Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MInä veikkaan:
- Sasa pakottaa vielä illan aikana Joelin suutelemaan itseään, kenties pakottaa Joelin kädenkin hyväilemään "pyhintään"
Molempien käytöksestä pääteltynä tuota on jo tapahtunut peiton suojassa. Joel itse halusi nukkua Sasan vieressä, kun paikkoja jaettiin uudestaan. Ja Sasan käytökseen on syynä se, että Joel on antanut ymmärtää muuta kuin on kameroille esittänyt. Ei kukaan nainen muuten jaksa olla viikosta toiseen kiinnostunut. Eikä kukaan tuon ikäinen heteromies viikosta toiseen "kieltäydy". Luultavasti on itse aloitteellinen pimeässä peiton alla ja päivällä jostain syystä kameroiden edessä esittää, että ei kiinnosta.
Täytyy muistaa, että Sasa on burn outin okenut läheisriippuvainen, jolla on vaikea isäsuhde, koska on kasvanut lepakkoluolan uumenissa. Joten kyllä se jaksaa puskea ja punnertaa, vaikkei toista kiinnosta pätkääkään.
Mihin Krisse ja Niko meni?
Miksi Eetulla on naisten uimapuku? Onko se joku perverssi vai onko kyseessä viikkotehtävä?
Huutista noille Joelin selityksille aina kun se lähtee samaan aikaan kun joku tulee paikalle. Joskus aikaisemmin alkoi selittelemään Sasalle samaa että olisin lähtenyt muutenkin tästä vaikka et olisi tullut paikalle ja nyt sama Timon kanssa :D
Vaikken uskokaan mihinkään lemmenlekuriteorioihin tai parita asukkaita muutenkaan, niin silti jostain syystä tykkään miten paljon Marko huomioi Sasaa. :3
Jos tuotanto katsoo ettei noille voi antaa viinaa, niin voisko niille antaa pillvee tai vaikka lsd:tä? Olis kiinnostavaa nähdä mitä tapahtuis.
Eikö ella kehtaa näyttää pippeliään
Miten tuo krisse on nyt ihan mökkivaatteissa kesken juhlinnan?
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt ollaan paljussa kiinni toisissaan. Ei mitään turvavälejä. Herätys tuotanto! Pandemia ei ole vielä selätetty!
Ja talossa ei ole ollenkaan näkynyt käsidesiä missään. Vastuutonta tuollainen!
Nikosta kyllä huomaa, että häpeää omaa mahaansa. Puhunut kuinka on 80% lihasta ja 20% vaan rasvaa, mutta tajunnut itse ettei sitä mahaa piilotella pysty. Haukkuu Kessun vartaloa juuri sen takia ettei sen omaan ihramahaan kiinnitetä huomiota. Nikolla on ihan liian suuret luulot itsestään ja näki tuossa jo paljuun mennessä, että lihava se on eikä siitä mihinkään pääse. Toivottavasti näkee kun tulee ulos, että huutelut Kessua kohtaan on aika mauttomia kun itse kantaa ihramahaa.
Joel sinä olet liero kun et minun piwwua hiero. t. sasa
Inhottavan kuuloista kun jotkut noista miehistä (?) ryystää ja rykii räkäänsä nenässään ja kurkussaan. Yök. Kuulostaa pahalta mikin kautta.
OP oli niin jurrissa yöllä, että näytti kodittomalta kulkijalta ja ei enää kyennyt sanomaan mitään itse eikä kulkemaan myöskään. Hän oli ensimmäinen joka ohjattiin nukkumaan.
Nyt, koska eivät saaneet unta, ovat paraikaa edelleen hereillä ja löysivät myös toisen känniääliön Paulan kanssa kaapista lisää juomia olutta ja cideriä, jonka juovat kilvan. Etsivät kännissä mikkiä paraikaa Paulalle, jotta pääsevät täten polttamaan tupakkaa ulkotiloihin. Melkoinen yö ollut.
Marko on ollut aivan hermona lähes koko porukalle ja ohjaistanut heitä nukkumaan (lähes kaikkia).
N Y T kun menette ja kelaatte striimin kuusi tuntia taaksepäin, ehditte nähdä asukkaat päissään.
Olli-Pekka kaatuilukunnossa, Paulalla lähes rähinät.
Nukkumaanmenossa kesti oikeasti tunteja, ja illalla/yöllä tapahtui mm. seuraavaa:
Nukkumakäskyn tultua Sami näytti munansa kaikkiin olohuoneen kameroihin (oli n. peukalon kokoinen).
Olli-Pekka ja Paula molemmat niin päissään, että silmät seisoivat päässä olkkarin sohvalla.
Arttu kaappasi Ellan lusikkaan makkarissa.
Sami kuorsasi ainakin tunnin pitäen muita hereillä – mutta suuttui väkivallalla uhkailuun asti, kun muut pitivät häntä hereillä.
OLLI-PEKKA ALKOI AMMUMAAN UNISSAAN(?).
Sasalla ja Joelilla oli käsipeliä peiton alla, ja Arttu, Ella & Kati huomasivat tämän, kun Sasa nousi sängystä pylly paljaana (kameraan näkyi myös Joelin muna). Joelkin nousi Sasan perässä ja poistui makkarista, ja takaisintullessaan laukoi Artulle: "Pidät sit pääs kiinni. Oot huomenna oikeesti v**** hiljaa." – ja Arttua vain nauratti.
Tietävätkö talon asukkaat Samin hygienia-asioista kuten mökkiläiset? Milloin Sami on viimeksi käynyt suihkussa? Eihän sillä ole juuri vaihtovaatteitakaan kovin paljoa. Meinaan vaan, että itse ainakin haluaisin tietää jos menen paljuun jossa on mahdollisesti e. colia. BB voisi myös oikeasti puuttua asiaan ja yksinkertaisesti sanoa, että enää ei homma vetele ja pesulle on mentävä. Markonkin kommentti että Sami ei häiritsevästi piereskellyt yöllä kertoo siitä että ainakin hajuhaitoista kärsitään ja ehkä jopa vaikuttaa vierustoverin nukkumiseen (Nikokin halusi mahdollisimman kauas Samista talossa... :D). Ehkä jopa joku herää siihen piereskelyyn yöllä.
Paljuvesi muuten saastuu hyvin nopeasti. Siihen, että esim. järvessä uintia ei suositella, riittää usein yksikin rantaan kakannut sankari. Ajattelisi siis, että täydessä, pikkuruisessa paljussa vesi likaantuisi hyvinkin nopeasti, jos itseään ei pese huolellisesti ennen sinne menoa, tai pahimmassa tapauksessa laiminlyö peseytymisen kokonaan päiväkausiksi.
Kyllä Big Brotherin tehtävä on puuttua jos joku ei itsenäisesti kykene huolehtimaan hygieniastaan. Toisaalta outoa ottaa kyseisiä henkilöitä moiseen ohjelmaan🤯
02:16 Samin muna, Markon kommentti: "No nyt on kyllä todella pieni."
03:49 Ella ja Arttu hiplaavat ja tökkivät kuorsaavaa/nukkuvaa Samia, menevät liian pitkälle, ja Virtanen kuuluttaa: "Lopettakaa heti. Hyvää. Yötä."
03:51 Olli-Pekka aloittaa ammumisen.
04:09 Sasan paljas pylly, Joelin muna näkynyt joskus aikaisemmin.
04:11 Joelin "Pidä huomenna turpa kii" Artulle.
Syy on se että pelkää hölmöilevänsä kännissä ja rikkovansa roolinsa. Uskoo varmaan vieläkin astelevansa varmaan Big Brotherin voittoon koska on ''asiantuntija''