuolla pitkät tovit ja nyt kokkaa Ellan kanssa kaikille ruokaa, enemmän tekee kuin moni muu.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on joku niin iso Silja Linen tai muun sponssi joka on pakko saada jollain "risteilybileillä" aikaan. Sen takia tuotanto koittaa paskat housussa saada noita vätyksiä uimaan niin kauan kun onnistuvat. Mutta edes tuotanto ei arvannut että noi on noin laiskoja ihmisiä
Voin kuvitella mielessäni ohjaajan ja tuottajan naamat punaisina huutamassa hiuksiaan repien jossain kameraohjaamossa, kun katsovat noita vetelyksiä. Uskomatonta, miten paljon ovat joutuneet antaa helpotuksia koko viikon ajan eikä noi imbesillit siltikään tajua. Viimeinen tunti laitetaan varmaan alkavaksi, kun kierroksia on enää 20 jäljellä, että varmasti onnistuvat ja sponssibileet saa alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tuon Ellan lapsuudessa ja nuoruudessa on mennyt pieleen. Miten eksyksissä voi ihminen olla.
Minusta outoa, että iäkäs isä (nyt 70v) on ihan täysillä mukana Ellan transutouhuissa (Ella kertoi näin talossa), mutta äiti ei hyväksy. Yleensähän äidit on niitä, jotka hyysää homojaan ja pakottaa ne pukeutumaan naisten vaatteisiin.
Onks Ellan äiti venäjältä ?
Äiti tietää ettei venäjän puolen suku katso hyvällä eikä sieltä ymmärrystä löydy.
On perinyt kuulemma eksoottisen ulkonäkönsä isältään, sanoi asiasta jossain vaiheessa. En tiedä onko Venäjältä, voisi olla Venäjän Aasianpuoleiselta alueelta.
Olen laittanut merkille että Ella ja Roope (etenkin Ella) toistelevat jatkuvasti että ”kaikki haluaa olla me!” Ärsyttävää. Joo tosiaankin haluan olla mies joka luulee olevansa nainen.
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto käskee lopuks nuo kaikki tuonne altaaseen.
Vetävät Ahomaat ja Virtaset röökiä hermostuksissaan ja naputtavat pöytään.
Kaikki mahdolliset ja mahdottomat kirosanat raikavat.
Tuotannon harjoittelijat kävelevät munankuorilla ja ilmapiiri on ahdistunut.
Miksi eivät vain voisi epäonnistua?
Siellä on tietysti suunniteltu palkinnoksi jotain risteilysponsorijuttuja ja homma ei vaan voi epäonnistua tai muuten ei saada tuotteita näkyville.
Vierailija kirjoitti:
Suunnilleen 3 vuorokautta ovat nyt suorittaneet ja suunnilleen 80% tarvittavasta matkasta on kasassa. Ei riitä aika, jos tämän päivän puolella loppuu. Ellei sitten isoveli lähetä pelastusvenettä hakemaan noita.
Niille käy niin kuin Estonian matkustajille, ei tämän viikkotehtävän sijoittaminen vuosipäivän seudulle sattumaa ollut. LÄskeimmät tietysti jäävät kellumaan, mutta pelastushelikopteri saattaa syöksyä maahan pelastaessaan punkeroita vedestä.
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto käskee lopuks nuo kaikki tuonne altaaseen.
Vetävät Ahomaat ja Virtaset röökiä hermostuksissaan ja naputtavat pöytään.
Kaikki mahdolliset ja mahdottomat kirosanat raikavat.
Tuotannon harjoittelijat kävelevät munankuorilla ja ilmapiiri on ahdistunut.
Eihän uuvatit osaa edes kameroita sijoitella oikein! Mutta missä on Crystal? Nimittäin tuota seuraisi paljon mielummin kuin noita itse tylsimyksiä.
Kuuntelin mitä Roope sanoi viimeyönä ja tulin siihen tulokseen, että Roope on suht tavallinen nuori aikuinen, joka etsii omaa paikkaansa maailmassa, on usein yksinäinen ja välillä läyhää huvikseen. Uskon, että Ellan nukkuminen Artun vieressä korostaa Roopen yksinäisyyttä. Roope ei ole suosikkiasukkaani, mutta en jaksa enää ottaa Roopea niin raskaasti. Roope on vielä nuori ja Roopella on paljon aikaa kehittyä.
Selittäkää tyhmälle miksi kaikki on pastaa? Eikö ole enää makaronia eikä spagettia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sasan käytös huvittaa, pitää todellakin huolen ettei kukaan toinen nainen nuku Joelin vieressä. Katin pitäisi alkaa kiusoitella Joelia hieronnalla ja silittelyillä koska tietää Joelin ihastuneen häneen. Sasa sairaalloisen mustis.
Mua loukkaisi jo mun mies ei haluaisi olla vapaaehtoisesti mun lähellä. Että pitäis jotenkin taktikoida, että muut naiset ei tule mun miestä lähelle, tietäen että miehellä itsellään ei välttämättä olis haluja torjua niitä muita naisia...
Ei kestäisi mun kunnia tuollaista. Miks joillakin naisilla/miehillä ei ole itsekunnioitusta?Ihme ettei Joeli tee ieli läpsäyttää tuota vinkuvaa läskiä.
Miksi tekisi kun on itse samanlainen ?
En ole kyllä kuullut Joelin kertaakaan vinkuneen tuolla.
Ei niiden tarvi sitä 6667:ää saada kasaan, kyllä se jollain avustetaan loppuun ja hyväksytyksi. Jättiaalto heittää niitä viimeiset kilometrit tai ryhävalas ottaa selkään tai jotain muuta pskaa. Miks ton pelleilyn takia piti edes tollanen määrä post it-lappuja tuhlata!!? Senku olisvat pitäneet vaan tukkimiehen kirjanpitoa näön vuoksi ja sit vaan tullu tää loppukiriteatteri ja happy end
Kati on niin tylsä ja persoonaton. Sillä on joku työminä tuolla, ei vapaa-aika-minä... jos sillä nyt mitään semmosta on muutenkaan.
On ihan kun olis mikä lie nuoriso-ohjaajan työroolissa tuolla, ei tutustu kehenkään, muutakuin ammatillisesti.
Tulee mieleen ihan kaikki ne työntekijät millon missäkin paikoissa olen joutunut käymään, työpajat, päivätoimita... mitä kaikki minulla mt-ongelmaisella nyt on ollut. Ne on aina ne työssä olevat siellä tommosia kateja, niiltä voi kysyä neuvoja mutta siihen se sitten jääkin, ei niihin saa mitään kosketuspintaa. Eivät voi olla liian läheisiä.
Tulee kolkko olo kun muistelen.
Vierailija kirjoitti:
Hanurista, että sponsorijutut menee kaiken edelle! Tallinnabileet täytyy saada, kun on joku viikkarin tms näkyvyyshomma ja ei näyttäis myöskään hyvältä ettei Noccon avulla päästäis maaliin. Mitähän vielä... floppien floppi, kun koko kausi menee tällä tyylillä!!
Mikseivät pyytäneet esim. Katia tai Markoa pk huoneeseen ja siellä vähän vihjaisseet, että nyt sitä vauhtia hommaan, olette hyvin lähellä epäonnistua. Ja sitten asukas olisi pistänyt muihin asukkaisiin vauhtia. Jos siis bb välttämättä haluaa tehtävän onnistuvan.
Ne sponssithan olisi pitäneet näkyä sitten tässä tehtävän aikana esim. uima-altaassa siljan tarrat, samalaiset uimapuvut tms. Tuskin mitään bileitä on edes tulossa ja miten niissä joku sponssi näkyisi muutenkun juomatölkin kyljessä. Jos siis eivät saa vaikka laiva-aiheisia juhlia, mutta tuskin saavat kun viikkotehtävä päättyy kun ovat perillä.
Pällit ei tajunneet, että nyt pitää uida täysillä koko ajan eikä vaan sitä bb:n ilmoittamaa tuntia🤦♀️
Vierailija kirjoitti:
Sitä ihmettelin miten Sami sai liivit mahtumaan kiinni ja Joel ei... Sami näyttää lihavammalta.
Oliko kyseessä samat liivit. Tuolla on kahdet liivit.
Mihis Krisse katos? Piti olla ruokaa tekemässä. Kävi varastohuoneessa ja hävis... Jäikö se jumiin sinne.
Mun mielestä kyllä tuohon viikkotehtävää on aikalailla kaikki osallistuu ihan hyvin.
Jotenki tuo meininki on vaan ollut vähä apaattista, esim. olisivat voineet vetää pitempää päivää.
Eihän tuolla kukaan oo sanonut että ei voisi uida. Ja kaksi on ollut aina altaassa.
Milloin Ellan ja Katin nimeämisistä puhumisista annettu rankku ilmoitetaan talossa?