Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Käyttäjä34428 kirjoitti:
Sami ei tässäkään tehtävässä ollenkaan toteuta roolia joka hänelle annettiin, istuu vaan passiivisena penkillä.
Haluaa ilmeisesti jo kotiin. Puhuu tyhmiä ja silti sai jäädä taloon.
Vierailija kirjoitti:
sivusta seuraaja kirjoitti:
Olettepa lapsellisia ja ilkeitä,minkä Kistiina voi puhetyylilleen kävelytyylilleen pituudelleen ym mistä sitä täälä haukutte.On kyllä aika ikävää kiusaamista nuo teijän puheet.
Ulkonäköön puuttuminen on kyllä ihan turhaa höpinää. En lue sellaisia viestejä ollenkaan, niissä ei ole mitään kiinnostavaa.
Puututpa sinäkin, tosin hyysäten ja hyssytellen. Esim. "Ellasta" näkee jo päältä, että joku hätä reppanalla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo bb:n kierrosluku joka oli yli 6000 ja 80km niin montako metriä on silloin kierros. Eli paljonko heittää uijien oma arvio. Onko matka mitattu suoralinja poijusta poijjuun vai kahdeksikon muodon pituus.
80 000 metriä ÷ 6667 kierroksella = 11,9994 metriä. Eli yksi uintikierros on 12 m? Vai?
Kymmeneen metriin itse arvioin kierroksen ja sillähän olisi helpompi laskeakin, että montako kierrosta pitää tehdä.
Asukkaiden arvio oli 18 m eli reippaasti yläkanttiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marko on vähän kuin viime vuoden Krisu, pitää hommaa hanskassa. Osa kokee päsmäröintinä, mutta mitä nuokaan tuolla saisivat aikaan ilman Markoa?
"...Mä mä mä, mä sanoin, mä mä mä tein, mä sitä mä tätä, mä mä mä mää, ei ketään muu ku mä mä mä ja ja ja mä mä mä ja sen lisäks MÄ..."
Persoonaton, kuiva 24tusinassa bimboamispäsmäri Markon ulosanti, jota vielä huutaa tauotta ihan joka paikassa ja aina kovimpaan ääneen, miksi tämä olisi mitenkään missään tarpeellista saati korvaamatonta?
Tavallaan tiäkkö teennäinen, tavallaan tiäkkö tatuointitampio Kati-äijä voisi tavallaan tiäkkö lähteä.
Miukumaukulässynlää tekopyhä keskenkasvuinen kiero lapsi Rööpöhömö voisi lähteä. Tupakointi ei ole vegaaniarvojen mukaista, joten hänen/kaltaistensa hyvesignalointi sikäli naurettavaa ja täyttä bluffia.
Sukupuolestaan hämmentynyt miesoletettu maalipytty Barbieetu voisi lähteä kotiin ja mennä terapiaan.
Wannabe salaseurasählärisössö tyhjä Sammio voisi lähteä pyrkimään sinne missä jo lesoaa toilailevansa.
Miesoletettu viikinkipocahontasparodiapelle Narttu lahnaillut ja kiukutellut epäsosiaalisena jo tarpeeksi.
Turhista turhimmat tässä.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisusta eli Kristianista vois tehdä vakijuontajan big brotheriin.
Jos oli eilen ollut vihamielinen/töykeä Nikoa kohtaan, niin ei kyllä sovellu juontajaksi. Juontajan pitää olla objektiivinen ja osata haastatella vieraita kunnioittavasti. Tiukkoja kysymyksiä saa ja pitääkin olla, mutta ei saa esittää omaa halveksuntaa niin läpinäkyvästi, jos ei vieraasta tykkää. Eikös Krisu ole myös eläinrääkkääjä, eli empatiakyky puuttuu.
Millä tavalla hän oli töykeä? Itsehän Niko oli niitä sammakkoja suustaan päästellyt. Hän tiesi, että kamerat kuvaavat ja esitti niitä asioita jatkuvasti.
Ei kai nuo miehet syö taas kohta Kristiinan leipomat gluteenittomat leivät? Krissehän jemmas niitä eilen tämän päivän ruokailua varten, koska eilen hänen glut. tortillaletut syötiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sivusta seuraaja kirjoitti:
Olettepa lapsellisia ja ilkeitä,minkä Kistiina voi puhetyylilleen kävelytyylilleen pituudelleen ym mistä sitä täälä haukutte.On kyllä aika ikävää kiusaamista nuo teijän puheet.
Ulkonäköön puuttuminen on kyllä ihan turhaa höpinää. En lue sellaisia viestejä ollenkaan, niissä ei ole mitään kiinnostavaa.
Puututpa sinäkin, tosin hyysäten ja hyssytellen. Esim. "Ellasta" näkee jo päältä, että joku hätä reppanalla on.
Mistä sinä tiedät, kuka kirjoittaa minkäkin viestin? En ole kirjoittanut kenenkään ulkonäöstä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nää on laskenut niin alakanttiin tuon kierrosten määrän, jos oikea määrä ois muka yli 2000 kierrosta enemmän? Matkaa eivät kuitenkaan hirveesti ainakaan alakanttiin arvioineet. Niin onko nuo kierrokset oikeasti sitten vaan niin paljon lyhyempiä, eikä sitä 18 metriä mitä nää luulee...
Siis noihan arvioi, että Helsingistä Tallinnaan olisi jotain 50-60 km, kun todellisuudessa on 88 km. Joku aikaisemmin laski, että uimakieppi on noin 12 m, nuo on arvioineet 18 m.
Kuka on arvioinut tuon 50-60 km.
Heti tehtävän alettua muistan että Timo ja Marko arvio tuota matkaa. Timo muisti että jostain jonnekin on 77km.
Marko arvio laivan nopeuden perusteella matkaa olevan n. 80km.
Miten ne yhtäkkiä tota arvioita noin paljon puotti.
Vaikka meribiologi ei mitään tekiskään niin pitäs varmaan olla se asu päällä tuolla koko ajan. Ja aina paikalla kun ihmisiä on uimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisusta eli Kristianista vois tehdä vakijuontajan big brotheriin.
Näyttää puliukolta, kuten myös mm. O-P, Vehvilä ja Murhurinkatse-Sainio.
Eli sopii täydellisesti joukkoon! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nää on laskenut niin alakanttiin tuon kierrosten määrän, jos oikea määrä ois muka yli 2000 kierrosta enemmän? Matkaa eivät kuitenkaan hirveesti ainakaan alakanttiin arvioineet. Niin onko nuo kierrokset oikeasti sitten vaan niin paljon lyhyempiä, eikä sitä 18 metriä mitä nää luulee...
Siis noihan arvioi, että Helsingistä Tallinnaan olisi jotain 50-60 km, kun todellisuudessa on 88 km. Joku aikaisemmin laski, että uimakieppi on noin 12 m, nuo on arvioineet 18 m.
BB sivulla on niitten määritys etäisyydeelle joka on 80km ja 6667 kierrosta.
Lyhyt matikka 80 000÷6667=11.999metriä kierros.
Asukkailla on nyt altaankierrosmatka mitattuna pahasti pielessä (18m).
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nuo miehet syö taas kohta Kristiinan leipomat gluteenittomat leivät? Krissehän jemmas niitä eilen tämän päivän ruokailua varten, koska eilen hänen glut. tortillaletut syötiin.
Ohoh, Joppe tekeekin uuden pellillisen itse. Hyvä.
Mistä noi asukkaat repäs sen 18 metrin kierroksen?? Eikö mitanneet jonkun asukkaan pituudella poijujen välimatkaa ja kertoneet sitä kahdella...? Pystyyhän ton jo silmämääräsesti näkemään, ettei oo 9 metriä yhdensuuntanen uintimatka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti tehtävän alettua muistan että Timo ja Marko arvio tuota matkaa. Timo muisti että jostain jonnekin on 77km.
https://bigbrother.fi/uutiset/asukkaat-pohtivat-helsingin-ja-tallinnan-…
Vierailija kirjoitti:
Monesta tehtävästä tulee vaikutelma, että niitä ei todellakaan oo mietitty kunnolla. Ohjeistukset usein niin epäselvät ja tulkinnanvaraisia, että joutuvat käydä pk-huoneessa kysyy lisätietoja, jälkikäteen tulee tarkennuksia ohjeisiin ym. Nytkään ei oo ymmärretty ajatella, että uimalasit ja -lakit olis ihan ehdoton, monet tarvii myös korvatulppia uidessa tai ainakin sukeltaessa ja nythän joutuu sukeltaa välillä noiden levien takia. Et ei oo kyllä kovin monihenkisellä porukalla noita asioita mietitty etukäteen... hohhoijaa... Ja sit kun ton päälle tehtävien toteuttajat on heittäytymiskyvyttömiä ja -haluttomia suurin osa, mielikuvituksesta ja oma-alotteisuudesta puhumattakaan, niin aika heikkoa sisältöä :(
Tässä maatilatehtävässä eläimillä olisi ollut mahtava paikka improvisoida kaikkea hauskaa. Varsinkin koiran rooli oli sellanen, että siinä olisi ollut mahdollisuus keppostella vaikka mitä. Koira olisi voinut tehdä (leikki)kakkakepposia vaikka kahvinpuruista, joita asukkaat olisivat joutuneet siivoamaan, retuutella peittoja, tyynyjä ja tavaroita ympäriinsä, riehua ja räkyyttää, kerjätä rapsutuksia ja eläimet olisivat voineet karkailla taloon ja riekkua pihalla.
Nyt vaan möllivät tappiomielialalla karsinoissaan ja marisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais olla Sami, joka alkoi vetämään arviota tuonne 50km suuntaan ja pikkuhiljaa vakuutti muutkin..:D Tekiköhän senkin tahallaan?
Vierailija kirjoitti:
Sasa on kyllä tehnyt entistä isomman vaikutuksen minuun! Ihanan eloisa ja ystävällinen persoona jolla on omat erikoiset puolensa kuten meillä kaikilla. Tuosta porukasta ehkä paras tiimipelaaja, ainoa joka ei kokoaikaa huudellut omaa mahtavuuttaan ja uimiaan kierroksia vaikka todella hyvin vetikin ja varmasti yllätti monet. Hänestä odotan paljastuvaksi vielä paljon kunhan hän avautuu. Ja oli myös hienoa nähdä kuinka hän ei ottanut itseensä vaan otti hyvin vastaan Samin neuvot puuron keitossa toisin kuin kaikki muut asukkaat. Väittäisin että aidoin ihminen tuolla ja satasella paikkansa ansainnut. Mitä pidemmälle kausi menee sitä enemmän Sasan pisteet silmissäni nousevat. Hän on vaan aivan liian kiltti monin tavoin ja se ei ole hyväksi hänelle itselleen.
Tuotantohan tuuppaa sitä eteenpäin pamien voimalla.
Ne alkoi eilen muistella, että Tallinnan tv-torni tai joku masto näkyy Helsinkiin asti, eli ei voi kuulemma olla kaukana. Ja että uutisissa oli puhuttu, että jos tulee tunneli, sen ajaa puolessa tunnissa, eli ei ole missään nimessä 80 km vaan paljon vähemmän. Siitä se arvio sitten väheni.
Voi helevata tuo Kessu ei pysy roolisssaan. Tehtävä kusee ainakin sen osalta. Syödä mussuttaa vaan tuolla.
Jos oli eilen ollut vihamielinen/töykeä Nikoa kohtaan, niin ei kyllä sovellu juontajaksi. Juontajan pitää olla objektiivinen ja osata haastatella vieraita kunnioittavasti. Tiukkoja kysymyksiä saa ja pitääkin olla, mutta ei saa esittää omaa halveksuntaa niin läpinäkyvästi, jos ei vieraasta tykkää. Eikös Krisu ole myös eläinrääkkääjä, eli empatiakyky puuttuu.