Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Mun rupes tekee mieli noita nakkipiiloja joita on tuossa keittiön pöydällä.
Haluaisin Markon nakkia mun piiloon. Miksen oo talossa, yöllä kävisi saletisti lykky!
T: Tapsa 47 v
Vierailija kirjoitti:
Olisipa sellainen viikko, jolloin kukaan ei meikkaa ja peilaile tuntikausia. Kaikki mikit kerättäisiin pois. .
Meikit! Anteeksi virheilyni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliks Krisselle kuuma tuolla keittiössä kun se hilluu pelkissä rintsikoissa tuolla, vai joko se tuli känniin?
Se on toppi – niin kuin on siinä promokuvassakin, kun joku täällä eilen puhui jostain ihme "seksihepenistä".
Nytkin sillä on tissiliivit vaan päällä.
Ihan sama millä sanoilla noita kutsuu, näkeehän sen sokea elsakin mikä on seksihepene ja mikä ei.
Tädit ei tykkää. Tädit toruu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krissen motto taitaa olla, että jos alapää on paljaana niin pitää olla pitkähihanen paita, ja jos on pitkäpunttiset housut, pitää olla tissiliivit tai ei mitään yläosaa.
Seuratkaapa.
Sehän on ihan perusjuttua, että on pitkät lahkeet–lyhyet hihat ja lyhyet lahkeet–pitkät hihat.
Alapää- ja alusvaatefiksaatio on ihan omasi.
Hyvä kun muutkin huomaa, äsken hänelle kävi keittiössä moka kun oli alapää paljaana ja hetken tissiliivit yläosana kun "tuli kuuma".
Kuulostat alapääjuttuinesi ihan niiltä, jotka harmittelevat ettei Subin kausilla ole erillistä suihkukameraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä näitä Sasan vihaajia. Hän on minun lemppari ja jättäisi todella ison kolon taloon jos joutuisi ulos. Ei ehkä voittajamatskua kummiskaan mutta aidoin ja inhimillisin. Oli ihana kuinka hän sanoi Kristiinallekin esim että ei se piereskely haittaa kaikki me sitä täällä tehdään. Todella lohduttava ja selkeästi porukan liima. Sasa ja Marko ovat kuin sama ihminen eri sukupuolissa. Ja se hänen ääni ja nauru mitä on paljon parjattu, minusta päinvastoin ovat aivan ihanat! Todella näyttävä ja elämäniloinen ihana nuori nainen.
Tykkään myös Sasasta. Hän on todella söpön oloinen ilopilleri. Ainoa mikä häiritsee on se että ahdistelee Joelia hieman liian paljon. Kuitenkin Joel näyttäisi tykkäävän Sasasta kun joskus ihan omasta halustaan ottaa Sasan kainaloon. Sasa ei tässä vaiheessa ole vielä lempparini, mutta naisista ykkössuosikkini.
Pelkään, että Turun lesbopiirit on värvätty paukuttamaan Sasalle ääniä, jos se on häätöäänestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna nuo on kaikki jossain paskataudissa. BB-talo täynnä riisiripulia.
Pääasia että Marko säästyy taudilta.
kinky-krisse puhuu toisille kuin opettaisi lapsille miten kuuluu tehdä/ajatella/sanoa jne.
Rasittava päällepäsmäri kyllä on.
Hän on niiiin aikuinen, onhan hän täyttänyt jo 21v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä näitä Sasan vihaajia. Hän on minun lemppari ja jättäisi todella ison kolon taloon jos joutuisi ulos. Ei ehkä voittajamatskua kummiskaan mutta aidoin ja inhimillisin. Oli ihana kuinka hän sanoi Kristiinallekin esim että ei se piereskely haittaa kaikki me sitä täällä tehdään. Todella lohduttava ja selkeästi porukan liima. Sasa ja Marko ovat kuin sama ihminen eri sukupuolissa. Ja se hänen ääni ja nauru mitä on paljon parjattu, minusta päinvastoin ovat aivan ihanat! Todella näyttävä ja elämäniloinen ihana nuori nainen.
Tykkään myös Sasasta. Hän on todella söpön oloinen ilopilleri. Ainoa mikä häiritsee on se että ahdistelee Joelia hieman liian paljon. Kuitenkin Joel näyttäisi tykkäävän Sasasta kun joskus ihan omasta halustaan ottaa Sasan kainaloon. Sasa ei tässä vaiheessa ole vielä lempparini, mutta naisista ykkössuosikkini.
Pelkään, että Turun lesbopiirit on värvätty paukuttamaan Sasalle ääniä, jos se on häätöäänestyksessä.
Kun Marko joutuu äänestykseen paukutan hänelle joka kerta vähintään kerran 50 ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krissen motto taitaa olla, että jos alapää on paljaana niin pitää olla pitkähihanen paita, ja jos on pitkäpunttiset housut, pitää olla tissiliivit tai ei mitään yläosaa.
Seuratkaapa.
Sehän on ihan perusjuttua, että on pitkät lahkeet–lyhyet hihat ja lyhyet lahkeet–pitkät hihat.
Alapää- ja alusvaatefiksaatio on ihan omasi.
Hyvä kun muutkin huomaa, äsken hänelle kävi keittiössä moka kun oli alapää paljaana ja hetken tissiliivit yläosana kun "tuli kuuma".
Kuulostat alapääjuttuinesi ihan niiltä, jotka harmittelevat ettei Subin kausilla ole erillistä suihkukameraa.
Korjaus, *Nelosen
Eihän tässä edes muista miltä kanavalta tämä tulee kun netistä katsoo. :D
Vierailija kirjoitti:
Tämä, tuo riisi tulee olemaan huoneenlämmössä tunteja. Nuo on huomenna täynnä bacillus cereus bakteeria.
Sami näyttää uuden kaljunsa ja pinkin neulepaitansa kanssa ihan joltain sketsihahmolta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun rupes tekee mieli noita nakkipiiloja joita on tuossa keittiön pöydällä.
Haluaisin Markon nakkia mun piiloon. Miksen oo talossa, yöllä kävisi saletisti lykky!
T: Tapsa 47 v
Olisimme jo siinä vaiheessa Markon kanssa kietoutuneina toisiimme. Emme kaipaisi sinua kolmanneksi.
Vierailija kirjoitti:
Krisse hyvin opastaa sushinteossa, kivaa katsottavaa
Lol, mä vahingossa luin väärin että opastaa suihinotossa. xD
Pelkään, että myöhemmin illalla Sasa käy kännissä Kristiinan kimppuun. Nyt jo mulkoilee mustasukkaisena Kristiinaa, joka neuvoo Joelia sushin käärimisessä. Toisalta Kristiina on Itä-Vantaan kova kissa, jolla on kynnet terävinä koko ajan. Turun amatsoni voi kajahtaa kanveesiin.
Tyhmää kun ei saa valita keiden juttuja kuuntelee. Olisin halunnut kuunnella mitä OP, Arttu ja Niko juttelee, mutta siirtyi Ellan leikkelyjuttuihin...
Voi paskavittu, mulle tuli nälkä kun noi tekee ruokaa. Jääkaappi tyhjänä.
Huomasitteko taas aiemmin kun Krisse opetti sushien teossa niin ella ja kati katto taas toisiaan sillee naureskellen ja ella repes.. se on kyllä niin kateellinen tuolle krisselle että naurattaa. ilkeä ihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella näyttää keittiössä ihan joltai hirviönaiselta from outer space ihanan pienen Krissen rinnalla.
Ella on kaamee otus. Kristiina on ihana.
Molemmat järkkyjä ilmapäitä,.
Onneks toi mini-ilmapää tulee lentämään veks aika nopeesti. Ei noi muut asukkaat jaksa tollasta neiti näpsäkkää kovin montaa päivää.
Just ku ois kuultu ehkä Artun mielipidettä Minnasta siirrytään näyttämään Ellan pirtomiskuvauksia.
Ellallakin kaveri, joka tuhlannut julkisia varoja gynekäyntiin, jolla ei ole kertonut olevansa trans. Jo on huvit. Ja kyllä, yksityisen puolen käynteihinkin menee julkista rahaa.