Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
21861/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sini :

"Anyway, pointti oli se kiitollisuus teille ihanille ihmisille. Tää maailma ei ole niin paha, miltä se on viime päivät näyttänyt. Ps. Olen rakkaille bonuslapsilleni yrittänyt opettaa, että jos on vain ikävää sanottavaa, niin joskus kannattaa vain olla hiljaa. Toivon tämän postauksen osalta samaa aikuisilta ihmisiltä, Sini päättää avautumisensa."

Edelleen ei näe, että itse voisi noudattaa tuota samaa neuvoa. Itse saa tehdä mitä huvittaa, mutta muiden ihmisten tulisi käyttäytyä siivosti.

Erityisesti hänen tuleva ex-miehensä olisi voinut toimia paljon siivommin. Ei ole kenenkään edun mukaista toimia kuten hän.

Vierailija
21862/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku onnistuiko se Samin salatehtävä yöllä eli saiko jonkun käyttämään itseään ulkona tarpeilla?

Ei salatehtävä ole vielä loppu, sen pitää saada kaikki asukkaat viemään se yöllä ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21863/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeviksellä uusi blogiteksti, jossa puhutaan BB:stä

Vierailija
21864/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarapara kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautin, kun näen Katin äimistyneen ilmeen sitten kun joutuu häätöäänestykseen ja putoaa. Luulee varmaan olevansa varma finalisti, kun on opiskellut tarkasti kaikki bb-kaudet, on omasta mielestään muita ovelampi mastermind, hassu jekkuilija, persoonallinen hattutyyppi, tsemppari ja kaikkien kaveri. Vaikka oikeasti on kovin peluri ja Kessuakin feikimpi.

No mutta kun se ei joudu häätöäänestykseen vielä pitkään aikaan. Kukaan talon asukas ei ole sanonut yhtään pahaa sanaa Kaista joten eipä hän joudu häätöuhan alle vielä viikkoihin.

Some läyhääjät saavat siis läyhätä ihan rauhassa työttömyydessään.

Voi hyvinkin joutua jo yllättävän nopsaan. Hän on mökkiläisten ykkösinhokki viime viikon taisteluiden jälkeen. Ja hän tuntuu ärsyttävän lähes kaikkia katsojia tavalla tai toisella, joten ärsyttää myös tuolla.

Katsotaanko me samaa ohjelmaa? Ai Kati on mökkiläisten ykkösinhokki vaikka jokainen mökkiläinen on kehunut häntä tosi mukavaksi. Kristiina tuntee toisenlaistakin vetoa... oli heti että "ihana"

Kati ei joudu häätöön vielä pitkään aikaan. Ainoa syy miksi saattaa joutua on koska häntä pidetään kovana vastuksena mutta en usko että vielä ajatellaan niin pitkälle koko pelin kannalta.

Vierailija
21865/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sasalle tiedoksi: New Yorkissa ei ole Meat districtiä vaan Meat packing district, eikä se todellakaan ole mitään "underground-meininkiä", vaan todella posh ja luksusta.

Vierailija
21866/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini sais kyllä itse miettiä sanomisiaan eikä neuvoa toisia.

Vierailija
21867/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehteliko Sami mökkiläisille joutuneensa imuroimaan rangaistukseksi, koska lusikat löytyi? Koiran imurointihan alkoi jo ennen kuin lusikat otettiin puheeksi. Joppe opetti koiralle uuden tempun (imurointi) ja lupasi makkarapalkkion työstä. Sai 2 meetwurstia.

Vierailija
21868/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin tylsää että tänään taitaa tulla bb-vapaa päivä :)

Vierailija
21869/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Oon miljoonan ilmeen Minna, en ole vielä nähnyt mitä meemejä musta on tehty", näin Minna kuvaili itseään.

Minusta taas Minna oli melko ilmeetön. Useimmiten se suupielet alaspäin tai viivana -perusilme kasvoilla.

Minna on jo potkittu ulos talosta. Nyt me vihataan Roopea. Ihan tiedoksi vaan.

Tuskin kukaan vihasi Minnaa, hän oli vain raskas tyyliltään. Roope sen sijaan oli aluksi vetoava tyyliltään, mutta paljastui sisimmältään vastenmieliseksi mulkeroksi. Ja Ellan kanssa on juttuineen jotain käsittämätöntä tuubaa.

Minä en vieläkään näe Roopea vastenmielisenä mulkerona. On vain hiton tylsistynyt, turhautunut, kettuuntunut ja väsynyt. Enkä oikeasti ihmettele. Minä sentään katson vain kotonani tuota loputonta tylsyyttä ja sekin saa minut välillä ärsyyntymään. Hajoaisin täysin, jos olisin itse tuolla. 

Roope on täysin turha ja geneerinen homoseksualin stereotyyppi. Siis ei millään lailla kiinnostava. On kouluttamaton, mutta yrittää kompensoida sitä naukuvalla mäkätyksellä. 

Vierailija
21870/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kun Kristiina on reilu ja kiltti.

Vierailija
21871/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mökkiläiset piilottanut niitä lusikoita omiin reppuihin/laukkuihin, joiden sisältöä ei tallin siivouksessa tutkita? Patjan altahan ne löytyy heti. Tosin eilen siivooja-Timo antoi lusikoiden olla. Tänään virkaintoiset Kati ja Sasa päätti toisin kun lusikat löytyi.

Vierailija
21872/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarapara kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarapara kirjoitti:

[

"Minnan kiusaamisen" hahahaa... tällä palstalle ne oikeat ihmiset haukkuu ja kiusaa, tekopyhät.

On se kumma kun Minnaa muka niin kiusattiin vaikka Minna ei itse kokenut tulleensa yhtään kiusatuksi, päinvastoin alkoi elämänsä ensimmäistä kertaa kukoistamaan ja kiitos kuuluu paljon myös kanssa asukeilleen talossa kun ottivat jokaisen ryhmään mukaan varauksetta.

Nyt on aika teinien tällä palstalla rauhoittua ja hankkia vaikka oma elämä.

P. S. Kati on kaunis.

Minna ei olekaan nähnyt mitä Silsalaiset puhui ja ilveili hänestä selän takana. Ja kertoi talossakin, että huomasi usein vasta kotona illalla, jos joku oli työpaikalla piilovattuillut hänelle. Minna sanoi olevansa sellainen, ettei välttämättä huomaa tuollaisia asioita. Minna ei kai kuullut sitäkään kun Sini ja Arttu röhönauroi sohvalla Minnan vieressä Suntiosta ja Kirkonpolttajasta vitsaillen.

P.S. Kenenkään kauneus tai ulkonäkö ei vaikuta luonteeseen. Kummallista fanittaa jotain pelkän kauneuden perusteella.

Jos ei vitsiä saa mistään vääntää niin voi voi, on sulla synkkä elämä. Minnaa ei millään mittakaavalla kiusattu talossa ja niin kuin sanoin hän päinvastoin alkoi kukoistamaan siellä. Kyllä sen tuntee ja tietää milloin itseä kiusataan ja kiusaajat saa ihmisen vain vetäytymään kuoreensa ei kukoistamaan niin kuin Minna puhkesi kukkaan talossa, hyvän ilmapiirin vuoksi.

Ja en fanita ketään, vielä vähemmän ulkonäön vuoksi. Silti olen sitä mieltä että Kati on hyvännäköinen ja erittäin mukava persoona. Ottaisin kaveriksi jos samoihin piireihin eksyttäisiin.

Oi saanko omata oman mielipiteeni ja pitääkö minun määkiä muiden mukana kuin lampaat laumassa oi kaiken tietävä Jumala?

Eli sun mielestä on hauskaa, että personal trainer nauraa ja pilailee tukevien ihmisten kustannuksella? Itse en ainskaan käyttäisi sellaisen pt:n palveluja. Pt:n tehtävä on kannustaa, ei pilkata.

En ole kuullut hänen naureskelevan. Voitko laittaa klipin missä näin muka tekee niin nähdään taas vääristelyn määrä...

Vierailija
21873/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roope on täysin turha ja geneerinen homoseksualin stereotyyppi. Siis ei millään lailla kiinnostava. On kouluttamaton, mutta yrittää kompensoida sitä naukuvalla mäkätyksellä. 

Voitko tarkentaa miten sinusta koulutuksen puutteen voi kompensoida "naukuvalla mäkätyksellä"? Eihän sellainen käytös anna lainkaan kuvaa koulutetusta/fiksusta henkilöstä, päinvastoin.

Vierailija
21874/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekonauraja-käkättäjä iilimato saisi ulostautua talosta, järkky tekopirteä joka kuului myös kiusaajarinkiin alussa. Turha pashan jauhaja.

Vierailija
21875/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo Joel on sitten empaattisen oloinen, koirallekin kiltti. Pisteet noussut, aidosti hauska puhetapaa myöten.

Vierailija
21876/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarapara kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarapara kirjoitti:

[

"Minnan kiusaamisen" hahahaa... tällä palstalle ne oikeat ihmiset haukkuu ja kiusaa, tekopyhät.

On se kumma kun Minnaa muka niin kiusattiin vaikka Minna ei itse kokenut tulleensa yhtään kiusatuksi, päinvastoin alkoi elämänsä ensimmäistä kertaa kukoistamaan ja kiitos kuuluu paljon myös kanssa asukeilleen talossa kun ottivat jokaisen ryhmään mukaan varauksetta.

Nyt on aika teinien tällä palstalla rauhoittua ja hankkia vaikka oma elämä.

P. S. Kati on kaunis.

Minna ei olekaan nähnyt mitä Silsalaiset puhui ja ilveili hänestä selän takana. Ja kertoi talossakin, että huomasi usein vasta kotona illalla, jos joku oli työpaikalla piilovattuillut hänelle. Minna sanoi olevansa sellainen, ettei välttämättä huomaa tuollaisia asioita. Minna ei kai kuullut sitäkään kun Sini ja Arttu röhönauroi sohvalla Minnan vieressä Suntiosta ja Kirkonpolttajasta vitsaillen.

P.S. Kenenkään kauneus tai ulkonäkö ei vaikuta luonteeseen. Kummallista fanittaa jotain pelkän kauneuden perusteella.

Jos ei vitsiä saa mistään vääntää niin voi voi, on sulla synkkä elämä. Minnaa ei millään mittakaavalla kiusattu talossa ja niin kuin sanoin hän päinvastoin alkoi kukoistamaan siellä. Kyllä sen tuntee ja tietää milloin itseä kiusataan ja kiusaajat saa ihmisen vain vetäytymään kuoreensa ei kukoistamaan niin kuin Minna puhkesi kukkaan talossa, hyvän ilmapiirin vuoksi.

Ja en fanita ketään, vielä vähemmän ulkonäön vuoksi. Silti olen sitä mieltä että Kati on hyvännäköinen ja erittäin mukava persoona. Ottaisin kaveriksi jos samoihin piireihin eksyttäisiin.

Oi saanko omata oman mielipiteeni ja pitääkö minun määkiä muiden mukana kuin lampaat laumassa oi kaiken tietävä Jumala?

Eli sun mielestä on hauskaa, että personal trainer nauraa ja pilailee tukevien ihmisten kustannuksella? Itse en ainskaan käyttäisi sellaisen pt:n palveluja. Pt:n tehtävä on kannustaa, ei pilkata.

Mua ärsytti tuo Katin juttu kyllä, mutta oon miettinyt jälkeenpäin oliko se ehkä kuitenkin enemmän sen matkimista miten "äijinä" siellä seisoivat , kuin ulkomuodon ivailua.

Vierailija
21877/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo Joel on sitten empaattisen oloinen, koirallekin kiltti. Pisteet noussut, aidosti hauska puhetapaa myöten.

Ja eilenkin siinä painonkyselytehtävässään vähän kuin pyysi anteeksi, että se pitää tehdä.

Vierailija
21878/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo muuten on salatehtävä? Onko siinä ratkaisevaa, että asukkaat eivät hoksaa, että tehtävä on bb:n antama vai mitä salaista tuossa on? Eihän sekään ollut mikään salatehtävä, kun talon asukkaat kävivät mittaamassa eläinten säkäkorkeudet. Eläimet eivät vain kuulleet tehtävänantoa eivätkä osanneet siihen varautua. Salainen se ei kyllä ole ollut missään vaiheessa. 

Vierailija
21879/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Oon miljoonan ilmeen Minna, en ole vielä nähnyt mitä meemejä musta on tehty", näin Minna kuvaili itseään.

Minusta taas Minna oli melko ilmeetön. Useimmiten se suupielet alaspäin tai viivana -perusilme kasvoilla.

Minna on jo potkittu ulos talosta. Nyt me vihataan Roopea. Ihan tiedoksi vaan.

Tuskin kukaan vihasi Minnaa, hän oli vain raskas tyyliltään. Roope sen sijaan oli aluksi vetoava tyyliltään, mutta paljastui sisimmältään vastenmieliseksi mulkeroksi. Ja Ellan kanssa on juttuineen jotain käsittämätöntä tuubaa.

Minä en vieläkään näe Roopea vastenmielisenä mulkerona. On vain hiton tylsistynyt, turhautunut, kettuuntunut ja väsynyt. Enkä oikeasti ihmettele. Minä sentään katson vain kotonani tuota loputonta tylsyyttä ja sekin saa minut välillä ärsyyntymään. Hajoaisin täysin, jos olisin itse tuolla. 

Entä sitten? Kaikkihan nuo lopulta ovat jotain turhia stereotyypejä. 

Vierailija
21880/104451 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan mökkiläiset tulevat jaksamaan Ellan meikkaus- ja ulkonäköjuttuja. Eilen muut vaikenivat, kun Ella  aloitti pakkelijutut.

Toivottavasti menisi hermo ja avautuisivat :DD

Tosin luulen, että Ellaa ei hetkauta, mitä muut ajattelevat. Itsekeskeisyyden perikuva, luulee olevansa niin paljon parempi kuin muut.

Eetun motto:

Koskaan ei voi olla liian laiha, liian rikas tai liian blondi.

En tiedä keltä muoviturvalta tämän oppinut. Aamulla jauhoi eläinten huoneessa tämmöstä saissea.

Surullista että joku voi olla näin tyhjä päästään.

Hän on tyhjä päästään. Hänen laisiaan on heidän ryhmässään monta samanlaista. Esim. Ranskassa saattaa olla heitä hieman järkevämpiä kuin täällä Suomessa. 

Ketju on lukittu.