Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Ellahan loukkaantui selvästi eilen kun Kristiina sanoi makuuhuoneen seksitapakeskustelussa, että uskoo Ellan olevan top. Varmaan koska yleensä top ja bottom termeillä viitataan kahden miehen väliseen seksiin. Sanoi sitten että joo tykkään mä ratsastaa päällä. Mutta jos hänellä on vielä miesten vehkeet niin eihän tuon pitäisi olla mikään loukkaus
-Tero kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut on bannattu jo kolmesta faceb BB-ryhmästä, ihan vain siksi, että olen sanonut Ellaa Eetuksi tai todennut jonkun kommenttiin että "eihän hän nainen olekaan".
Uskomatonta, onko Facessa yhtään ryhmää, jossa olisi kaistapäiset ei-LGBTuskovaiset modet????
Ja siis mun kommenteissa ei ollut mitään asiatonta, todettu vain fakta.
:OOOOOOJos joku tietää hyvän faceryhmän bb-katsojille missä siedetään muitakin kuin ellamielisiä katsojia, ilmotelkaa tähän ketjuun ryhmien nimiä!!!
Itsekään en pidä Ellasta, mutta en näe yhtäkään syytä, miksi kutsuisin häntä Eetuksi ja miksi minun pitäisi todeta yhtään kenenkään kommenttiin, että "eihän hän nainen olekaan".
Paremman näköinen mitä moni oikea nainen
Luuviulu konkelo pattipolvinen bumbattuhuulinen, poskinen, vampyyrihampainen klipsitukkainen rinnaton ylimeikattu pissis.
Sun kruunu varmaan kirkastu kovasti, kun sait tuon kaiken ulos. Tiedätkö, mä säälin sua.
Ella ei todellakaan paremmannäköinen kuin naiseksi syntyneet. Turha aliarvioida naisia jotka syntyneet naisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ellalla näyttäs olevan loputon vaatevarasto. Taas uusi (hieno!) paita.
Ella on ehkä pinnallinen mutta onhan tuossa estetiikassakin oma arvonsa.
Tämä on itsellenikin ainoa viihdyke, mitä Ellasta saan. Ääni pitää vaan olla mutella, kun en kestä hänen monotonista monologiaan.
Mut siis vaatteet: osa hirveitä, osa ihan tyylikkäitä - sellaisille nelikymmpisille+ leideille, niille eijoille ja kareneille, joilla on jo varaa vähän pistää rahnaa menemään ja ostaa villakangastakkeja, silkkihaalareita, silkkipaitoja jne. Ellan täytyy vielä etsiä sugardaddyja rahoitukseen ja tyytyä silkin sijaan polyesteriin. Mut ihan tyylikäs valkoinen villakangastakki sillä on.
ja toderlla huvittavaa miten eetun piti tulla heti vahtimaan kun pojat jutteli krissen kanssa! ilkimys vahtii ilkeällä katseellaan krisseä kuin HAUKKA, jos katse vois ta bbaa.. joel kääntänyt selän ellalle. toivottavasti pojat huomaa miten mukava krisse on ja ella täysi b1 t ch.
Paula on lihonut hiukan mutta pukee, upea kroppa, paras kroppa. Kun vielä tulisi mies joka tekisi naisellisemman hänestä.
Hyi helvetti, yököttää!!!![/quote]
Onko se ilmastointiteippi?
Vierailija kirjoitti:
Tuo BB Suomi (24/7) siis kyseessä.
Menkääpä kokeilemaan kauanko saatte kommentoida, jos kerrotte oikean mielipiteenne Ellasta, joka siis ei ole ellan perseennuolentaa ja kutsumista "kauniiksi naiseksi".
Ja tämä modepimu laittaa sitten kuukauden bannit... Näin suvaitsevainen hän on.
No tällä palstallakin mun äskeinen viesti lähti maata kiertävälle radalle 'kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen' -viestin kera, eli ei täälläkään todellakaan hyväksytä häntä kohtaan tulevaa arvostelua. Viesti koski Ellan ylimeikkausta.
Sasasta tulee mieleen Selena Comez.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla pitäisi olla sellaiset, joilla on oikeasti intohimoa olla tuolla.
Tuntuu melkein loukkaavalta nuo puolivaloilla olevat (joita osa tuolla on), jotka ovat vieneet paikan sellaisilta, jotka oikeasti olisivat rakastaneet BB:ssä oloa.
Tosin Kati ei kyllä minusta ihan normaalilla ja terveellä tavalla rakasta BB:ssä oloa, jos se on niin ihanaa, että saa itkemään. Muutenkin parhaita osallistujia olisivat sellaiset, jotka eivät kamalasti jatkuvasti tiedosta, mutta kai se olisi mahdottomuus. Pitäisi varmaan Truman Show -tyyliin kasvattaa lapsuudesta asti osallistujat keinomaailmassa, muuten tuota telkkarin tiedostamista ei saa ihmisestä pois.
Vierailija kirjoitti:
Ellahan loukkaantui selvästi eilen kun Kristiina sanoi makuuhuoneen seksitapakeskustelussa, että uskoo Ellan olevan top. Varmaan koska yleensä top ja bottom termeillä viitataan kahden miehen väliseen seksiin. Sanoi sitten että joo tykkään mä ratsastaa päällä. Mutta jos hänellä on vielä miesten vehkeet niin eihän tuon pitäisi olla mikään loukkaus
On vähän erikoista, jos Ellasta täytyisi puhua kuin hänellä olisi vagina. Miten munalla ratsastetaan päällä?
Vierailija kirjoitti:
Olisi hoikempana samaa tyyppiä- kadehdittavan upea,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani mutta äskeisen keskustelun joka koski rakenteellista rasismia, jenkkipoliiseja ja feminismiä... en äänestä KRistiinaa, ajattelin fiksummaksi. Eipä ole sitten ketään jota äänestäisin. Pettynyt olo.
Juuri tähän ja näihin ääniin Roope tulee jäämään taloon. Peukku tälle.
Siis mikä vika Kristiinan mielipiteissä oli? Pitäiskö sen olla rassisti?
En äänestä Roopea. KRistiina oli suosikkini, mutta en vain tykkää yhtään siitä, että joku näkee mitenkään puolustelevan jenkkien mellakoita. Meni maku, ei vaan voi mitään.
Pahatar ja muut talolaiset: Teidän tienne helppoon finaaliin jatkuun tänäänkin! Ei tarvitse mätiä äänestyksissä ja kärsiä. Toivottavasti saatte helpon ja rennon viikkotehtävänkin jälleen :)
Mihin aikaan suunnilleen tippuja sanotaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi hoikempana samaa tyyppiä- kadehdittavan upea,
sasa ja https://www.refinery29.com/en-us/2020/07/9943161/selena-gomez-left-soci…
Vierailija kirjoitti:
Menkääpä kokeilemaan kauanko saatte kommentoida, jos kerrotte oikean mielipiteenne Ellasta, joka siis ei ole ellan perseennuolentaa ja kutsumista "kauniiksi naiseksi".
Oletko kommentoinut mitään muuta kuin hänen ulkonäköään tai sukupuoltaan? MInä olen jossain bb-fb-ryhmässä ja kyllä siellä ainakin kritisoidaan ihan avoimesti ellan käytöstä.
Kati lällättää että kaikki tulee muka läheisemmäksi ja läheisemmäksi :D toihan on koko ajan ihan omissa maailmoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Kessu sieltä tänään lähtee ja seuraavalla viikolla keksitään jotain, millä saadaan kaikki häätöön. Tuotannon pitää jotenkin paikkailla kahtiajaon aiheuttaman "mökkiläiset ulos" trendin.
Todellakin! Tuotanto saisi korjata luomaansa epäreilya asetelmaa. Vähintäänkin viikkotehtävän tulisi olla sellainen että talolaiset laitetaan koville.
Vierailija kirjoitti:
Paulalla 2päivää ollu biginin ykäosa päällä. Onkohan liimautunu jo tissit ihoon kiinni. Hiukset aina likaisen näköiset.
"biginin ykäosa" 😂