Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Nyt kamera äkkiä seuraamaan kun trannsssu ronklaa mu_niaan suihkussa!
Miten Ella pystyi uimaan noin pienissä bikineissä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua jotenkin ihmetyttää miksi Arttu pitää Roopea (eikös häntä tarkoittanut?) epäaitona? Itse en näe Roopessa sen kummemmin mitään epäaitoa tai vähintäänkin Artun kanssa ovat samalla viivalla aitoudessa. Jos Roopella on tuo homo-rooli niin kyllä on Artullakin joku hevi-viikinki-pohjanmaalais-isäntä-rooli. Mikä on ero? En ymmärrä.
Joo sama, sitä mäkin ihmettelen. Ehkä Arttu haluaa vaan mustamaalata Roopea. Mun mielestä Roope on kyllä hyvinkin aito, toisin kuin Arttu, joka on tosi sulkeutunut eikä edes anna mahdollisuutta vieraille ihmisille, että yrittäisi tutustua. En toisaalta ymmärrä, miksi Arttu ja Joel halusi bb-taloon, kun eivät halua tutustua toisiin.
Roope oli aito pari ekaa viikkoa, mutta taloon päästyään veti kyllä pari päivä todella rasittavaa kiekuhomoroolia. Onneksi on nyt taas rauhoittunut vähän.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34428 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34428 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi ku Roope on mennyt pilalle tuon Ellan seurassa.
Markon kanssa ollessa on oikeesti mun mielestä hauska ja aidon oloinen.
Ja oikestaan kaikkien muiden asukkaiden kanssa, paitsi meikkijengin.
Tuota selän takana läyhäämistä ja sitä ihmeen showta Ellan kans en jaksa ollenkaan, ja siksi Roope vois vaikka lähtee.Samaa mieltä. Tykkäsin mökki-Roopesta ja ärsyttää mikä kuoriutunut Ellan seurassa. Viime yönä Roope, Marko ja OP lähtivät tupakalle. Roope puhui tästä ja tiedostaa että voi ärsyttää joitakin mutta sanoi että on myös osa häntä.
Ai harmi ku mää skippasin tuon yöllisen keskustelun, menin nukkumaan liian aikasin :D
Mitä muuta keskustelivat yöllä?Tuolta löytyy:
https://www.bbplaza.org/forum/viewtopic.php?f=229&t=7878&start=22
Okei, tuohan oli ihan hyvä henkistä keskustelua ja pohdintaa. Ei mitään haukkumista tai p*skanpuhumista suoraan.
OP on kyllä varmasti melko hämmentäjä, joku porukasta onkii tietoa :DSamaa mieltä. Jonkin sortin läyhäämistä talossa on aina ollut ja tulee olemaan, peliähän tämä on.
Naurattaa, pojat heittää altaalla läppää meribiologista: onkohan sillä edes mitään tutkintoa, varmaan Venjällä käynyt koulunsa :D
Ai, heti muuttuu läyhääminenkin ihan niinku siis ok-touhuksi, kun sitä tekee joku muu kuin Roope tahi Ella.
Venäjän kouluista en tiedä, siis nykytilannetta, mutta aikoinaan Neuvostoliitossa lähes kaikki tieteet olivat erittäin kovatasoisia. Siinä ei kannattaisi suomalaisten yhtään soittaa siinäkään kohtaa suutaan. Suomalaisethan herkästi puhuu ryss-äläisistä perseesuristimista, jotka ei mahdu perseeseen, eivätkä surise, mutta toisaalta venäläiset voisivat vttuilla suomalaisten avaruudenvalloituksilla, maailmanluokan kirjallisuudella, nobel-palkittujen määrällä, huippushakinpelaajien määrällä jne. Suomen yliopistojen tasokaan ei niin hääppöinen kuitenkaan ole, vaikka peruskoulutus on hyvä, jos aiot tieteen huipulle, niin pakko mennä muualle yliopistoihin, alasta riippuen Aasiaan, Venäjälle, Länsi-Euroopan yliopistoihin tahi USA:han.
Reps, taidat ottaa kaiken kovin tosissaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sivusta seuraaja kirjoitti:
Olettepa lapsellisia ja ilkeitä,minkä Kistiina voi puhetyylilleen kävelytyylilleen pituudelleen ym mistä sitä täälä haukutte.On kyllä aika ikävää kiusaamista nuo teijän puheet.
Oletko jo kertonut Ellaa ivaaville kuinka ilkeitä he ovat?
Olen samaa mieltä kanssasi että tuollainen haukkuminen on lapsellista ja ilkeätä, mutta Kristiinaa täällä haukutaan kaikkein vähiten. Muita ja etenkin Ellaa saa haukkua mitä pahimmilla nimityksillä ja jopa tappouhkauksia ladella mutta jos sanoo yhdenkin poikkipuolisen sanan Kristiinasta niin se onkin sitten maailman suurin synti.Tota noin... Yksistään tänä aamupäivänä on haukuttu Kristiinan ruokavalio, uimattomuus, kävelytyyli, puhetapa, puheenaiheet ja pituus. Nenäteipistä ei sentään ole tainnut kukaan vielä tänään mainita, niin on se hyvä, ettei hänestä täällä saa sanoa yhtään poikkipuolista sanaa...
Et nähtävästi ymmärtänyt mitä tarkoitin... en jaksa vääntää rautalangasta.
Mua kuvottaa tuollainen Ellan ja Sasan ajatusmaailma, että talon miehet ovat jotenkin "heidän" ja muut naiset ovat vihollisia. Ja luulevat vielä, että kaikki muutkin naiset ovat ihastuksissaan heidän miehiin, kun oikeasti asia on päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Mua kuvottaa tuollainen Ellan ja Sasan ajatusmaailma, että talon miehet ovat jotenkin "heidän" ja muut naiset ovat vihollisia. Ja luulevat vielä, että kaikki muutkin naiset ovat ihastuksissaan heidän miehiin, kun oikeasti asia on päinvastoin.
Mä luulen että heidän luonnetyypilleen on ominaista saada koottua tosi tiivis porukka kasaan, johon ei noin vaan ulkopuoliset tule. Pitävät huolen siitä että pojat pysyy ruodussa eikä karkaa.
N49, suosikkini: Marko, Paula, OP, Roope, Kristiina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olettepa lapsellisia ja ilkeitä,minkä Kistiina voi puhetyylilleen kävelytyylilleen pituudelleen ym mistä sitä täälä haukutte.On kyllä aika ikävää kiusaamista nuo teijän puheet.
Olen samaa mieltä kanssasi että tuollainen haukkuminen on lapsellista ja ilkeätä, mutta Kristiinaa täällä haukutaan kaikkein vähiten. Muita ja etenkin Ellaa saa haukkua mitä pahimmilla nimityksillä ja jopa tappouhkauksia ladella mutta jos sanoo yhdenkin poikkipuolisen sanan Kristiinasta niin se onkin sitten maailman suurin synti.Tota noin... Yksistään tänä aamupäivänä on haukuttu Kristiinan ruokavalio, uimattomuus, kävelytyyli, puhetapa, puheenaiheet ja pituus. Nenäteipistä ei sentään ole tainnut kukaan vielä tänään mainita, niin on se hyvä, ettei hänestä täällä saa sanoa yhtään poikkipuolista sanaa...
Mä luulen, että nuo tatuoinnit on yksi no no iäkkäämmille. Itse olen niin iloinen, että vanhemmat eivät suostuneeet, kun vinguin tribaaleja käsivarsiin, olisivat ne nyt löysähköissä käsivarsissa ilahduttava näky.
Toisaalta Kristiina on aikuinen ja vissiin omilla rahoillaan ne tatuoinnit ja muut kustantanut, niin sen kun vain. En anna ulkoisten seikkojen vaikuttaa, vaan sen miten kukin suhtautuu toisiin asukkaisiin ja ennen kaikkea inhoan takanapäin läyhäämistä. Myös mielipiteillä on väliä, mutta yritän ymmärtää, että nuoret ovat monesti aika ehdottomia asioissa, kun ei vielä maailman realismi ole iskenyt tajuntaan.
Kateellinen en ole mistään kenellekään, enkä minkään ilmiön foobikko. Käyttäytyminen ratkaisee.
Krissellä hyvin naisellinen vartalo. Ainoa miinus nuo tatskat.
Sasa ja Ella eivät ymmärrä sitä, että Kristiina on varattu nainen! Vain Paula on sinkku
Vierailija kirjoitti:
Miettikää jos Sini olisi vielä tehtävässä :DD
Oih näitä muistoja;
Tietävätkö nuo vieläkään, että heidän arvionsa on ihan pielessä?
Valonheittimet tehtäväalueelle ja yöuintia, eivät muuten pääse lähellekään.
Mä niin toivon että tuo viikkotehtävä epäonnistuu.
Juuri tuo Sasan ja Ellan ajatus on meidän miehet ja niiden kainaloon ei mene muut.Voi kun tietäisivät nuo kaksi miten Arttu ja Jope kehuivat Kristiinaa.Nekin voisi sanoa mitä ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joka vuosi taloon valitaan henkilöitä, jotka kiroilevat aivan valtavasti. Joka vuosi sama juttu. Hirveen kuulosta, kun joka lauseseen pitää lisätä kirosana. Eikö tuonne edes pääse hyväkäytöksiset ihmiset.
Näin juuri. Sama koskee tupakointia. Omassa tuttava-kaveripiirissä kukaan ei polta!
Miten bb-asukeiksi valikoidaan tämmöisiä ryhdittömiä weetee-surkimuksia?
Koska ne ryhdittömät weetee-surkimukset ovat kuitenkin, kaikesta huolimatta, sittenkin noin valovuosia mielenkiintoisempia kuin sinä ja sinun tupakoimattomat ja kiroilemattomat tozihianot yli-ihmiset. Niiku silleen.
Halloween-viikolla, eli lokakuun viimeisellä viikolla, vois olla oikein kunnon asukkaiden pelottelua sisältävä viikkotehtävä. Ja yövalvolmista. Sitten viikon lopuksi Halloween-bileet.
Söivät aamupäivällä peltieipää ja joku haaveili keitosta. Mikseivät tee vaikka jauheliha-, makkara- tai kanakeittoa? Ilmeisesti tekevät jälleen tortilloja. Keitosta olisi saanut riittoisamman satsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et nähtävästi ymmärtänyt mitä tarkoitin... en jaksa vääntää rautalangasta.
Jos argumentit loppuu kesken, voi myös myöntää olleensa väärässä. Mutta ei se mitään, kyllähän se tuossa rivien välissä lukee :)
Eetu ollut pitkään suihkussa.