Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä yllätyin et Joppe ja Arttu ei kumpikaan antanut ääniä Markolle.
Mä olin varma että niitä ärsyttää et Marko on ottanu ns. heidän paikan talossa. Sillon ku Marko tuli, heitä selvästi ärsytti että joku tulee *johtamaan" heitä. Välillä taas puhuvat paljon siitä että miten niiden mielestä on raskasta ku pitää puhua ja ne arvostaa hiljaisuutta ym.Nuo kaks mölliä voisivat lähteä samalla ovenavauksella mahdollisimman nopeasti. Tää on viihdeohjelma, jos haluavat olla hiljaa ja makoilla sängyssä niin varmaan sitä ei tartte tehdä telkkarissa. Alkuun jaksoin nauraa joillekin Joelin jutuille, nykyisin noiden kahden näkeminen nostaa vitutuskäyrän niin että pitää vaihtaa kameraa.
Näiden kahden putoaminen vaikuttaisi vähiten talossa. Sasa vois mennä samaan luiskaan.
Muissa riittäisi katsottavaa, mutta harmi kun pudotuksessakin on monta oikeasti mielenkiintoista persoonaa, joilla olisi vaikutusta talon tapahtumiin, mutta ei kun nää tylsät mitäänsanomattomat hahmot saavat jäädä.
Vierailija kirjoitti:
Mä yllätyin et Joppe ja Arttu ei kumpikaan antanut ääniä Markolle.
Mä olin varma että niitä ärsyttää et Marko on ottanu ns. heidän paikan talossa. Sillon ku Marko tuli, heitä selvästi ärsytti että joku tulee *johtamaan" heitä. Välillä taas puhuvat paljon siitä että miten niiden mielestä on raskasta ku pitää puhua ja ne arvostaa hiljaisuutta ym.
Musta taas näyttää että molemmat vähä salaa ihailee Markon toimeliasuutta ja sosiaalisuutta. Arttu ainaki bileiltana vakuutteli Markolle kauheeesti miten paljo arvostaa häntä jne. Ja onhan Joppela ja Markollaki omat keskinäiset vitsit ym. vaikka eivät niin hirveesti bondaakaan.
Mennään äkkiä tekkeen toastit ennenkö joku tullee, mie en jaksa nyt keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Suplan BB podcast on sit paska ja paskat juontajat. Huomaa kyllä, ettei paljon 247 katsota, kun höpöttävät ihan ihme juttuja. Miks noi edes tekee koko podcastia?
Oli myös pakko erota FB:n BB-ryhmästä, kun siellä on Ellan kaverilla joku sädekehän kiillotus -kampanja menossa hänen puolestaan.
V.S.? Aivan sairasta sontaa, miten voi ihminen olla niin kaksinaismoralistinen ja kertakaikkisen sokea Ellan käytökselle? Kaikki selitellään parhain päin ja huomio yritetään vetää muiden asukkaiden epäkohtiin ihan väkisin vänkäämällä. Itse yritän edelleen pistää hänelle kampoihin, mut vaikeaahan se on, koska näiden ihmisten kanssa väitellessä leimauduu todella nopeasti ties miksi foobikoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina ei ole lapsi mutta silti Timon koskettelu on outoa minusta, toisaalta ikäero ei ole tavaton...mutta silti.
Mitä? Onko Timo koskenut Kristiinan pimpukkaa? Onko videoo? Linkki? :O
Vaihtakaa jo trollilevyä.
Ei pimpukkaa mutta kosketteili ja silitteli otsaa ja kasvoja niin paljon että Marko karjaisi että jätä rauhaan. Marko tajusi heti mikä homman nimi.
Älä valehtele trollaa ja liioittele, sinunlaisesi trollit pitäisi bannata sivuilta trollamasta paskaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina ei ole lapsi mutta silti Timon koskettelu on outoa minusta, toisaalta ikäero ei ole tavaton...mutta silti.
Siis onko se vaan trollausta? Huh, mä säikähdin että se on totta.
Ei ole trollausta se näkyy kyllä videoilla ei pimpukkaa mutta asiatonta nukkuvan koskettelua OLI! Toi joka moista ehdotti pyörittää nyt itse pimpukkalevyä että saisi huomion pois teosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norpat ulos talosta!
Tuotanto saisi keksiä jotain, että muitakin kuin mökkiläisiä lähtee koko ajan.
Jätkiin tulis heti liikettä, jos BB käskisi viikkotehtäväksi noille sen, että niiden pitäis oikeesti esittää norppia olohuoneen sohvalla norppapukuihin pukeutuneina koko viikon. Muut joutuis syöttämäänkin niitä, poistua sais vain vessaan illalla kylpyammeseen kellumaan.
Loppuis taatusti tyhjänpäiväinen makoilu ja eristäytyminen muista asukkaista. Nyt noi ei tuo tonne mitään 'kontenttia' vaan ne odottaa että muut äänestetään ensin ulos talosta ja ne jää automaattisesti loppukahinoihin.
Joel varmaan luulee olevansa katsojien mielestä söpö kun makaa vaan sohvalla ja heittää jonkun hulvattoman kommentin aina väliin.
Nukkuvaa ihmistä ei saa ikinä kosketella. Siinä ei kahta sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole trollausta se näkyy kyllä videoilla ei pimpukkaa mutta asiatonta nukkuvan koskettelua OLI! Toi joka moista ehdotti pyörittää nyt itse pimpukkalevyä että saisi huomion pois teosta.
Lopeta jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norpat ulos talosta!
Tuotanto saisi keksiä jotain, että muitakin kuin mökkiläisiä lähtee koko ajan.
Jätkiin tulis heti liikettä, jos BB käskisi viikkotehtäväksi noille sen, että niiden pitäis oikeesti esittää norppia olohuoneen sohvalla norppapukuihin pukeutuneina koko viikon. Muut joutuis syöttämäänkin niitä, poistua sais vain vessaan illalla kylpyammeseen kellumaan.
Mä haluan tämän! Vaikka päivätehtäväksi.
Menisiköhän viesti perille?
Nythän nää köllivät vain tyytyväisenä ja luulevat olevansa suosiossa.
Kyllä nuo syö leipää aivan hemmetisti, koko ajan grilli laulaa lämppäreille. Aina ku keittiötä näyttää siel on Arttu ja Joel tekemässä läskileipää, grillimakkarat, kalkkunat, juustoa hitosti väliin ja näitä jatkuvalla syötöllä.
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku selittää pääpiirteittäin et miten tuo nocco-show meni?
Kati ja Roope suunnittelivat, että piilottavat noccot. Kati harhautti eilen illalla porukkaa (eritysesti Markoa), että Roope pääsi piilottamaan ne jääkaapissa vihanneslaatikkoon. Sitten kaikkia vuorollaan epäiltiin ja Niko otti hirveät kilarit. Asiaa pähkäiltiin pitkään ja pidettiin "oikeudenkäynti". Syytettyinä Kati, Paula, Op, Marko ja Krisse. Kukaan ei edes epäillyt Roopea.
Vierailija kirjoitti:
Nikon voisi tiputtaa. Myrtsi ja äänekäs ja saa myötähäpeän nousemaan.
Et ilmeisesti ymmärrä Nikon sarkastista huumorintajua... Yks parhaista huumorimiehistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitkaa nyt joku muu vihattavaksi, Timo on tuolla vielä 10 viikkoa, käy tylsäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pimpukkaa mutta kosketteili ja silitteli otsaa ja kasvoja niin paljon että Marko karjaisi että jätä rauhaan. Marko tajusi heti mikä homman nimi.
Hirveä haloo täällä jostain otsan silittelystä. Krissellä oli paha olo ja koska hän muistuttaa lasta ulkonäöltään niin useimmilla ihmisillä herää isällisiä tai äidillisiä vaistoja häntä kohtaan. Timo on hyväsydäminen ihminen joka halusi auttaa Krissen pahaa oloa ja käyttäytyi hyvin isällisesti ja täällä jotkut seksiaddiktit näki siinäkin jotain seksuaalista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pop
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timon mustamaalaajalla ei taida olla lapsia. Timon otsan taputtelu oli isällisen huolehtiva. Huolehti Kristiinan oksuolosta jo aiemmin kun krisu eri sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Joel ja Arttu makaa sohvalla.. ulos talosta!
Ei ku me ääkestetään ensin aktiiviset kilpailijat ulos. Me halutaan katsoa makailua ja älykästä keskustelua. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suplan BB podcast on sit paska ja paskat juontajat. Huomaa kyllä, ettei paljon 247 katsota, kun höpöttävät ihan ihme juttuja. Miks noi edes tekee koko podcastia?
Oli myös pakko erota FB:n BB-ryhmästä, kun siellä on Ellan kaverilla joku sädekehän kiillotus -kampanja menossa hänen puolestaan.V.S.? Aivan sairasta sontaa, miten voi ihminen olla niin kaksinaismoralistinen ja kertakaikkisen sokea Ellan käytökselle? Kaikki selitellään parhain päin ja huomio yritetään vetää muiden asukkaiden epäkohtiin ihan väkisin vänkäämällä. Itse yritän edelleen pistää hänelle kampoihin, mut vaikeaahan se on, koska näiden ihmisten kanssa väitellessä leimauduu todella nopeasti ties miksi foobikoksi.
Kyllä. Avasin tänään FB:n eka kertaa moneen päivään ja kun ekana lävähti toi ribali silmille, oli pakko erota ryhmästä. En tiedä, miten jaksaa puolustella Ellaa eikä näe hänen epäkohtia ja sitä, miten ilkeä ihminen hän oikeesti on. Omassa kaveriporukassa ei tarvitse puolustella tai vähätellä kenenkään paskaa käytöstä vaan siitä voi sanoa suoraan ilman ilmiriitaa, mutta toisaalta ollaankin melkein kolmekymppisiä ja nämä aika nuoria.
On kyllä todella lapsellista yrittää vähätellä kaverinsa tekosia tuomalla esiin muiden epäkohtia. Ei Kessun munan näyttäminen tee Ellan touhuista yhtään sen sallitumpaa.
Tsemppiä sulle taistoon! En jaksa itse edes yrittää.
Toivottavasti pian saa katsoja äänestää kenet halutaan pois talosta, tää dynamiikka on niin erilainen kaiken tämän kahden leirin -peeloilun vuoksi. Jos esimerkiksi olisi ensin äänestys lempiasukkaasta ja vähiten ääniä saaneet häätöäänestykseen niin Sasasta, Joelista tai Artusta saatettaisi päästä eroon.