Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vai on Arttu lomalla tuolla.. en olis heti uskonut, hohhhoijaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuka ne kristiinan gluteenittomat söi? nyt ne on lopussa.
Norpat söi yöllä sipsit ja Ella kuulemma leivät.
Ella on syönyt ne ihan kiusallaan.
Kuka söi Krissen gluteenittomat tortillat?
Outoa tuo Sasan puhe, muuttaa ääntään riippuen kenelle puhuu. Topakasti määräilee, sössöttää kuin vauvalle, kiekuva lerpettelyääni eli täysi feikki jatkuvasta hirnumisesta puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko nyt tulla heittämään tällänen yksittäinen kommentti tähän väliin.
Mä en ymmärrä niitä kommentoijia, jotka ovat ottaneet asiakseen Ellan (tai jonkun muun) dissaamisen. Mikä ongelma teillä ihan oikeasti on sen kanssa, miten ihminen määrittelee oman identiteettinsä? Monia tuntuu ahdistavan tämä asia nyt aivan liikaa, rauhottukaa.
Täällä on yksi trolli joka laittelee jatkuvasti transfobisia kommentteja Ellasta. Hänet tunnistaa kommenttien tyylistä. Kutsuu Ellaa Eetuksi ja on sairaalloisen kiinnostunut hänen genitaaleistaan. Kyttää Ellan suihkukäyntejä ja innoissaan raportoi kun jotain vilahtaa. Kannattaa vain ohittaa tämän trollin viestit.
Täällä on kyllä useampikin henkilö (minä mukaanluettuna), joka kutsuu Ellaa Eetuksi eli hänen omalla ei-fantasianimellään. Hänen genitaaleistaan en kyllä ole puhunut enkä ole suihkussakäyntejään nähnyt enkä haluakaan nähdä.
Mistä te olette tämän Eetu nimen repineet, kun tietääkseni hän ei ole sitä paljastanut? Kutsutteko myös muita nimensä vaihtaneita alkuperäisellä nimellään? Esim Nikokaan ei ole alunperin Niko. Miksette sitä kaiva esille ja kutsu sillä?
Eetun/Ellan vanhan instan löytää helposti kun viitsii googlata. Eetu on Ellan oikea nimi. Niko ei teeskentele olevansa nainen ja mies voi halutessaan muuttaa nimensä toiseksi miehen nimeksi mikä on ok. Ella teeskentelee olevansa nainen, vaikka on mies ja se ärsyttää ihmisiä. Miehellä ei voi virallisesti olla naisen nimeä.
Kuka hullu stalkkeri edes ottaa selvää koko asiasta? Mitä ihmeen väliä ja merkitystä sillä kenellekään on? Joku on kyllä pahasti vialla päässä jos tällaista harrastaa.
Vai että oikein stalkkeri...eipä tarvitse kuin googlettaa "BB 2020 asukkaat sometilit" niin alkaa löytyä.
Onkohan Roopelle tehty joku operaatio kun puhuu kuin homppelit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä niitä kommentoijia, jotka ovat ottaneet asiakseen Ellan (tai jonkun muun) dissaamisen. Mikä ongelma teillä ihan oikeasti on sen kanssa, miten ihminen määrittelee oman identiteettinsä? Monia tuntuu ahdistavan tämä asia nyt aivan liikaa, rauhottukaa.
Täällä on yksi trolli joka laittelee jatkuvasti transfobisia kommentteja Ellasta. Hänet tunnistaa kommenttien tyylistä. Kutsuu Ellaa Eetuksi ja on sairaalloisen kiinnostunut hänen genitaaleistaan. Kyttää Ellan suihkukäyntejä ja innoissaan raportoi kun jotain vilahtaa. Kannattaa vain ohittaa tämän trollin viestit.
Täällä on kyllä useampikin henkilö (minä mukaanluettuna), joka kutsuu Ellaa Eetuksi eli hänen omalla ei-fantasianimellään. Hänen genitaaleistaan en kyllä ole puhunut enkä ole suihkussakäyntejään nähnyt enkä haluakaan nähdä.
Mistä te olette tämän Eetu nimen repineet, kun tietääkseni hän ei ole sitä paljastanut? Kutsutteko myös muita nimensä vaihtaneita alkuperäisellä nimellään? Esim Nikokaan ei ole alunperin Niko. Miksette sitä kaiva esille ja kutsu sillä?
Eetun/Ellan vanhan instan löytää helposti kun viitsii googlata. Eetu on Ellan oikea nimi. Niko ei teeskentele olevansa nainen ja mies voi halutessaan muuttaa nimensä toiseksi miehen nimeksi mikä on ok. Ella teeskentelee olevansa nainen, vaikka on mies ja se ärsyttää ihmisiä. Miehellä ei voi virallisesti olla naisen nimeä.
Kuka hullu stalkkeri edes ottaa selvää koko asiasta? Mitä ihmeen väliä ja merkitystä sillä kenellekään on? Joku on kyllä pahasti vialla päässä jos tällaista harrastaa.
Vai että oikein stalkkeri...eipä tarvitse kuin googlettaa "BB 2020 asukkaat sometilit" niin alkaa löytyä.
Niin? Etsitkö jo osoitteetkin?
Iilimato telakoitui, ei plösö tajua.
Oon nyt mielenkiinnosta seurannut tuota Markon johtamista kun sitä on niin paljon täällä kritisoitu.
Tällanen epäselvät ohjeet -keissi on oikein hyvä esimerkki siitä että miten ihmiset toimii. Tällaisessa tilanteessa saadaan parhaiten aikaan ne ristiriidat ja vänkäys tilanteet.
Markohan veti todella hyvin tuonki epäselvyyden: kuunteli kaikkia mielipiteitä rauhassa, neuvoi Ellaa nätisti siinä miten ovat ajatelleet tekevän laskemisen. Antoi Samin tehdä laskut heti omalla tavallaan, kun Sami sitä pyysi. Pomottaja olisi lähtenyt viemään omaa ideaansa väkisin eteenpäin.
Että haluisin vaan nähdä että kuka nuista asukkaista pystyisi nuo asiat paremmin johtamaan kuin Marko. Se jolla on valitettavaa johtamisesta, voi seuraavaksi mennä itse johtamaan.
Oletteko huomanneet että kristiina kysyy jatkuvasti kaikilta "tiettekö mistä se uimahallin haju tulee?".. muuta hän ei taida olla oppinut kuin tämän asian, että kusesta tulee se haju, ja tätä pitää sitten kaikilta kysyä ja sitä hokea.
Rasittava nenään honottava kakara.
Kuka ne gluteenittomat tortillat söi vai oliko se joku jekku? Ella vaan vittuillakseen?
Roopen ja Ella feikkaus kirjoitti:
Minkä takia kameran pitää aina olla Ellassa tai Roopessa 😠 Roopen esittämistä ei pysty katsomaan mut tuotanto tekee kaikkensa, että Roope tai Ella on kamerassa ja sitä ”ihanaa sateenkaarta” edustamassa. Tosin Roope ja Ella on noloa ja huonoa mainetta. Ihmettelen vaan kuka vähemmistön porukasta antaa ääniä noille tai ihailee näitä bimboja ja Roopen kanahomoilua. 😤
Pakko sanoa, että katson näitä tuhat kertaa mieluummin kuin niitä elottomia löysiä turhakkeita siellä makkarissa.
Mä en näe Markon "pomottamista" pomottamisena vaan tiimihenkenä, jossa oletetaan että kaikki hoitaa osansa eikä mietitä kuka tekee mitäkin tai kuinka paljon. Jos on joku homma, niin se vaan hoidetaan. Tätä tyyliä tapaa juuri maaseudulla. Työt tehdään ilman tuskaa ja valitusta ja on ihan normaalia huikata toiselle että hei viitsitkö tehdä sen ja sen. Toimii molemmin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko kertoa, miksi se ärsyttää ihmisiä? Kaikki näkee ensisilmäyksellä, että hän on mies. Miksi sitä pitää erikseen vielä huutaa? Mitä lisäarvoa kenellekään on siitä, että kerrot hänen olevan alun perin mies?
Roope vaihtaa kanahomoroolin päälle kun Ella on vieressä. Roope puhuu ihan normaalisti Katin tai Markon seurassa. Roopen pitää koko ajan todistella ”mä oon niiiiiiin homoooooo” Miksi sen pitää todistella ja vetää Niko Saariset, Niko Saarinen on jo nähty ja toista ei tule vaikka kuinka Roope hakee pisteitä matkimalla Niko Saarista. Ällöttävää feikkaamista.
Vierailija kirjoitti:
Oon nyt mielenkiinnosta seurannut tuota Markon johtamista kun sitä on niin paljon täällä kritisoitu.
Tällanen epäselvät ohjeet -keissi on oikein hyvä esimerkki siitä että miten ihmiset toimii. Tällaisessa tilanteessa saadaan parhaiten aikaan ne ristiriidat ja vänkäys tilanteet.
Markohan veti todella hyvin tuonki epäselvyyden: kuunteli kaikkia mielipiteitä rauhassa, neuvoi Ellaa nätisti siinä miten ovat ajatelleet tekevän laskemisen. Antoi Samin tehdä laskut heti omalla tavallaan, kun Sami sitä pyysi. Pomottaja olisi lähtenyt viemään omaa ideaansa väkisin eteenpäin.Että haluisin vaan nähdä että kuka nuista asukkaista pystyisi nuo asiat paremmin johtamaan kuin Marko. Se jolla on valitettavaa johtamisesta, voi seuraavaksi mennä itse johtamaan.
No näinpä. Ja on ihan fiksua, että isossa porukassa on yksi joka on ns. johtaja, ettei kaikki säädä mitä sattuu. Ja kuten edellä jokku hyvin kirjoittikin, ei se tarkoita, etteikö muiden mielipiteitä kuuneltaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuka ne kristiinan gluteenittomat söi? nyt ne on lopussa.
Norpat söi yöllä sipsit ja Ella kuulemma leivät.
Ella on syönyt ne ihan kiusallaan.
Miten voi olla noin v.ttumaisia ihmisiä?
En ole ehtinyt seurata 24/7 livenä. Joten nöyränä kysäisisin paremmin asioista selvillä olevilta että pitääkö näiden yötä myöten polskutella vai onko tehtävä edistynyt better than expected? Menevätkö laskutoimitukset uidusta matkasta edes suurinpiirtein oikein?