Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Kati ei aio känniintyä eli alkoi jo pelata ettei munaa itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yhet istuu jo ryyppäämässä kun toiset siivoaa ja kokkaa
Naisilla on joku tarve nysvätä siellä keittiössä. He voisivat ihan hyvin mennä myös ulos.
Juu, sushit ja nakkipiilot tulevat valmiiksi ihan itsestään.
Ilman Krissea tossa ruuanlaitossa olis mennyt paljon kauemmin. O-P:kin sanoi että Krisse oli 'kahdessa paikassa samaan aikaan' kun se pisti menemään noi hommat vauhdilla. Joelille kiitos juomista ja Krisselle keittiötöistä.
Mun rupes tekee mieli noita nakkipiiloja joita on tuossa keittiön pöydällä.
tekeekö arttu tuolla koskaan mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä verran saivat juomisia ? pari per naama vai enemmän tänään?
Noin seitsemän alkoholiannosta. Ei sillä kuuhun mennä.
Ei niin. Kalja on elintarvike. Viina on ryyppäysjuomaa..
Vierailija kirjoitti:
Ei se voi, kun sen isä katsoo ohjelmaa ;)
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä näitä Sasan vihaajia. Hän on minun lemppari ja jättäisi todella ison kolon taloon jos joutuisi ulos. Ei ehkä voittajamatskua kummiskaan mutta aidoin ja inhimillisin. Oli ihana kuinka hän sanoi Kristiinallekin esim että ei se piereskely haittaa kaikki me sitä täällä tehdään. Todella lohduttava ja selkeästi porukan liima. Sasa ja Marko ovat kuin sama ihminen eri sukupuolissa. Ja se hänen ääni ja nauru mitä on paljon parjattu, minusta päinvastoin ovat aivan ihanat! Todella näyttävä ja elämäniloinen ihana nuori nainen.
Ja ihana selän takana puukottaja p askanpuhuja.
Toivottavasti Kessu (ja kaikki muutkin) käy tänään kunnolla suihkussa ennen mahdollista paljuunmenoa.
Enää ei sentään tarvitse pelätä lilluvansa hiivaliemissä, mutta ei uloste kyllä yhtään sen parempi ole...
Kessu näyttää kaljuna ihan nauravalta buddhalta https://www.lahjashop.com/collections/best-sellers/products/naurava-bud…
Op oli ainut joka tajusi, että meneillään on päivätehtävä ja siitä saattaisi saada vielä jonkun palkinnonkin. Ehkä lisää juomaa jopa.
Näitä ei vaan tunnu kiinnostavan koko tehtävä. Istutaan mieluummin röökillä tai maataan sohvalla ja odotetaan, että josko saisi lisää juomaa jossai kohtaa. Ja saunan ja paljun.
Pari tyyppiä vääntää niitä susheja. Ja kaikki leikitkin on vielä leikkimättä. Pitäisi vähän vauhtia laittaa...
Ella varmaan avautuu vielä Kristiinasta: "matki ja puki samantyylisesti itsensä kuin minä ja päsmäröi keittiössä".
Hank3 kirjoitti:
Kalja on elintarvike. Viina on kunnon ryyppäys juomaa !! Leijonaa, kossua ja tapioo !!
Vasaraviinaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en uskaltas panna tota kristiinaa.
Taitaa olla aikamoinen komentelija ja besserwisseri.Näyttää ihan siltä että harrastaa bondagea tai s&m juttuja. Vois tulla alistamaan mua.
Minä alistaisin ja viskoisin tuota kääpiötä eri asentoihin, mutta en uskalla siksi, että näyttää lapselta. pitäisi näyttää syntymätodistus ja passi.
Muuten kyllä tota vihapanisin, jos siis oisin mies.
Missä vaiheessa päivää Joppe kertoi itsestään? Vaikea löytää kelaamalla oikea kohta.
Mulla tulis Jallusta ripulit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se voi, kun sen isä katsoo ohjelmaa ;)
Outoa, on kuitenkin sanonut voivansa mm. paneskella talossa ilman peittoa. Sitäkö se isäukko sitten tykkäisi katsella...
Vierailija kirjoitti:
Op oli ainut joka tajusi, että meneillään on päivätehtävä ja siitä saattaisi saada vielä jonkun palkinnonkin. Ehkä lisää juomaa jopa.
Näitä ei vaan tunnu kiinnostavan koko tehtävä. Istutaan mieluummin röökillä tai maataan sohvalla ja odotetaan, että josko saisi lisää juomaa jossai kohtaa. Ja saunan ja paljun.
Pari tyyppiä vääntää niitä susheja. Ja kaikki leikitkin on vielä leikkimättä. Pitäisi vähän vauhtia laittaa...
Nuo on kyllä ihan reikäpäitä. Talolaisista huomasi tämän viikon aikana, että lähtee ihan lapasesta.
Vierailija kirjoitti:
Kessu näyttää kaljuna ihan nauravalta buddhalta https://www.lahjashop.com/collections/best-sellers/products/naurava-bud…
Päivän naurut
besserwisseri opettaa toisille maailman kulttuureja, nyt on vuorossa sushin tekeminen.
R A S I T T A V A.
Monelta Joel ja Sasa kertoivat itsestään ja oliko mitään mielenkiintoista?