Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
28781/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö bb tuotanto vois lämmittää saunan joka ilta uijille. Ois kohtuus, ovat viluissaan.

Vierailija
28782/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, joku ei taas kerta kaikkian pääse yli Ellasta ja Ellan munasta.

Oisko se äippä kuitenkin laittanut jo lääkkeet siihen kaakaokupin viereen ja sitten tutimaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28783/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Krisse saanut vapautuksen viikkotehtävästä?

Vierailija
28784/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eetu vaatisi satatonnia että suostuisi että hänelle leikattais kalju.

Kristiina vaatis 500 000...

Tässäpä näitä aitoja naisia taas... hahahaha. vOI LUOJA.

Sasa antais liekata tonnilla, ei ole mikään niin pinnallinen oikeasti kuin nuo muut. Kristiina oikein ilmapää, samoin kuin homopoika eetu. Luulee raukka että muut pitää häntä oikeena naisena tuon tekotukkansa takia.

Voi v*ttu ja mä menin ajaa ihan ilmaseksi. Voiskohan rahoja pyytää jostain jälkikäteen. Täytyy sanoa, että oli hyvin mieltä avartava, itsetuntoa kohottava kokemus!

Niin minäkin ajoin parikymppisenä, ihan ilmaiseksi ja itse. Siksi ihmettelenkin että esim 21v kristiina vaatisi tollasia summia ton luiritukkansa pois ajamiseen.

Ellaeetun tekokarvoista puhumattakaan.

Mutta bling bling, tyypillisiä venäläisiä ovat.. bling bling ja raharahatraha.

Näyttääkin ihan prostituoidulta tuo dragqueen. Ja jutuista päätellen on ollutkin, ainakin sillon kerran kun kyselio muilta onko heille maksettu seurasta.. eetulle oli..

Tosi hieno esikuva nuorille homokatsojille tämä eetu. Myykää itseänne ja leikelkää itsenne.

Jokuhan kirjoitti hiljattsin, että oli pyytänyt aiemmin Ellaa treffeille ja tämä oli heti vaatinut kallista lahjaa maksuksi treffeistä. Ella siis harrastaa vähintään maksullisen seuran tarjoamista.

Hyi he lv etti. Miettikää että joku pappa pa ne e sitä luista mies p e rs että. ja tämä luukasa ostaa sitten taas uutta tekokarvaa päähän ja pistoksia naamaan..

Ja eikös se puhunut jostain semmosestakin, että on halvalla saanut asua jossain hkin keskustassa,, sen tietää jo valmiiksi miten se on mahdollista.

Mutta eetun kaltainen varmaan pitää oikein muodikkaana itsensä myymistä, venäläinen ja homppeli kun on. Sugar daddythän ovat tämmöisten pintaliitäjien parissa muotia.

Monenkohan av mammankin mies on tunkenut kumiluurangon sisään dikkinsä.

Hyi helv!!

Vierailija
28785/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että Niko osaisi edes uida. Oletteko koskaan nähneet islamitaustaisen miehen uivan. 

miten ne taustat uimataitoon liittyy ja eikös Niko ole asunut suomessa jo aika kauan.

Senkun tietäs, mutta ei lähi-idän miehet kläyttäydy kuin suomalaiset.

Huomashan sen että saunaan meneminenkin tuotti sille suunnattomia vaikeuksia ensin.

Ulkomaalainen mies ei mene ilman uimahousuja saunaan varsinkin jos ei oo kauaa ollut Suomessa ja varsinkin tietyistä maista.

Terroristimaista, Muslimi.

Vierailija
28786/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tai siis sopivat, että voi kyllä uida , mutta ei ole hyvä uimari. Toiset sitten kannustivat siihen että ei tarvitse ( saavatko siitä sitten hyvän syyn nimetä, jää nähtäväksi)vaan voi toimia uimavahtina. SIinä on ollutkin jo .

Vierailija
28787/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko nyt tulla heittämään tällänen yksittäinen kommentti tähän väliin. 

Mä en ymmärrä niitä kommentoijia, jotka ovat ottaneet asiakseen Ellan (tai jonkun muun) dissaamisen. Mikä ongelma teillä ihan oikeasti on sen kanssa, miten ihminen määrittelee oman identiteettinsä? Monia tuntuu ahdistavan tämä asia nyt aivan liikaa, rauhottukaa. 

Täällä on yksi trolli joka laittelee jatkuvasti transfobisia kommentteja Ellasta. Hänet tunnistaa kommenttien tyylistä. Kutsuu Ellaa Eetuksi ja on sairaalloisen kiinnostunut hänen genitaaleistaan. Kyttää Ellan suihkukäyntejä ja innoissaan raportoi kun jotain vilahtaa. Kannattaa vain ohittaa tämän trollin viestit.

Täällä on kyllä useampikin henkilö (minä mukaanluettuna), joka kutsuu Ellaa Eetuksi eli hänen omalla ei-fantasianimellään. Hänen genitaaleistaan en kyllä ole puhunut enkä ole suihkussakäyntejään nähnyt enkä haluakaan nähdä.

Mistä te olette tämän Eetu nimen repineet, kun tietääkseni hän ei ole sitä paljastanut? Kutsutteko myös muita nimensä vaihtaneita alkuperäisellä nimellään? Esim Nikokaan ei ole alunperin Niko. Miksette sitä kaiva esille ja kutsu sillä?

Eetun/Ellan vanhan instan löytää helposti kun viitsii googlata. Eetu on Ellan oikea nimi. Niko ei teeskentele olevansa nainen ja mies voi halutessaan muuttaa nimensä toiseksi miehen nimeksi mikä on ok. Ella teeskentelee olevansa nainen, vaikka on mies ja se ärsyttää ihmisiä. Miehellä ei voi virallisesti olla naisen nimeä.

Voitko kertoa, miksi se ärsyttää ihmisiä? Kaikki näkee ensisilmäyksellä, että hän on mies. Miksi sitä pitää erikseen vielä huutaa? Mitä lisäarvoa kenellekään on siitä, että kerrot hänen olevan alun perin mies? 

Olet oikeassa, Ellasta/Eetusta näkee heti, että hän on mies. Ihmisiä luonnollisesti ärsyttää se, että mies larppaa naista ja luulee tietävänsä millaista on olla nainen ja pitää vielä itseään muita parempana. Ihan ymmärrettävä reaktio mielestäni.

Mitä sitten jos näkee että on mies? Voihan joku itsensä mieheksi tituleeraavakin haluta, että häntä sanotaan Ellaksi. 

Miten itse suhtautuisit, jos sinua joku luulisi toiseksi sukupuoleksi ja näin ollen käyttäisi sinusta jotain muuta nimeä kuin mitä itse haluaisit käytettävän?

Olen sen verran naisellinen, ettei minua kyllä mieheksi voi luulla, joten erittäin epätodennäköistä :)

Miestä pitää voida kutsua miehen nimellä. Sitten kun Ella on saanut korjausprosessin loppuun, häntä voisi alkaa kutsua naisen nimellä vaikkei se hänestä naista teekään.

Vierailija
28788/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs Kristiinan selitys sille ettei edes yritä uida? Uiko koko viikkotehtävän aikana vai aikooko olla täysin vapaamatkustaja?

Sillä on aina joku syy miksei voi osallistua. Tatuointi, paha olo, nenäproteesi. Mitähän se vielä keksii?

Ja tuo nenä piti leikkauttaa ja tatska ottaa just sopivasti ennen BB taloon tuloa? Miksi? Eikö voinut odottaa kun pääsee pois?

No tottakai se halusi näyttää hyvältä taloon tullessaan, uusi nenä ja uusi kuva reiteen. Oikomishoitoa hampaisiin myös. Harmi vaan että kaikki kauneusoperaatiot ei ehtineet parantua tai valmistua ajoissa.

Tyhmä pentu. 

Vierailija
28789/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuonne bb taloon pitää ängetä jos ei mitään pysty eikä osaa tehdä. Kristiinakin otti tatskoja, leikkauksia, operaatioita just ennen kun oli bb talossa. Täytyihän hänen tietää että tuolla joutuu tekeen viikkotehtäviä. Onkohan Krissellä ja Ellalla sama tavoite voittopotilla. Kirurgisiin kauneusoperaatioihin.

Sanokaa mun sanoneen, Krisse tulee saamaan nimeämispisteitä, ainakin jos viikkotehtävä epäonnistuu, koska ei osallistunut uimiseen. Sitten täällä itketään, kuinka muut ovat niin epäreiluja Krisseä kohtaan ja miksi taas mökkiläinen on äänestyksessä. Mielestäni asukkaat, jotka omasta toiminnastaan johtuen eivät voi osallistua viikkotehtävän suorittamiseen, voisi laittaa automaattisesti häätöäänestykseen.

Vierailija
28790/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä gluteenittomana ihmisenä en kahtelis tommosta minun ruokien ahmimista, söisin vehnätortillan ja ripuloisin syyllisen sänkyyn!

Vierailija
28791/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä oikeasti syöty toisten erityisruuat?

Vierailija
28792/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakohan Kessu häädetyn herjan tänään 🤔

Vierailija
28793/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ella sanonnut Kristiina vammaiseksi ? Jos on niin törkeää.Hänet pitää hyväksyä ,mutta jostain syystä hän latelee typeriä juttuja.Ei hyväksynnyt Minnaa (laittaa hänen hiuksia).On mustasukkainen Kristiinasta.Ella voi hyvin lähteä talosta ulos pian.

Vierailija
28794/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuonne bb taloon pitää ängetä jos ei mitään pysty eikä osaa tehdä. Kristiinakin otti tatskoja, leikkauksia, operaatioita just ennen kun oli bb talossa. Täytyihän hänen tietää että tuolla joutuu tekeen viikkotehtäviä. Onkohan Krissellä ja Ellalla sama tavoite voittopotilla. Kirurgisiin kauneusoperaatioihin.

Sanokaa mun sanoneen, Krisse tulee saamaan nimeämispisteitä, ainakin jos viikkotehtävä epäonnistuu, koska ei osallistunut uimiseen. Sitten täällä itketään, kuinka muut ovat niin epäreiluja Krisseä kohtaan ja miksi taas mökkiläinen on äänestyksessä. Mielestäni asukkaat, jotka omasta toiminnastaan johtuen eivät voi osallistua viikkotehtävän suorittamiseen, voisi laittaa automaattisesti häätöäänestykseen.

Ja minun mielestäni taas myös uimavahtina oleminen on viikkotehtävään osallistumista. Jos se ei riitä niin pitää olla toisilla myös rohkeutta sanoa asiasta.

Vaikka itse kyllä talossa osallistuisin ihan kaikkeen.

Mitä tuohon nenäleikkaukseen tulee, niin mahtoiko vielä leikkauksen aikaan tietää pääsevänsä taloon. Leikkauksesta on jo kuitenkin useampi kuukausi.

Vierailija
28795/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä niitä kommentoijia, jotka ovat ottaneet asiakseen Ellan (tai jonkun muun) dissaamisen. Mikä ongelma teillä ihan oikeasti on sen kanssa, miten ihminen määrittelee oman identiteettinsä? Monia tuntuu ahdistavan tämä asia nyt aivan liikaa, rauhottukaa. 

Täällä on yksi trolli joka laittelee jatkuvasti transfobisia kommentteja Ellasta. Hänet tunnistaa kommenttien tyylistä. Kutsuu Ellaa Eetuksi ja on sairaalloisen kiinnostunut hänen genitaaleistaan. Kyttää Ellan suihkukäyntejä ja innoissaan raportoi kun jotain vilahtaa. Kannattaa vain ohittaa tämän trollin viestit.

Täällä on kyllä useampikin henkilö (minä mukaanluettuna), joka kutsuu Ellaa Eetuksi eli hänen omalla ei-fantasianimellään. Hänen genitaaleistaan en kyllä ole puhunut enkä ole suihkussakäyntejään nähnyt enkä haluakaan nähdä.

Mistä te olette tämän Eetu nimen repineet, kun tietääkseni hän ei ole sitä paljastanut? Kutsutteko myös muita nimensä vaihtaneita alkuperäisellä nimellään? Esim Nikokaan ei ole alunperin Niko. Miksette sitä kaiva esille ja kutsu sillä?

Eetun/Ellan vanhan instan löytää helposti kun viitsii googlata. Eetu on Ellan oikea nimi. Niko ei teeskentele olevansa nainen ja mies voi halutessaan muuttaa nimensä toiseksi miehen nimeksi mikä on ok. Ella teeskentelee olevansa nainen, vaikka on mies ja se ärsyttää ihmisiä. Miehellä ei voi virallisesti olla naisen nimeä.

Voitko kertoa, miksi se ärsyttää ihmisiä? Kaikki näkee ensisilmäyksellä, että hän on mies. Miksi sitä pitää erikseen vielä huutaa? Mitä lisäarvoa kenellekään on siitä, että kerrot hänen olevan alun perin mies? 

Olet oikeassa, Ellasta/Eetusta näkee heti, että hän on mies. Ihmisiä luonnollisesti ärsyttää se, että mies larppaa naista ja luulee tietävänsä millaista on olla nainen ja pitää vielä itseään muita parempana. Ihan ymmärrettävä reaktio mielestäni.

Ymmärrän, että ärsyttää, että joku pitää itseään muita parempana, mutta sehän ei liity nyt oikein mihinkään. En vieläkää ymmärrä, miksi ketään ärsyttää se, että mies larppaa naista. Ja millaista sitten on olla nainen? Minä olen nainen, mutta en minä silti tiedä, mitä erityistä on naisena olemisessa. 

Vierailija
28796/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kessu tai Paula.

Vierailija
28797/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten jos näkee että on mies? Voihan joku itsensä mieheksi tituleeraavakin haluta, että häntä sanotaan Ellaksi. 

Miten itse suhtautuisit, jos sinua joku luulisi toiseksi sukupuoleksi ja näin ollen käyttäisi sinusta jotain muuta nimeä kuin mitä itse haluaisit käytettävän?

Laskisin housut, ja sanoisin päättele tuosta kumpi olen. Koska ella-poika tekee näin ??

Edelleen. Miten housujen sisältö vaikuttaa siihen miksikä ihmistä kutsutaan?

Vierailija
28798/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eetu vaatisi satatonnia että suostuisi että hänelle leikattais kalju.

Kristiina vaatis 500 000...

Tässäpä näitä aitoja naisia taas... hahahaha. vOI LUOJA.

Sasa antais liekata tonnilla, ei ole mikään niin pinnallinen oikeasti kuin nuo muut. Kristiina oikein ilmapää, samoin kuin homopoika eetu. Luulee raukka että muut pitää häntä oikeena naisena tuon tekotukkansa takia.

Voi v*ttu ja mä menin ajaa ihan ilmaseksi. Voiskohan rahoja pyytää jostain jälkikäteen. Täytyy sanoa, että oli hyvin mieltä avartava, itsetuntoa kohottava kokemus!

Niin minäkin ajoin parikymppisenä, ihan ilmaiseksi ja itse. Siksi ihmettelenkin että esim 21v kristiina vaatisi tollasia summia ton luiritukkansa pois ajamiseen.

Ellaeetun tekokarvoista puhumattakaan.

Mutta bling bling, tyypillisiä venäläisiä ovat.. bling bling ja raharahatraha.

Näyttääkin ihan prostituoidulta tuo dragqueen. Ja jutuista päätellen on ollutkin, ainakin sillon kerran kun kyselio muilta onko heille maksettu seurasta.. eetulle oli..

Tosi hieno esikuva nuorille homokatsojille tämä eetu. Myykää itseänne ja leikelkää itsenne.

Jokuhan kirjoitti hiljattsin, että oli pyytänyt aiemmin Ellaa treffeille ja tämä oli heti vaatinut kallista lahjaa maksuksi treffeistä. Ella siis harrastaa vähintään maksullisen seuran tarjoamista.

Hyi he lv etti. Miettikää että joku pappa pa ne e sitä luista mies p e rs että. ja tämä luukasa ostaa sitten taas uutta tekokarvaa päähän ja pistoksia naamaan..

Ja eikös se puhunut jostain semmosestakin, että on halvalla saanut asua jossain hkin keskustassa,, sen tietää jo valmiiksi miten se on mahdollista.

Mutta eetun kaltainen varmaan pitää oikein muodikkaana itsensä myymistä, venäläinen ja homppeli kun on. Sugar daddythän ovat tämmöisten pintaliitäjien parissa muotia.

Monenkohan av mammankin mies on tunkenut kumiluurangon sisään dikkinsä.

Yrjistä 🤮🤮

Vierailija
28799/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tai siis sopivat, että voi kyllä uida , mutta ei ole hyvä uimari. Toiset sitten kannustivat siihen että ei tarvitse ( saavatko siitä sitten hyvän syyn nimetä, jää nähtäväksi)vaan voi toimia uimavahtina. SIinä on ollutkin jo .

Ei niillä viikkotehtäväsuorituksilla ole nimeämisiin mitään merkitystä. Korkeintaan voi käyttää hyvänä tekosyynä perustelulle.

Kristiina nyt on joka tapauksessa nimettynä luultavasti pitkään (Vaikka uisi yksinään tallinnan ja takaisin), koska häntä pidetään kai jonkinlaisena mahdollisena kansan suosikkina.

Minua hyvittaa miten Some kiehuut tuosta kierrosten laskemisesta, miten ei ole mitään järkeä siinä, että lappuja tuhlataan.

Ihan kuin  tuolla uimisella Tallinnaan olisi mitään järkeä tai koko tällä ohjelmalla. Siihen kai se suosio perustuu, että on helppo neuvoa, miten fiksusti itse tekisi, jos tuolla olisi.

Vierailija
28800/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo mahdollista. Eritoten jos Niko on saanut sitä miettiä ja kuulustella ja päättää sen siis vasta tänään. Ihan hauska ja viihdettä voi tuosta piisata, jos osaavat keksiä tuosta herjasta osuvan. Samin kautta, vaikka olisikin ärsyttävä ja mauttomasti käyttäytyvä asukas, riittää edes jotain viihdettä tähän kauteen ja formaattiin. Eikä hauku takanapäin muita asukkaita samoin kuin monet muut.

Ketju on lukittu.