Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Minusta viikkotehtävä on epäonnistunut. Pelkkää löysäilyä. Eläimet yksin röökillä pihassa. Paljon enemmän eläytymistä olisi tarvittu ihan kaikilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinistä sen verran, en tiedä onko jo keskusteltu kun en pysy enää ajan tasalla tässä ketjussa.
Mutta se kummastuttaa miten Sini pitää Minnaa jonkinlaisena keskeneräisenä yksilönä jota täytyy kasvattaa. Elinalle taloyhteydessä vastasi että Minna on nyt tsempannut tosi paljon. -Joopa, näkikö malkaa omassa silmässään. Käytöksensä oli kuin huonosti kasvatetulla päiväkotikakaralla.
Samoin Iltaläpyskän lausunnossa että "sun kasvu siinä kahdessa viikossa oli aivan mieletöntä! Sä olet niin henkinen voittaja!" Aika alentuvaa kehua. Mitä meriittejä Sinillä on arvioida kenenkään henkistä kasvua. Itsellään meni aikamoista alamäkeä.
Ja sinä Sinivihaajanako oikeasti kehtaat sanoa noin. Tehän pidätte minnaa somessa säälittävänä uhrina, jonka paikka on poljettuna maanraossa, ja teidän pitää somessa muistuttaa päivästä toiseen miten huono kokemus minnalla oli bb_ssä ja miten kiusattu ja surkea ihminen hän on.
Ei Minna mitään sääliä kaipaa, ihan tavallinen kettu joka huijasi katsojia, ja oli kuulemma kiva BB-kokemus hänellää.
Eikä Sini kiusannut minnaa, jos näijn on tapahtunut, esitäpä tästä materiaalia, sillä 24/7 sitä ei ole kukaan huomannut joka sitä on seurannut.Mene itseesi tekopyhä kaksinaamainen tollo.
Sinihän ihan itse näin sanoi siinä selittelylehtijutussa. Sanoi jotain "eniten sattui se, että minna koki tulleensa kiusatuksi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ketään voi kiinnostaa noin paljon kenenkään pierut tai kalsarit? Miksi ihmeessä koirapukuun olisi tullut ripulia ja miksi hänellä ei olisi siellä alushousuja välissä ja miksi ihmeessä ei osaisi ihan itse mennä pesulle ja pesemään sitä pukua?
Sinulta on tainnut mennä ohi Samin paskaiset Star Wars -kalsarit sekä yöllä kuuluneet märiltä pieruilta kuulostaneet äänet, joista nyt heitetään vitsiä :D
Niin? Kysyinkin, miksi ketään kiinnostaa ja miksi ihmeessä hän ei osaisi ihan itse pestä, jos sinne nyt jotain likaa olisi tullutkin.
nO KUN EI SELVÄSTI OSAA KÄSISUIHKUA KÄYTTÄÄ.
Varmaan koirapukukin lemuaa jo kakalta.
No onkohan siinä sitten jokin muu ongelma kuin se hiton koirapuku. Alunperinhän tämä kakkajauhanta lähti siitä, kun joku oli huolissaan, jos koirapukua ei saa laitettua pesuun, kun bb ei anna varapukua pesun ajaksi.
kyllä kai tuolla on käsisuihku että voi suihkuttaa kun tulee nk isompi hätä. Voi käydä muutenkin suihkussa. Kai tuolla koirapuvun alla on alushousut.
Vierailija kirjoitti:
Joillain naisilla on hyvin voimakkaita kuukautiskipuja ja e-pillereiden syönti voi auttaa tilanteeseen ja helpottaa oloa.
Voi luoja, olettekos kuulleet särkylääkkeistä koskaan.
Kannattaa todellakin vetää päivittäin hormonia, joka päivä koko elämä, jonkun menkkakivun takia. Huhhuh.
Hyvin harvoilla sellasia kipuja edes on, ja kyllä ne todellakin lähtee ihan särkylääkkeillä sitten jos niitä on.
Sarapara kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarapara kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Kristiinan avopuoliso mies vai nainen?
Tyttö.
Mistä tää tieto?
Luulen, että arvaus tytöstä tulee siitä kun Kristiina on sanonut olevan biseksuaali ja puhuu poikaystävän sijaan kumppanista. Mutta käyttää kyllä e-pillereitä niin tiedä sitten. Voi niitä käyttää muuhunkin kuin ehkäisyyn, esim iho ongelmien hoitoon.
Niin tai näin, mitä se kenellekään muulle kuuluu, hän saa onneksi seurustella vapaassa maassa kenen kanssa haluaa, toisin kuin jossain ei sivistysvaltioissa.Voi luoja, vetää hormoniakin toi lapsi, ja vielä turhaan. :(
Tämä ei siis ole vittuilua eikä provoamista, jotenkin hirvittää.
Ja miksi kaikille naispuolisille tyrkytetään e-pillereitä, minäkin kun olin teini 80-lyvun lopussa, niin kaikki kaverit söi niitä kuin leipääö.. ihmettelin, en sanonut mitään, en varsinkaan etten itse sellasia napsi, tuntui että ne kuvittelivat että se kuuluu ihan automaattisesti alkaa niitä popsia kun on menkat alkaneet. Huhhuh. Koulutertkkaritkin vois vähän miettiä.
Eipä ihme kun rintasyövät räjähtäneet käsiin.e.pilleriä suuhun, tamponeja pilluun ja laastari nenään, näin tämä lapsi-kristiina varmaan näkee elämänsä naisena. Niin ja tietysti gynekologilla nämä tämmöiset lampaat juoksevat myös alvariinsa "kun kuuluu", ja vtut kuuluu. En minä korvalääkärilläkään ramppaa ellei ole vikaa korvassa.
Helvetti että ÄLLÖTTÄÄ TÄMÄ TEENNÄINEN PASKA MAAILMA MITÄ MEILLE SYÖTETÄÄN.
uNOHDIN STRINGIT, toki niitäkin pitää käyttää, ja tamponin naru sitten roikkumaan sieltä nbarun alta. HYI HELVETTI.
En tiedä ootko nainen vai mies mutta oletpas ahdistunut.
Kristiina on nuori aikuinen, lapseksi luokitellaan alle 18 vuotiaat.
Enkä tiedä onko hän suhteessa miehen vai naisen kanssa ja niin se vaan menee, että gynekologit tuputtaa e-pillereitä jo heti ekalla käyntikerralla, ihan kuin sen pitäisi olla joku normi. En itsekään niitä syö, koska en halua puputtaa hormoni pommeja säännöllisesti. Ne on kyllä voitu myös määrätä koviin kuukautiskipuihin jne. jolloin ne tulee tarpeeseen.
Onneksi voit myös olla käymättä gynekologilla tai terveystarkastuksissa ykeensäkin, ei sinua sinne kukaan pakota.
Ei pakota ei, mut jos sitten jää huomaamatta ajoissa jku vakava gynevaiva, niin onnea vaan sille!
Ei paljon retostella alkoholilla ja muutenkin voi olla ongelmia jos eräät saa alkoholia.
Voi paska, ei tää tehtävä parane yhtään :( eläinparat, koittakaa jaksaa vielä pari päivää ja toivottavasti eivät ole häädössä mukana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja, vetää hormoniakin toi lapsi, ja vielä turhaan. :(
Tämä ei siis ole vittuilua eikä provoamista, jotenkin hirvittää.
Ja miksi kaikille naispuolisille tyrkytetään e-pillereitä, minäkin kun olin teini 80-lyvun lopussa, niin kaikki kaverit söi niitä kuin leipääö.. ihmettelin, en sanonut mitään, en varsinkaan etten itse sellasia napsi, tuntui että ne kuvittelivat että se kuuluu ihan automaattisesti alkaa niitä popsia kun on menkat alkaneet. Huhhuh. Koulutertkkaritkin vois vähän miettiä.Joillain naisilla on hyvin voimakkaita kuukautiskipuja ja e-pillereiden syönti voi auttaa tilanteeseen ja helpottaa oloa.
ehkäisy kannattaa hoitaa, kierukkaa ei suositella neiti ihmisille joilla ei oo lasta.
kyllä mää mieluummin haen katumuspillerin, jos sattuisin vielä naiskentelemaan.
Ihan hyvällä tuurilla kyllä tähän asti menty elämä läpi, hyvin harvoin nussinut olen, nuorena ne kerrat oli ja raskaaksi tulin vain kun hetken ajan asuin miehen kanssa koska halusin raskaaksi, piti painaa joka päivä.
Lopun aikaa oon ollut aina omantienkulkija ja paneskellut vain pari kertaa lapsen jälkeen, en ole antanut sisälle niiden laueta, luotin vain tuuriini ja onneksi se piti.
Ella on kuin minun ruipelo teinipoika.
Miksi toi kuvittelee olevansa tyttö. Huhhuh.
Paula vaan on niin tympeän oloinen. Naama norsunvitulla paitsi jos hänellä on omakivaa!
Milloinkahan noitten mökkiläisten piina oikein loppuu. Mökkikin oli jo tarpeeks pa$ka reissu.
Onko eläimet saaneet ruokaa?porkkanaa mutta muuta?
Vierailija kirjoitti:
Onko eläimet saaneet ruokaa?porkkanaa mutta muuta?
Kesäkeittoa ja leipää
Minkäs rotunen koira on Kessu?
Vierailija kirjoitti:
googleta pojasta tytöksi. Maailmassa on monta ihmeellistä asiaa se kummastuttaa , ihmetyttää pientä kulkijaa.
Kessu heitti Markon tossut menemään.
Vierailija kirjoitti:
kiva äiti/isä pojallas. Toivottavasti saa koulusta jonkinlaiset eväät elämäänsä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Kysyinkin, miksi ketään kiinnostaa ja miksi ihmeessä hän ei osaisi ihan itse pestä, jos sinne nyt jotain likaa olisi tullutkin.
Taidat olla aika tosikko.
Kyllä myönnän, että olen tosikko liioiteltujen ja todellisuudesta täysin irrallisten ripulijuttujen kohdalla. Tuo Krissen nenälappuvitsailijakin on hauskempi.
Millaista vitsailua Kristiinan Hymfosta on täällä harrastettu. Tosi törkeää. Antakaa sen olla rauhassa.
Samaa mieltä. Pikku spessu lumihiutale Krisseä ei saa kiusata. Lopettakaa vitsailu Nymfosta. Ihana Krissu keijukainen leijailee finaaliin hyvyydellään ja viihdyttävyydellään. Ihana Krisse. <3
Monet lepsukkaat naiset seuraa tätä kautta vain Krissen takia kun se on bibi. Noussu suureen suosioon tatuontineen ja hymfoineen.
Miksi le st at haluaisi kristiinaa katsoa?
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo Markolleki aika ristiriitanen paikka, ku pitää koittaa vetää täysillä viikkotehtävä talolaisten kanssa, mutta samalla tietysti koittaa olla mökkiläistenkin puolella, kun heidät tuntee. Eikä varmaan halua, että mökkiläiset ajattelee, että hän on täysin vaihtanut leiriä.
Eihän esim. eläimet tiedä, että mitkä on BBn antamia ohjeita, ja mitkä vaan talolaisten itse tekemiä sovelluksia. Ruokailut, liikunnat, viihdyttämiset jne.Ps. Mikä tolla Sasalla siis nyt on? Aukaisin kameran ja edelleen näyttää olevan ihan alamaissa.
En kyllä usko että talolaiset miettii mitään peliä ja kuka on milläkin puolella, paitsi kati. eiköhän ne vain elä tuolla kullosenkin päivän mukaan.
Jos kunnon yhdistyminen tapahtuu vasta su häädön jälkeen, taas todennäköisesti lähtisi yksi asukas, joka ei ole päässyt tutustumaan toisen puolen asukkaisiin...😑