Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

28341/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ella menee pariksi minuutiksi altaaseen, roikkuu tötsössä ja luovuttaa, kun on kuulemma liian raskasta. Eikös noi just sopinut, että kymppeihin vasta lopetetaan? Huoh hoih

Uimavalvojan piti huutaa kaikkien täydet kymmenet, miten siinä pysyy kärryillä kun lopettavat ennen täysiä kymmeniä. Mitä järkeä on riisuntua mennä altaaseen kahdeksi minuutiksi ja sitten taas ylös. Eihän tuosta tule yhtään miintä.... nyt irtosi kynsi!

Vierailija
28342/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks toi Ellaki oo entinen huippu urheilija nuorukainen. Nyt ei jaksanut uida kuin 7 kiekkaa, Kati veti 100 .

Muutama tanssikisa teini-iässä ei tee kenestäkään huippu-urheiljaa. Etenkin jos laji on ihan jotain muuta, eikä ole treenannut mitään vuosiin. Ellasta voimme helposti nähdä, ettei urheilu kuulu hänen repertuaariinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28343/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sasakin voisi siirtyä tuon ruokapöydän äärestä tehtävää suorittamaan, ihme laiskottelijoita.

Sasa on tuotapikaa satakiloinen.

Se on jo.

Istuu ku lahna penkillä ja katsoo ku muut suorittaa. Eiköhän kohta siirry taas talolle syömään.

Rööki pitää kyllä ensin muistaa polttaa, kuuluuhan hän nk. in-porukkaan, jossa on poltettava että kuuluu joukkoon, vaikka vihais tupakkaa.

Vierailija
28344/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella laittaa munaskut piiloon ennen altaasta nousua. Paula oli kertomassa artulle ja joelille mökkielämästä niin Arttu alkoi leikkimään jotain ampumisleikkiä?! Kunnon idiootti.

Vierailija
28345/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks toi Ellaki oo entinen huippu urheilija nuorukainen. Nyt ei jaksanut uida kuin 7 kiekkaa, Kati veti 100 .

Pelkää että meikit leviää ja iso leka saattaa luiskahtaa uimapuvun alaosasta vapauteen.

Vierailija
28346/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi vesi on jo noin sameaa? Ellan Meikitkö syynä.

Vierailija
28347/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ella laittaa munaskut piiloon ennen altaasta nousua. Paula oli kertomassa artulle ja joelille mökkielämästä niin Arttu alkoi leikkimään jotain ampumisleikkiä?! Kunnon idiootti.

nyt sitten kun arttu tekee jotain muuta kuin makaa, niin sekään ei kelpaa. :D

Katsojat ne vasta idiootteja onkin.

Vierailija
28348/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arttu ja Joel ei näe eikä kuule muita kuin toisensa. Turha niille on mitään jutella.

Vierailija
28349/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punkero Sasa yrittää kaikin keinoin luistaa tehtävästä, haluaisi vain roikkua altaan reunoilla. 

Niin kauan kun itse painat yli 60kg (pituudella ei väliä, tuo paino on järkyttävän valtava naiselle) niin en kiusaisi ylipainoisia. Sinullakin on reilusti laihduttamisen varaa. Jostain syystä läskit tykkää hyökätä toisia läskejä vastaan, ehkä kun eivät itse halua leimautua samaksi porukaksi.

Tämä 100x!!!! Se on hauska kun joku 165/70 läskikasa pitää itseään niin paljon pienempänä kuin minua, mutta fakta on se, että se ei siltikään poista sen läskikasan omaa läskeyttä :D

Vierailija
28350/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kati erityissuojelussa palstallakin, kun ilmiselvät faktat kommentit täältä poistuu (poistetaan)?

Vierailija
28351/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punkero Sasa yrittää kaikin keinoin luistaa tehtävästä, haluaisi vain roikkua altaan reunoilla. 

Niin kauan kun itse painat yli 60kg (pituudella ei väliä, tuo paino on järkyttävän valtava naiselle) niin en kiusaisi ylipainoisia. Sinullakin on reilusti laihduttamisen varaa. Jostain syystä läskit tykkää hyökätä toisia läskejä vastaan, ehkä kun eivät itse halua leimautua samaksi porukaksi.

Tämä 100x!!!! Se on hauska kun joku 165/70 läskikasa pitää itseään niin paljon pienempänä kuin minua, mutta fakta on se, että se ei siltikään poista sen läskikasan omaa läskeyttä :D

Mm, vaikka itse painan 100kg niin kyllä mä edelleen nään pyöreät pyöreinä. Jos BMI on yli 25 niin olet pyöreä ja sen näkee. Turha kuvitella itsestään liikoja.

Vierailija
28352/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toi vesi on jo noin sameaa? Ellan Meikitkö syynä.

Eiku sillä tuli uidessa housuun ja se juoksi kiireesti pois 5 kierroksen jälkeen. Nyt Roope hörppii tota lientä.

Vierailija
28353/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artusta on kuoriutunut angsti-teini. Kaikki vi#uttaa.

Vierailija
28354/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkääs teinit muualle väittelemään.

Vierailija
28355/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arttu ja Joel ei näe eikä kuule muita kuin toisensa. Turha niille on mitään jutella.

Poikarakkaus.

Vierailija
28356/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi eetu laitto stringit uikkarin alle?

Koska be on semmoset tuck housut joilla saadaan pili litistettyä piiloon haaruksiin.

Drag artistit käyttävät

Vierailija
28357/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama tanssikisa teini-iässä ei tee kenestäkään huippu-urheiljaa. Etenkin jos laji on ihan jotain muuta, eikä ole treenannut mitään vuosiin. Ellasta voimme helposti nähdä, ettei urheilu kuulu hänen repertuaariinsa.

Ei kuulu mutta harrastaa lenkkeilyä ja salilla käyntiä? mikä sitten on urheilua jos ei nuo?

Vierailija
28358/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin on läskiä vaan mahassa, oikeanlainen paita päällä, niin ei arvaisi läskiksi. Peppu normaali ja jalat hoikat.

Vierailija
28359/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo'o Ella tulee aivan varmasti luistamaan tästä 100 kierroksesta, mutta ei kukaan uskalla häntä häätöön äänestää

Vierailija
28360/104451 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mm, vaikka itse painan 100kg niin kyllä mä edelleen nään pyöreät pyöreinä. Jos BMI on yli 25 niin olet pyöreä ja sen näkee. Turha kuvitella itsestään liikoja.

Paino asiat ei kuulu BB-keskusteluun. Menkää tappelemaan muualle.

Ketju on lukittu.