Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi juttu on että Krisse on ollut kiusaaja? Onko hän itse kertonut vai onko se joku provo vai mikä?
Vaikea uskoa koska vaikuttaa mukavalta tytöltä.
Minun elämäni ovat koulukiusaajat pilanneet ja mulla on nollatoleranssi kiusaamiselle. Siksi tätä kyselenkin.
On totta. Kertoi mökkiporukalle viikkoja sitten, kun kävivät läpi omia elämiään. On varmasti mukava siitä syystä, että on ollut molemmilla puolilla ja nykyään sinut itsensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulinko väärin kun jotkut tupakoitsijoista puhui että kun tulee lähetys. Tarkoittiko että bb tuotanto antaa heille tupakit. Onko se kielletty ettei nikotisteja saa laittaa tupakoimattomiin päiviin.
Mun mielestä he saavat pienen annoksen kerrallaan omia nikotiinituotteita, jolloin puhuvat lähetyksestä. Ei tuotanto tupakkeja hommaa, mutta tuotanto laittaa sitä aina varastohuoneeseen samalla tavalla kuin esim. lääkkeet.
Sehän tässä tulee olemaankin jännää ku esim. Artulla ei oo omia tupakkeja ollenkaan vaan polttaa aina muiden. Ja onko muukaan porukka varannut tupakkia riittävästi, jos ovatkin pitkään paikalla.
Kaikilla ois kyllä vara vähentää tuota polttamista...
Vierailija kirjoitti:
Avaan striimin ekaa kertaa tänään ja siellä on heti äänessä Roopen ja Ellan mukahauskat roolihahmot, ei helvetti.
Ella Roope ja Sasa kuka helvetti kestäisi näitä työpaikalla tai kaveripiirissä! Koko ajan äänessä ja ihme roolit päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi juttu on että Krisse on ollut kiusaaja? Onko hän itse kertonut vai onko se joku provo vai mikä?
Minun elämäni ovat koulukiusaajat pilanneet ja mulla on nollatoleranssi kiusaamiselle. Siksi tätä kyselenkin.On totta. Kertoi mökkiporukalle viikkoja sitten, kun kävivät läpi omia elämiään. On varmasti mukava siitä syystä, että on ollut molemmilla puolilla ja nykyään sinut itsensä kanssa.
Edellisellä sivulla joku oli tämän jo tiivistänyt hyvin, niin kopsataan nyt vielä:
On kertonut kääntyneensä aikoinaan vanhoja ystäviään vastaan ja muuttunut kiusatusta kiusaajaksi. Todennut kuitenkin oppineensa virheistään ja katunut tekojaan, mikä on aina kypsän ihmisen merkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaan striimin ekaa kertaa tänään ja siellä on heti äänessä Roopen ja Ellan mukahauskat roolihahmot, ei helvetti.
Ella Roope ja Sasa kuka helvetti kestäisi näitä työpaikalla tai kaveripiirissä! Koko ajan äänessä ja ihme roolit päällä.
* Ella, Roope ja Kati
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuo lihansyöjät maistelee kasvissyöjien proteiineja? Kohta loppuu niiltä taas ruoka. Noita vegaanisia tuotteita on kuitenkin vain rajoitettu määrä ja ne on kalliimpia. Ei voi paljon ostaa kaupasta, ettei Ella ja muut silsalaiset suutu.
Itekki nuo kasvisyöjät tyrkyttää nuita tuotteita lihansyöjille, maistamaista, kannattaa maistaa, se on oikeesti yllättävä hyvää jne.
Jaksaako kukaan tuota Nellan kiekumista. Näyttelee vanhaa mummoa, samalla halveksuu iäkkäitä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun elämäni ovat koulukiusaajat pilanneet ja mulla on nollatoleranssi kiusaamiselle. Siksi tätä kyselenkin.On totta. Kertoi mökkiporukalle viikkoja sitten, kun kävivät läpi omia elämiään. On varmasti mukava siitä syystä, että on ollut molemmilla puolilla ja nykyään sinut itsensä kanssa.
Kiitos että kerroit.
Hauska, kun osa täällä pitää omaa suosikkiaan aivan ihanana, joka ei voi tehdä virheitä ja inhokkiaan yököttävänä, joka ei tee muuta kuin pa*kaa. Itse näen noisss jokaisessa sekä hyvää, että huonoa.
Nythän tuo Krisse ihan lepposesti tuolla juttelee Artun ja Markon kans tupakkipaikalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artun kiukuttelukohtaus sunnuntaina oli tietyllä tapaa virkistävää katsottavaa, mutta kyllähän hän puhui aivan ristiin koko ajan. Ensin mäkätti muiden asukkaiden teennäisyydestä ja tekoempaattisuudesta, ahdistavasta fiilisrinki-lässytyksestä sekä kiusallisista haleista, silittelyistä ja voivotteluista, jotka ei kuitenkaan tarkoita mitään, koska lähes ventovieraitahan tässä loppujen lopuksi ollaan. Seuraavaksi kuitenkin sanoi, että Joelin jälkeen läheisimpiä asukkaita on ehdottomasti "tytöt", eli Sasa, Ella ja Kati. Ihan näin objektiivisesti katsottuna: ketkä asukkaat ovat niitä, jotka lässyttävät, halailevat ja fiilisrinkeilevät? No nimenomaan nuo "tytöt" :D Eli Arttu toisaalta inhoaa teennäisyyttä, mutta pitää kuitenkin itselleen läheisimpinä juuri niitä kaikkein teennäisimpiä asukkaita. Mitä ihmettä hänen päässään liikkuu? Tuntuu olevan kertakaikkisen hukassa itsensä ja omien ajatustensa kanssa, mikä on toisaalta hieman ahdistavaakin katseltavaa. Esimerkiksi eilen yöllä Arttu istui pitkää yksin tupakkapaikalla ajautuksiinsa uppoutuneena, päästäen välillä satunnaisen kirosanan. Toivottavasti hän saisi ajatuksensa kokoon tai lähtisi mäkeen, selvästi käy psyyken päälle koko touhu.
Mua huvitti se Artun avautuminen kanssa. Mau'utaan siitä, että jotkut vetää roolia. Oma anti koko kolmen viikon aikana on toistaiseksi ollut maalaisisännän roolisuoritus. Mau'utaan lisää siitä, että eihän tässä vielä tunne ketään oikeasti. Itse eristäytyy bestiksen kanssa kaksistaan, ettei vaan vahingossakaan tutustu uusiin ihmisiin.
Jep. Itketään sitä, kun toiset puhuu selän takana. Ja itse puhuu selän takana,
Miten voi olla noin sokea ja ristiriitainen? Äärettömän koomistahan se on. Näistä tosiaan saisi ja saakin sketsin - onhan joku täällä tehnyt norppakaksikosta viihdyttävää jatkokertomusta tyyliin Makkootko sinä.
Harmittaa sillä tavalla, että periaatteessa edelleenkin tykkään Joelin ihan hirveästi, hän ei ole tyhmä ja hän usein katsoo asioita hieman eri vinkkelistä, mikä tekee hänestä mielenkiintoisen keskustelijan - silloin harvoin kun hän on vähänkään vakavammin keskustellut, eikä vain vetänyt maalaisisäntärooliaan. Nyt Joel menee jotenkin hukkaan tuon Artun siipimiehenä. Pah. Tuossakin purkauksessa Joel vain jotenkin myötäili.
Mun suosikit tällä hetkellä: Marko, Sasa, O-P ja Timo
OK: Joel, Kati, Paula (ainoastaan selvinpäin) ja Roope
Joutavat kotiin: Ella, Arttu ja Kristiina
Vierailija kirjoitti:
Nythän tuo Krisse ihan lepposesti tuolla juttelee Artun ja Markon kans tupakkipaikalla
Krisse tulee hyvin toimeen miesten kanssa. Ongelma tässä kuviossa on nuo pinnalliset naiset, jotka kokevat Krissen uhkana ja sen takia sorsivat minkä kateellisuudeltaan joutavat. Aidosti mukava ihminen, jota aidosti ilkeät ihmiset kiusaavat. Luulen Krissenkin tajunneen tämän ja siksi pitää etäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Hauska, kun osa täällä pitää omaa suosikkiaan aivan ihanana, joka ei voi tehdä virheitä ja inhokkiaan yököttävänä, joka ei tee muuta kuin pa*kaa. Itse näen noisss jokaisessa sekä hyvää, että huonoa.
Samaa olen täällä ihmetellyt.
Vierailija kirjoitti:
Krisse on ihana.
Onko nyt näin että vain Paula ja Kati on naisista oikeasti suomalaisia rodultaan?
Kristiina kertoi sukunsa tulevan petroskoista, Ella joka näyttelee naista tulee venäläisistä juurista, myös Sasa tulee puolittain venäjältä.
Miksi ihmeessä tuonne ei voi koskaan ottaa ihan tavallisia kantasuomalaisia naisia?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Joel jatkuvasti heijaa itseään eestaas?
Joelin luonnollinen olomuoto on vaakataso. Pystyasennossa joutuu tätä vastaan jatkuvasti taistelemaan, josta aiheutuu voimakas heijaus puolelta toiselle. Samasta syystä hengästyy jo seisoessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse tulee hyvin toimeen miesten kanssa. Ongelma tässä kuviossa on nuo pinnalliset naiset, jotka kokevat Krissen uhkana ja sen takia sorsivat minkä kateellisuudeltaan joutavat. Aidosti mukava ihminen, jota aidosti ilkeät ihmiset kiusaavat. Luulen Krissenkin tajunneen tämän ja siksi pitää etäisyyttä.
Niimpä, siksi varmaan mökilläkin oli enempi äänessä ja uskalsi heittää miesten kanssa läppää. Talossa Ellat ja kumppanit kahtoo heti pitkin nenän vartta ku Krisse on rennosti oma itsensä äijäporukassa. Ei niitte itsetunto kestä sitä että joku tulee poikien kans sujuvammin juttuun kuin itse
Mä en oikeesti kyl tykkää noista kenestäkään. Oonko ainut?
Tai no on siellä sellasii neutraaleja, kuten Kristiina ja OP. Tiedä mitä niistäkin sit viel paljastuu...
Miksi nuo lihansyöjät maistelee kasvissyöjien proteiineja? Kohta loppuu niiltä taas ruoka. Noita vegaanisia tuotteita on kuitenkin vain rajoitettu määrä ja ne on kalliimpia. Ei voi paljon ostaa kaupasta, ettei Ella ja muut silsalaiset suutu.