Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Artun uus lempinimi on Schlitzie. Googlatkaa. Yhdennäköisyys on hämmästyttävä.
Ei mitään samaa. Ei edes hiukset ole samanlaiset, muusta nyt puhumattakaan.
Muuttiko Timo edes sitä hänen ja lampaan esitystä? Eikö Timo tajunnut, että piti olla eläimen kyky jota esitellänä, ei hänen omansa... Timo pilasi Roopenkin mahdollisuuden tuon kilpailun voittoon.
Miksi Kessu haluaa mennä suihkuun? Vai mitä tuo nyt yrittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin ne esitykset tulee?
Varmaan iltalähetyksen lopussa alkaa, niin saadaan 24/7:lle katsojia.
Eihän ne iltalähetyksessä taloa suoraan näytä vaan edellisen päivän tapahtumia.
Tämän päivän tapahtumat näytetään huomisen koosteessa.
Vierailija kirjoitti:
Muuttiko Timo edes sitä hänen ja lampaan esitystä? Eikö Timo tajunnut, että piti olla eläimen kyky jota esitellänä, ei hänen omansa... Timo pilasi Roopenkin mahdollisuuden tuon kilpailun voittoon.
Hän esittelee lampaan ominaisuuden, eli sen, että lammas kasvattaa kauniin turkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehtävän vois kyllä jakaa niin, että talolaiset epäonnistui ja jäävät palkinnotta ja eläimet onnistui ja ne saa palkinnon. Ja lisäksi perjantaille vielä kunnon bileet eläimille hyvin suoritetusta viikkotehtävästä.
Kyllä siellä on useita kohtia, joissa mietin käyttäytyvätkö näin oikeidenkin eläinten kohdalla ja/vai onko tässä tehtävässä tarkoitus kiusata ja nöyryyttää eläimiä. Ja ei välitetä toisista yhtään. Esim. toki eläimet sai puuroo aamulla, mutta olisko joku syöny jotain muuta? Seuraavaan ruokailuun venähti turhan pitkä aika ja oli nälkäisiä, kun hokattiin että nyt eläimille jotain keittoa. Eipä tuo keitto täytä pitkälle kuin ehkä Kristiinaa.
Oon eri mieltä. On jo korkea aika, että pääsevät kaikki bilettämään yhdessä ja nauttimaan yhdessä onnistuneesta tehtävästä. Muutoin tuosta kahtiajakautuneisuudesta ei päästä koko kauden aikana eroon.
Luulen, että nytkin yhdistyessä kestää viikkoja, ennen kuin jakolinjat on kokonaisuudessaan kadonneet.
Miksi niiden jakolinjojen pitäisi jotenkin poistua? Eikö niitä saisi olla? Eikö ryhmiin luonnostaankin aina muodostu pienryhmiä ja jakolinjoja? Miksi niitä ei saisi olla? BB:n suola on aina ollut se, että ihmisistä paljastuu eri puolia, haukutusta kuspiästä voi pikkuhiljaa paljastua ihan kivojakin piirteitä, ihaillusta asukkaasta puolestaan voi yhden illan aikana tulla antisankari, joskus jopa yhden lauseen jälkeen. Ja ryhmittymiä muodostuu joka tapauksessa. Katsoja joutuu pohtimaan (no ehkä ei ne pinnalliset) ryhmäytyisikö itse ja millaisia ihmisiä itse sietäisi, mitä asiaa ei voisi hyväksysä ja mitä itse tekisi, jos sen ei -hyväksyttävän teon tekisi sun talon bestfriend. Esimerkiksi.
Eli omaa nilkkiysastettahan tässä tavallaan mitataan - jaoilla ja ryhmillä mm. ajetaan asukkaita pois mukavuusalueiltaan, poist tutuista ja turvallisista käyttäytymiskaavoistaan.
Kessu osaa kyllä tuoda sisältöä taloon ja tuntuu olevan pidetty. Kaverilla on selkärankaa ja periaatteita eikä ole mikään Ellan, Roopen tai Kristiinan kaltainen tuuliviiri.
Vierailija kirjoitti:
Nyt lisää juomaa ja ihmisille sääntö, että eläimiin ei kosketa.
Viva la bimberos! 😅
Vierailija kirjoitti:
Sasa ja Arttu ovat söpö pari! Joel voi lähteä heinää haravoimaan.
Arttu kaipaa hellyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Tse kirjoitti:
Timo teki pakkokeinolain mukaisen ruumiintarkastuksen Nikolle. Ei ole totta......nyt menee yksityisyyden suojan ohi jo koko homma......
Eli tunki kumihanskassa olevan sormen tähtiporttiin?!
Hyi yöks 🤮🤮
Vi##u että vi#uttaa kun noiden mikit on melkein aina ihan päin vi##ua. Ei saa mitään selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehtävän vois kyllä jakaa niin, että talolaiset epäonnistui ja jäävät palkinnotta ja eläimet onnistui ja ne saa palkinnon. Ja lisäksi perjantaille vielä kunnon bileet eläimille hyvin suoritetusta viikkotehtävästä.
Kyllä siellä on useita kohtia, joissa mietin käyttäytyvätkö näin oikeidenkin eläinten kohdalla ja/vai onko tässä tehtävässä tarkoitus kiusata ja nöyryyttää eläimiä. Ja ei välitetä toisista yhtään. Esim. toki eläimet sai puuroo aamulla, mutta olisko joku syöny jotain muuta? Seuraavaan ruokailuun venähti turhan pitkä aika ja oli nälkäisiä, kun hokattiin että nyt eläimille jotain keittoa. Eipä tuo keitto täytä pitkälle kuin ehkä Kristiinaa.
Oon eri mieltä. On jo korkea aika, että pääsevät kaikki bilettämään yhdessä ja nauttimaan yhdessä onnistuneesta tehtävästä. Muutoin tuosta kahtiajakautuneisuudesta ei päästä koko kauden aikana eroon.
Luulen, että nytkin yhdistyessä kestää viikkoja, ennen kuin jakolinjat on kokonaisuudessaan kadonneet.
Miksi niiden jakolinjojen pitäisi jotenkin poistua? Eikö niitä saisi olla? Eikö ryhmiin luonnostaankin aina muodostu pienryhmiä ja jakolinjoja? Miksi niitä ei saisi olla? BB:n suola on aina ollut se, että ihmisistä paljastuu eri puolia, haukutusta kuspiästä voi pikkuhiljaa paljastua ihan kivojakin piirteitä, ihaillusta asukkaasta puolestaan voi yhden illan aikana tulla antisankari, joskus jopa yhden lauseen jälkeen. Ja ryhmittymiä muodostuu joka tapauksessa. Katsoja joutuu pohtimaan (no ehkä ei ne pinnalliset) ryhmäytyisikö itse ja millaisia ihmisiä itse sietäisi, mitä asiaa ei voisi hyväksysä ja mitä itse tekisi, jos sen ei -hyväksyttävän teon tekisi sun talon bestfriend. Esimerkiksi.
Eli omaa nilkkiysastettahan tässä tavallaan mitataan - jaoilla ja ryhmillä mm. ajetaan asukkaita pois mukavuusalueiltaan, poist tutuista ja turvallisista käyttäytymiskaavoistaan.
mutta kun tämä ei ole mikään joukkuekisa vaan yksilökisa. On typerää, että hyvät tyypit putoavat sen takia, että vain sattuivat joutumaan väärälle puolelle.
Äänestääkö katsojat voittajan temppukilpailussa? Koira oli hyvä!
Artusta alkaa kuoriutua kehä 3 sisäpiiriläinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin ne esitykset tulee?
Varmaan iltalähetyksen lopussa alkaa, niin saadaan 24/7:lle katsojia.
Eihän ne iltalähetyksessä taloa suoraan näytä vaan edellisen päivän tapahtumia.
Tämän päivän tapahtumat näytetään huomisen koosteessa.
Näyttäväthän. Koosteen jälkeen on studiolätinät ja lopuksi nähdään suorana jotain talon tapahtumaa varmaan joka toinen päivä: salatehtävänanto, häädetyn herja, äänestyksen tuloksen ilmoittaminen tms. Yritetään saada ihmiset ottamaan 24/7, kun näytetään teaserina vähän suoraa loppuun.
Ei saanut mitään tuosta päivätehtävästä. Mikki oli varmaan jonkun perseessä.
Siis mitä tuo Kessu sekoilee? Miksi pitää esittää talolaisten kaveria ja miksi hänen pitää mennä suihkuun? Onko tämä nyt joku sopimus bb:n kanssa vai miksi hän haluaa suihkuun?
Vierailija kirjoitti:
Ei saanut mitään tuosta päivätehtävästä. Mikki oli varmaan jonkun perseessä.
Ei saanut mitään selvää..
Onko Katilla lukihäiriö vai miksi lukeminen on hänelle noin vaivalloista?
Timo on hieman yksinkertainen.