Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
29361/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois tulla taas kielto ettei saa puhua kuin suomea. Jollain kausilla oli. Alkaa kyllästyttää tuo venäjän länkytys. Myös ruotsia on kuulunut useamman kerran tällä kaudella.

Vierailija
29362/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkotehtävä on sikäli ihan yhtä tyhjän kanssa kun tuotannon mielestä se onnistuu aina, vaikka mokia olisi käynyt kuinka paljon. Joka viikkotehtävä on onnistunut vaikkei mitenkään pitäisi onnistua, kuten viimeviikon tehtävä. Timo ja Marko hoiti eläimet ainostaan kunnolla ja eläimistä OP ja Kristiina eläytyi kunnolla. Kyllä ne saa onnistumaan tuon vaikka jättäisi uimatta nyt jo kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29363/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KATKERA NIKO kirjoitti:

Kyllä otti Nikolle luonnon päälle hävitä Samille!

Eilinen kooste oli paras kun Krisu antoi tulla suoraan mitä ajatteli ja silti Niko ”ihan sama ei haitta” 😂 Kunnolla katkera ja toi herja oli paras ”annan Samille koska haluan nähdä kun Sami joutu uima paljo” ei joutunut ei 👏🏻 Just hyvä kun karma rankaisee noin katkeraa tapausta 👌🏻

Aika typerää tuotannolta. Häädetyn toive on, että valitsemansa herjattu eli Sami ui paljon. Tuotanto vie taloon häädetyn herjan: Sami saa vapautuksen koko uintitehtävästä. Wtf tuotanto?

Eihän se häädetty sitä herjan sisältöä päätä! Päättää vain kenelle tulee.

Herjat on käsikirjoituksen mukaiset.

29364/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami ei tässäkään tehtävässä ollenkaan toteuta roolia joka hänelle annettiin, istuu vaan passiivisena penkillä.

Vierailija
29365/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja molemmat kamerat altaalla... Eikö siellä talossa muka ole ketään?

Vierailija
29366/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marko on vähän kuin viime vuoden Krisu, pitää hommaa hanskassa. Osa kokee päsmäröintinä, mutta mitä nuokaan tuolla saisivat aikaan ilman Markoa?

"...Mä mä mä, mä sanoin, mä mä mä tein, mä sitä mä tätä, mä mä mä mää, ei ketään muu ku mä mä mä ja ja ja mä mä mä ja sen lisäks MÄ..." 

Persoonaton, kuiva 24tusinassa bimboamispäsmäri Markon ulosanti, jota vielä huutaa tauotta ihan joka paikassa ja aina kovimpaan ääneen, miksi tämä olisi mitenkään missään tarpeellista saati korvaamatonta?

Tavallaan tiäkkö teennäinen, tavallaan tiäkkö tatuointitampio Kati-äijä voisi tavallaan tiäkkö lähteä.

Miukumaukulässynlää tekopyhä keskenkasvuinen kiero lapsi Rööpöhömö voisi lähteä. Tupakointi ei ole vegaaniarvojen mukaista, joten hänen/kaltaistensa hyvesignalointi sikäli naurettavaa ja täyttä bluffia.

Sukupuolestaan hämmentynyt miesoletettu maalipytty Barbieetu voisi lähteä kotiin ja mennä terapiaan.

Wannabe salaseurasählärisössö tyhjä Sammio voisi lähteä pyrkimään sinne missä jo lesoaa toilailevansa.

Miesoletettu viikinkipocahontasparodiapelle Narttu lahnaillut ja kiukutellut epäsosiaalisena jo tarpeeksi.

Turhista turhimmat tässä.

Vierailija
29367/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tän kauden näitä johtohahmoja miettii, niin niitä on ollut kolme. Talossa ekalla viikolla Sini, Mökissä Marko. Markon lähdettyä mökissä johtajan roolin otti Sami. Ja nyt taas talossa Marko on johtohahmo.

Kyllähän aika selvää et kenen johtajan porukat on parhaiten selvinnyt ja on ollut paras yhteishenki.

Vierailija
29368/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepa lapsellisia ja ilkeitä,minkä Kistiina voi puhetyylilleen kävelytyylilleen pituudelleen ym mistä sitä täälä haukutte.On kyllä aika ikävää kiusaamista nuo teijän puheet.

Vierailija
29369/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katia selvästi harmitti eilen kun kierrosten laskutaktiikka muuttui. Enää ei laskettukaan montako kierrosta kukin yksilönä ui vaan uidaan ihan tiiminä niitä kierrosmääriä. Varmasti kuitenkin mielessään laskee montako kierrosta saa itse kasaan potista.

Vierailija
29370/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt missasin osittain ne BB:n terveiset, mitkä Roope toi, eikä puhelimella pysty kelaamaan Ruutua... Sanoi jotain, että meribiologin pitäisi tietää, ettei voi olla avomerellä tökkimässä levälauttoja? Siis näinkö se oli? Että Samin tehtävä on olla tekemättä mitään?

Vierailija
29371/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisusta eli Kristianista vois tehdä vakijuontajan big brotheriin.

Vierailija
29372/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nää on laskenut niin alakanttiin tuon kierrosten määrän, jos oikea määrä ois muka yli 2000 kierrosta enemmän? Matkaa eivät kuitenkaan hirveesti ainakaan alakanttiin arvioineet. Niin onko nuo kierrokset oikeasti sitten vaan niin paljon lyhyempiä, eikä sitä 18 metriä mitä nää luulee...

Vierailija
29373/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivusta seuraaja kirjoitti:

Olettepa lapsellisia ja ilkeitä,minkä Kistiina voi puhetyylilleen kävelytyylilleen pituudelleen ym mistä sitä täälä haukutte.On kyllä aika ikävää kiusaamista nuo teijän puheet.

Minä olen ihmetellyt vaan sitä, kun meikeistä ja vaatteista kiinnostumaton itsevarma aito nainen ei voi uida, koska hiukset menee huonosti. Ulkomuotoa en ole haukkunut.

Vierailija
29374/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakointi ei ole vegaaniarvojen mukaista, joten hänen/kaltaistensa hyvesignalointi sikäli naurettavaa ja täyttä bluffia.

Roope ei ole kylläkään vegaani. Muuten samaa mieltä suurimmasta osasta.

Vierailija
29375/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivusta seuraaja kirjoitti:

Ulkonäköön puuttuminen on kyllä ihan turhaa höpinää. En lue sellaisia viestejä ollenkaan, niissä ei ole mitään kiinnostavaa.

Vierailija
29376/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nää on laskenut niin alakanttiin tuon kierrosten määrän, jos oikea määrä ois muka yli 2000 kierrosta enemmän? Matkaa eivät kuitenkaan hirveesti ainakaan alakanttiin arvioineet. Niin onko nuo kierrokset oikeasti sitten vaan niin paljon lyhyempiä, eikä sitä 18 metriä mitä nää luulee...

Kierros on n.12m oikeasti

Vierailija
29377/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisusta eli Kristianista vois tehdä vakijuontajan big brotheriin.

Näyttää puliukolta, kuten myös mm. O-P, Vehvilä ja Murhurinkatse-Sainio. 

Vierailija
29378/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö noille asukkaille voitas antaa vinkkiä todellisesta kilometrimäärästä ja kierroksista kun yrittävät kuitenkin kovasti.. Harmi jos viikkotehtävä menee virhearvion takia pieleen

Onhan Markolla täysin oikea arvio eräisyydestä 4500 kierrosta.

Tallinna-Helsinki on 80km/43merimailia

18m kertaa 4500=81km. Että perille pääsee noilla kierroksilla jos jotain ei hylätä.

88 km

https://www.vaelimatka.org/Tallinna

Vierailija
29379/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis noihan arvioi, että Helsingistä Tallinnaan olisi jotain 50-60 km, kun todellisuudessa on 88 km. Joku aikaisemmin laski, että uimakieppi on noin 12 m, nuo on arvioineet 18 m.

Vierailija
29380/104451 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo bb:n kierrosluku joka oli yli 6000 ja 80km niin montako metriä on silloin kierros. Eli paljonko heittää uijien oma arvio. Onko matka mitattu suoralinja poijusta poijjuun vai kahdeksikon muodon pituus.

80 000 metriä ÷ 6667 kierroksella = 11,9994 metriä. Eli yksi uintikierros on 12 m? Vai?

Kymmeneen metriin itse arvioin kierroksen ja sillähän olisi helpompi laskeakin, että montako kierrosta pitää tehdä.

Ketju on lukittu.