Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
29581/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei oikein ole tänä vuonna muodostunut selkeää suosikkia, toisille sois voiton mieluummin kuin toisille.

Ehkä Timo ja Marko ja OP on tällä hetkellä ne joiden voittoa eniten toivon.

Timo on sympaattinen ja välillä tosi hauska tyyppi. Markon touhuamista ja juttelua seuraan mielellään, ja vaikuttaa reilulta tyypiltä. OP taas vaikuttaa hyvältä hämmentäjältä, jännä nähdä kuinka pitkälle menee tuolla taktiikalla.

Samoin tykkään kattoo kun Marko on porukan isä ja kantava voima, Timon persoonasta tykkään, kiltti ja mukavat jutut, O-P hämmentää mutta onko selän takana puhuja.

Ei sano suoraan kuten Marko.

Vierailija
29582/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roopelle tuli uutena tietona, että broilerinlihan pitää olla läpeensä kypsä. Eikä voi jättää kypsentäessä punertavaksi kuten naudanlihan.

Sehän on kasvissyöjä, niin mitä ihmeellistä tuossa on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29583/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kuvottaa tuollainen Ellan ja Sasan ajatusmaailma, että talon miehet ovat jotenkin "heidän" ja muut naiset ovat vihollisia. Ja luulevat vielä, että kaikki muutkin naiset ovat ihastuksissaan heidän miehiin, kun oikeasti asia on päinvastoin.

Mua kans ärsyttää tuo kuppikunta asenne että muut ulos ja heidän kuppikunta finaaliin. Ja muita naisia ei oteta siihen.

Vierailija
29584/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kati sanoo syövänsä aina tosi nopeasti ruokansa. Nytkin hotki tortillansa ennätysvauhdissa. Eikös pt:n pitäisi tietää, että ruoka tulisi syödä hitaammin ja pureskella kunnolla.

Vierailija
29585/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaan striimin ekaa kertaa tänään ja siellä on heti äänessä Roopen ja Ellan mukahauskat roolihahmot, ei helvetti.

Vierailija
29586/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eih, taas tuo mummoleikki. Miksi?

Eikö noilla ihmisillä liiku päässään yhtäkään ajatusta? Keskustelisivat mieluummin vaikka niistä meikeistä...

Vierailija
29587/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roopelle tuli uutena tietona, että broilerinlihan pitää olla läpeensä kypsä. Eikä voi jättää kypsentäessä punertavaksi kuten naudanlihan.[/quote

Sen sanoo maalaisjärkikin. Mutta ei oo .......

Vierailija
29588/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa pikkuhiljaa jo kyllästyttää nuo Ellan ja Roopen mummoroolit. Vitsi vanheni jo monta päivää sitten.

Vierailija
29589/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulinko väärin kun jotkut tupakoitsijoista puhui että kun tulee lähetys. Tarkoittiko että bb tuotanto antaa heille tupakit. Onko se kielletty ettei nikotisteja saa laittaa tupakoimattomiin päiviin.

Vierailija
29590/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nuo osaa tehdä muuta ruokaa kuin tortilloja? Ei ihme, että jatkuvasti rääppivät keittiössä, ei tuommoinen ruoka pidä pitkään nälkää.

Vierailija
29591/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpa kiinni mummot 🤯

Pakko vaihtaa kameraa.

Vierailija
29592/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä toi juttu on että Krisse on ollut kiusaaja? Onko hän itse kertonut vai onko se joku provo vai mikä?

Vaikea uskoa koska vaikuttaa mukavalta tytöltä.

Minun elämäni ovat koulukiusaajat pilanneet ja mulla on nollatoleranssi kiusaamiselle. Siksi tätä kyselenkin.

Vierailija
29593/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kati sanoo syövänsä aina tosi nopeasti ruokansa. Nytkin hotki tortillansa ennätysvauhdissa. Eikös pt:n pitäisi tietää, että ruoka tulisi syödä hitaammin ja pureskella kunnolla.

Sen olemus ja kävelytyylikin on sellaista satamajätkä-osastoa, eli ei ihme että lappaa ruuat naamaansa kuin olisi vankilakundi.

Vierailija
29594/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIksei Ella ole ylpeästi chick with a dick? Esittelisi hervotonta kaluaan tuolla kuin hevonen kiimassa laitumella. Läpsäyttäisi mulukkuaan yöllä Artun otsaan, muistutukseksi siitä maalais"viikingille", että ladyboy is in the house. Kunnon Crying game käyntiin nyt Ella! Muna esiin ja voittorahat kotiin!

Tuolla pääsisi ainakin minun suosiooni.

Sameten minun. Rohkeasti esiintyisi omana minänään. Tällaiseksi luonto minut loi: jäätävän kokoinen lerssi, viehtymys kaikkeen naiselliseksi miellettyyn, kaunis kasvojen luusto, hyvä meikkaustaito, ihailtava hoikkuus, vaatteet näyttää hyvältä, kun ei ole laaksoa ei kukkulaa viemässä pukujen leikkausta sinne ja tänne. 

Vierailija
29595/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuo Sasan ja Ellan ajatus on meidän miehet ja niiden kainaloon ei mene muut.Voi kun tietäisivät nuo kaksi miten Arttu ja Jope kehuivat Kristiinaa.Nekin voisi sanoa mitä ajattelee.

Ehkä Kristiinan jonkinlainen suosio johtuu siitä, että se oikeasti ei taida kauheast yrittää saada huomiota toisilta nuolemalla tai haukkumalla takanapäin. Ihan kuin olisi sama, lähteekö vai jää, eli on ilmeisesti oma itsensä, ja jotkut arvostaa sellaista.

Tässä toimii sama kuvio kuin k*sipäämiesten kanssa, joiden seuraan naiset hamuavat. Kun ei roiku ja ole riippuvainen, niin kuin Sasa, on heti kättelyssä mielenkiintoisempi persoona. Ei tarvitse olla tyly, niin kuin Krisse ei olekaan, vaan hänen mukavuutensa oikein korostaa kiinnostavuutta ja saa talon muut naiset näyttämään entistäkin happamammilta. En ihmettele ettei ole oikein päässyt mukaan tuohon pinnalliseen porukkaan, mutta tulee kuitenkin juttuun talon miesten kanssa, mikä on varmasti osittain ammattinsa ansiota.

Kristiina on noita haahkoja nuorempi mutta fiksumpi, kypsä ikäisekseen. Lisäksi Kristiina on oppinut nuoruutensa karuista kokemuksista, mm. oli sekä kiusaaja että kiusattu. Kristiinasta huomaa, että ajattelee asioita. Sasa ja Ella elävät kieltäymyksessä. Sasa ei tunnusta  itselleen ettei ole todellakaan kaunis instatähtönen vaan rankasti ylipainoinen ja ahmimishäiriöinen, eikä osaa yhtään pohtia ongelmiinsa ratkaisuja. Ellasta en edes jaksa aloittaa, niin moniongelmainen se on. 

Mitä? Siis onko Kristiina ollut kiusaaja? Onko tämä totta? :(

On kertonut kääntyneensä aikoinaan vanhoja ystäviään vastaan ja muuttunut kiusatusta kiusaajaksi. Todennut kuitenkin oppineensa virheistään ja katunut tekojaan, mikä on aina kypsän ihmisen merkki. Vaikuttaa muutenkin ajattelevalta persoonalta ja sanonut olevansa introvertti, jolta ihmisten seassa pyöriminen kuluttaa energiavarastoja. Siksi myös meditoi talossa eli ottaa sillä tavalla "omaa aikaa".

Ei huutaja hössöttäjät edes tiedä mitä tarkoittaa Introvertti.

Vierailija
29596/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei himputti tuo Ellan mummo kimitys. Oli eka hauska mutta nyt ärsyttää. Roope komppaa vieressä samaa kiminää. Menkää kottiinne sieltä kimisisemästä.

Vierailija
29597/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä toi juttu on että Krisse on ollut kiusaaja? Onko hän itse kertonut vai onko se joku provo vai mikä?

Vaikea uskoa koska vaikuttaa mukavalta tytöltä.

Minun elämäni ovat koulukiusaajat pilanneet ja mulla on nollatoleranssi kiusaamiselle. Siksi tätä kyselenkin.

No ei todellakaan oo ollut. Pikemminkin päin vastoin. Krissellä on ollut yksi todella hyvä ystävä kouluajoilta, joka on hänen nykyinen poikaystävänsä. Kertoi viettäneensä kaikki välitunnit kahdestaan Pyryn kanssa, joten ei ole ollut missään kiusaajaringissä mukana. Kunnon roskapuhetta.

Vierailija
29598/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Artun kiukuttelukohtaus sunnuntaina oli tietyllä tapaa virkistävää katsottavaa, mutta kyllähän hän puhui aivan ristiin koko ajan. Ensin mäkätti muiden asukkaiden teennäisyydestä ja tekoempaattisuudesta, ahdistavasta fiilisrinki-lässytyksestä sekä kiusallisista haleista, silittelyistä ja voivotteluista, jotka ei kuitenkaan tarkoita mitään, koska lähes ventovieraitahan tässä loppujen lopuksi ollaan. Seuraavaksi kuitenkin sanoi, että Joelin jälkeen läheisimpiä asukkaita on ehdottomasti "tytöt", eli Sasa, Ella ja Kati. Ihan näin objektiivisesti katsottuna: ketkä asukkaat ovat niitä, jotka lässyttävät, halailevat ja fiilisrinkeilevät? No nimenomaan nuo "tytöt" :D Eli Arttu toisaalta inhoaa teennäisyyttä, mutta pitää kuitenkin itselleen läheisimpinä juuri niitä kaikkein teennäisimpiä asukkaita. Mitä ihmettä hänen päässään liikkuu? Tuntuu olevan kertakaikkisen hukassa itsensä ja omien ajatustensa kanssa, mikä on toisaalta hieman ahdistavaakin katseltavaa. Esimerkiksi eilen yöllä Arttu istui pitkää yksin tupakkapaikalla ajautuksiinsa uppoutuneena, päästäen välillä satunnaisen kirosanan. Toivottavasti hän saisi ajatuksensa kokoon tai lähtisi mäkeen, selvästi käy psyyken päälle koko touhu.

Mua huvitti se Artun avautuminen kanssa. Mau'utaan siitä, että jotkut vetää roolia. Oma anti koko kolmen viikon aikana on toistaiseksi ollut maalaisisännän roolisuoritus. Mau'utaan lisää siitä, että eihän tässä vielä tunne ketään oikeasti. Itse eristäytyy bestiksen kanssa kaksistaan, ettei vaan vahingossakaan tutustu uusiin ihmisiin.

Onko Arttu omassa kaveripiirissään se tähti, jonka ympärille hovi kerääntyy ja jonka jutut kiinnostavat jakamattomasti kaikkia, vaikkei niitä tulisi liukuhihnalta ja sisältökin olisi heppoista? Silloin voi olla järkytys uudessa seurassa, jossa suulaammat ja sosiaalisemmat ottavat isomman roolin ja itse ajautuu sivuraiteelle.

Vierailija
29599/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo Ella osaa lopettaa tuota mummoroolia koskaan ajoissa? Järkyttävät myötähäpeät joka kerta. Kohta alkaa varmaan tulla jo häätöääniä kun nämä homppelit kiljuu jokaisen korvan juuressa.

Vierailija
29600/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei himputti tuo Ellan mummo kimitys. Oli eka hauska mutta nyt ärsyttää. Roope komppaa vieressä samaa kiminää. Menkää kottiinne sieltä kimisisemästä.

Ja sitten toi Katikin liittyi tohon idioottien huuteluun, ei voi katsoa ääni päällä.

Ketju on lukittu.