Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Toivottavasti Ella ei mene leikkaukseen vielä useampaan vuoteen. Tuli jotenkin epäilyttävä olo sen tarinasta. Ei ole koskaan oikein pärjännyt miestenmaailmassa ja vasta 1,5 vuotta sitten keksinyt transsukupuolisuuden.
Nyt vetää sen roolin täysin yliampuvana, liekö sitten alkuinnostusta kaikki noi meikki- ja vaatejutut. Käytös on kuin jostain Kardashaneilta opeteltua ja jotenkin tossa naisena olemisessa ei ole vaan mitään luontevaa.
Tuntuu olevan vielä aika hukassa itsensä ja identiteettinsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Onko noilla ollut tänään nimeämiset ?
Menee vielä monta viikkoa, kunnes Ella on äänestyksessä. Onneksi!!! Selviää helposti finaalin lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makkootko sinä?
En makkoo.
Makkootpas. Ei mittää järrkee.
Nyt tulloo se Marko tähän taas.
Niin tulloo. Se väsyttää jo pelekästään kahtoo kun se on niin enerkinen
Niin västyttääki.
Perkele kun se kuorsoo niin kovvaa ettei pysty makkoomaan makkarissa
Ei pystykkään. Paitsi minä nukuin kun tukki tai parru Paulan kylessa.
Saetko sinä eelen.
En suanna. Saetko sinä.
Lämmintä kättä. Nyt tulloo se Kessu. Ee olla moksiskaan.
Minä en vaan vielläkkkää tiiä, että onko se ihan tosissaan.
En tiiä minäkkään. Ja nyt tulloo se musta mies, helevetti.
Jos se vettää turphaan, kun se on niin temperamenttinen.
Niin ja nii vahva, helevetti kun tuo raapasee seinään, niin siinä makkoot sitten.
Niin makkooki.
Mä viihdyn Artun ja Joelin jutuista. Sanokaa vaan flegmaattisiksi tapeteiksi, mutta hemmetin hauskoja ne on. :D
Samaa miltä. Nää kahdenkeskisetjutustelut on ihan parhaita. Mainio parivaljakko. :D
Eetu on siis ihan tavallinen homopoika. Ei homorooli.
Hemmetin tekstinsyöttö.😩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makkootko sinä?
En makkoo.
Makkootpas. Ei mittää järrkee.
Nyt tulloo se Marko tähän taas.
Niin tulloo. Se väsyttää jo pelekästään kahtoo kun se on niin enerkinen
Niin västyttääki.
Perkele kun se kuorsoo niin kovvaa ettei pysty makkoomaan makkarissa
Ei pystykkään. Paitsi minä nukuin kun tukki tai parru Paulan kylessa.
Saetko sinä eelen.
En suanna. Saetko sinä.
Lämmintä kättä. Nyt tulloo se Kessu. Ee olla moksiskaan.
Minä en vaan vielläkkkää tiiä, että onko se ihan tosissaan.
En tiiä minäkkään. Ja nyt tulloo se musta mies, helevetti.
Jos se vettää turphaan, kun se on niin temperamenttinen.
Niin ja nii vahva, helevetti kun tuo raapasee seinään, niin siinä makkoot sitten.
Niin makkooki.
Mä viihdyn Artun ja Joelin jutuista. Sanokaa vaan flegmaattisiksi tapeteiksi, mutta hemmetin hauskoja ne on. :D
Samaa miltä. Nää kahdenkeskisetjutustelut on ihan parhaita. Mainio parivaljakko. :D
Höpö höpö.
Roope vaikuttaa kunnon kermaperseeltä joka naukuu vastusten edessä.
Risse keitti kaikki riisit. :D Ihan vatusti riisiä. 2 isoa kattilaa. Varmaan menee yli puolet hukkaan. Eikä riisi edes kauaa säily.
Vierailija kirjoitti:
Menkää ylilaudalle jonnet.
Mikä se on ja mistä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Risse keitti kaikki riisit. :D Ihan vatusti riisiä. 2 isoa kattilaa. Varmaan menee yli puolet hukkaan. Eikä riisi edes kauaa säily.
Krisse. :)
Kessu ei vaivaudu tekeen mitään juhlien eteen. Markoko se taas joutuu kaurapaistoksen tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Jääkaapissa säilyy huomiseen. Voi syödä esim paistettuna riisinä.
toi nythtökaura on paistettu voilla
Jos joku ei ymmärrä käydä pesemässä itseään ennen saunaa ja paljua on se EHDOTTOMASTI Big Brotherin tehtävä, ei tuolla voi antaa muiden sairastua / kärsiä, perushygienia pitää olla tv-ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitetaankohan illan bileissä Kim Carnesin kasarihitti "Pekkka Eeric Auvinen eyes"?
Tai eno laajasalo ayes. . .
Tai Niklas Herlin eyes
Paula ja Sami on valittu junttiosastoa edustamaan.
Onko tänään tapahtunut vielä mitään sen mielenkiintoisempaa? Onko vielä kerrottu onko tänään luvassa ihan kunnon "bibikset", vaiko vain leppoisat ruokaa ja seurapelejä -tuparit?
Yritin katsella 14:35 alkaneita asukkaiden esittelyjä, mutta kun kuulin Kessun "olen saanut sotilaallisen kasvatuksen", oli pakko kelata takaisin reaaliaikaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin säilyy pari päivää tuolla. Itse käytän 3-4 päivää mutta tuolla se voisi olla ns liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en uskaltas panna tota kristiinaa.
Taitaa olla aikamoinen komentelija ja besserwisseri.
Näyttää ihan siltä että harrastaa bondagea tai s&m juttuja. Vois tulla alistamaan mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta tajuavatko nuo jälkikäyttöä riisille. Jää nähtäväksi.
Kyllä ja nimeämisten aikana tuli ainakin kaksi kuulutusta läyhäysjengille(Roope, Ella, Sasa) sääntöjen rikkomisesta.Saivat sopia yhdessä äänestystaktiikastaan.
Aikaisempina vuosina on istuttu sohvilla nimeämisten aikana, eikä lähdetty juonittelemaan eri huoneeseen.