Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Miksi talolaiset sai nimetä mökkiläisiä kun eivät edes tunne niitä vielä. Olivat vain yhden illan ja aamun ehtineet tutustua ennen kuin nimeämiset alkoi. Mökkiläiset ollert koko viikon mykkiä eläimiä, joten millä perusteella nimeävät?
Sasa tykkää Joelin vieressä hillua, voi kun saisin Katilta edes kerran pill*a.
Sami ollut luksusristeilijällä "jakutsissa", valkoviiniä siemaillen... :D
Kumman näköinen tää on ?https://commons.wikimedia.org/wiki/File:%C3%84gyptisches_Museum_Kairo_2…
Nikon valitus :( ja haukkuu Samin ulkonäköä!
Paulasta tulikin mieleen Greta Thunbergin äiti.
Mikä tuota Nikoa vaivaa? Välillä ihan hirveä suustaan.
huomaakko, sasa hakeutunut iskuetäisyydelle markosta paljussa
-mies
Niko tulee voittamaan koko BB:n. Näin ollaan tuotannossa päätetty.
MInä veikkaan:
- Sasa pakottaa vielä illan aikana Joelin suutelemaan itseään, kenties pakottaa Joelin kädenkin hyväilemään "pyhintään"
Marko näyttää ihan rotalta tuolla nakkisopassa kun hänellä tuollainen jatkuva kännivirne naamalla
Vierailija kirjoitti:
Luulen että Nikolla on keskivertoa pienempi varustus ja hän häpeilee sitä. Nytkin tahallaan viivytteli paljuun menemistä että pääsee yksin vaihtamaan uikkarit jalkaan. Ei ole helppoa olla pienimunainen mies tässä maailmassa.
No olet sinä pienillä aivoilla varustettu itse kun isket vyön alle.
Nyt Marko hieroo tota paskavettä naamaansa. Yök.
Vierailija kirjoitti:
huomaakko, sasa hakeutunut iskuetäisyydelle markosta paljussa
-mies
Marko kylläkin itse änkeytyi Sasan viereen – vieläpä siihen täydempään paljuun. Noin 22:22 "tehkääs tilaa sinne!" suoraan Sasan kylkeen. :D
Onko Marko ominut jo vähän muidenkin/yhteisestä kuormasta?
Vierailija kirjoitti:
Luulen että Nikolla on keskivertoa pienempi varustus ja hän häpeilee sitä. Nytkin tahallaan viivytteli paljuun menemistä että pääsee yksin vaihtamaan uikkarit jalkaan. Ei ole helppoa olla pienimunainen mies tässä maailmassa.
Samaa luulen, on poikkeuksellisen pieni nysä. Lisäksi huolimattomasti ympärileikattu, eli ei esteettinen.
On siellä aikamoiset perseliemet padoissa.
Sasalle ja Roopelle tulee vielä riitaa Markosta.
Tuo Timo niin mukava ja herttainen.
Onkohan toi Kati tosiaan raskaana.. Joku sitä mietti aiemmin.