Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Mitä paperinpalaa Kristiina pitää nenänsä päällä? Osaako joku kertoa.
Sponsoriteippaus.
Sasa ollut pankissa töissä eikä tiedä paljonko metri on sentteinä? ja ei osaa edelleenkään mitata 20 sentin viivottimella metriä vaikka hänelle kerrottiin että metri on 100 senttiä eikä 60 senttiä.?
Kuulostaa siltä kuin joku nauttisi bongista "tuotteita" kun joku hörppää ruokakupistaan vettä tuolla tallissa.
Onko Kati ollut rintojen pienennysleikkauksessa, milloin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilö nimellä "Ella" mökkiläisissä rakastuu juuri paraikaa henkilöön nimeltä Sami-Koira, kun Sami-Koira kertoo mielipiteitään asevelvollisuudesta, jonka kieltäytymisestä pitäisi tuomita useaksi vuodeksi vankilaan. Jne.
Nope. Sitä paitsi Ella on käynyt armeijan.
ella ei ole käynyt armeijaa, eetu on. oli sillon vielä eetu.
Vierailija kirjoitti:
Joelin runo on aika hyvä
Myötähäpeän määrä on valtava!!!
Hämmentävistä hämmentävintä oli Artun ja Joelin kylpysessio juomisineen ja syömisineen, jotka Joel kipitti ammeen reunalle.
Sasa tykittää talon pihalla ja Niko navetassa.
Mä oon tän päivän aikana alkanut pitämään Artusta.
Widun tylsää koko Bbee nyt. Sini toi elämää .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan tuon Ellan pois. Pitäis nyt suunsa kiinni. Sen nariseva ääni koettelee hermoja.
Ella lähtee talosta ulos vain laittamalla hänet ja Roope häätöäänestykseen. Too Simple do it.
Veikkaan että lähtee vaikka sen laittais ihan ketä vaan vastaan.
Talolaiset tylsimys möllykät eivät tajuu, että mökkiläisillä ei ole yhtä tylsää kuin heillä.
Alentuvasti keksivät heille "piristystä", kun kuvittelivat mökkiläisten olevan samanlaisia passiivisia möllejä.
Mökkiläisillä on tosi syvälliset keskustelut ja nuo Joelin lapsekkaan lorut oli noloja.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tän päivän aikana alkanut pitämään Artusta.
mulle taas arttu suurin pettymys kaikista asukkaista. täys tapetti ja tylsimys.
Alkanut toi Timo jotenki tökkimään. Tänää katoin uudestaan semmosen klipin niistä paskasista kalsareita, fiksusti siinä käyttäytyi Sini, yritti viskata ne vain sinne pyykkiin ja sanoi että "ei mitään me pestään ne", yritti niin ettei kamera näkisi niitä, niin eikös sasatehnyt asiasta kauhean numeron ja esitteli niitä kaikille ja siten tuli tämä Timo taivastelemaan ja ihmettelemään ja levittämään niitä typerine rillinaamoineen ja olisi halunnut vielä alkaa haistelemaan niitä. Aikuinen ihminen joka varmaan ottelun housuun psskonu, Sini nappaa ne siltä ja viskas pyykkisäkiin takasi ja tyrehdytti sen idiotismin. Muut oli täys sikoja sen vouhotuksensa kanssa.
Tossa Timossa on jotain kieroutunutta.
Joelin runo oli kyllä hyvä. Oliko eilisessä koosteessa, kun runoili Sasalle rakkaudettomuusrunoja, ne oli hauskoja.
Vierailija kirjoitti:
Joelia oli ohjeistettu, jotta talolaisten pitää ottaa ohjeet tehtävän suhteen tarkemmin huomoon. Samoin eläimet.
Tuota talon porukkaa ei jaksa katsella näemmä edelleenkään 1 minuuttia pidempään. Ei vaan kiinnosta.
Jos vertaa vaikka viime vuoden alkupuolen laivatehtävään, niin siinä oli kaikkia hauskoja alatehtäviä, kuten viihdeohjelma järjestäminen, laulu ruotsiksi, luksushyttiläisten hemmottelu ja vakiotehtävien kierrätys henkilöltä toiselle. Missä on mielikuvitus tällä kertaa? Tai jos tästä aiheesta ei vain irtoa, niin olisi suosiolla pitänyt valita joku muu.
Sasa kertonut tykkäävänsä tummista miehistä, iskee ruhonsa taatusti Nikoon kunhan kunnolla yhdistyvät.
Samin ois pitäny päästä keskustelemaan vaikka Sinin kans tai ehkä siillä ois Artun kans puhuttavaa.