Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Ellalla kontenttia, sanoi Minna :DDD
Herja meni oikealle henkilölle.
Apua pääsin vasta katsomaan. Miten ja miksi Kessu on talossa ?
Vierailija kirjoitti:
Ellalla kontenttia, sanoi Minna :DDD
Minnahan tuota konttenttia hoki talossakin vähän väliä.
Kyllä kannatti veetuilla Suntiolle. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo Sasan käytös menee kohta jo seksuaalisen häirinnän ja ahdistelun puolelle.
Joel niin vaivaantunut kun ei kehtaa suoraan käskeä häipymään siitä iholta! Hirveä myötähäpeä tuon iholle tunkevan kälättäjän puolesta.
Tuo just sitä kaivattua äksöniä tähän, ettei tuu tylsäksi.
"HIHHIHHIIIII eiiii se oon niin minä!!! siis niin salee minä 😂😂🤣🤣"
Huoh Kati
Hyvä veto Minnalta, mutta sääli mökkiläisiä.
nyt sasa ripustautuu enemän joeliin
Miks toi mies käyttää rintsikoita?
Jes, Minna anto hyvän herjan!
Katin ilme kun häntä ei valittukkaan! Olisi varmasti halunnut, että herja osuu häneen.
Kristiina on mun lemppari! Kaikkien muiden valittaessa mökkiläisten epäoikeudemukaisuutta Krisse vaan totesi "mun mielestä me ollaan saatu kokea niin paljon". Tää mimmi rokkaa!!
Hyvä Minna! Tuo aivoton bimbo on juuri oikea henkilö siirtymään karsinan puolelle.
On tää niin paskaa tämä kausi. Miksi toisia piinataan jatkuvasti? Ensin värjöttelevät KAKSI viikkoa kylmässä ankealla mökillä ja nyt tämä nöyryyttävä uusi tehtävä! Oliskohan vähän voinu tasoitella ja laittaa välillä talossa norkoilijat ja makoilijat kärsimään vuorostaan?! Talon naisille erityisesti ja saunatakki-äijjälle tarvittais jotakin muutakin sisältöä päiviin kun paskanjauhantaa, loikoilua ja meikkausta!
Häädetyn herja! JES PAULA PÄÄSEE KETTUILEMAAN MIEHELLE!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo Sasan käytös menee kohta jo seksuaalisen häirinnän ja ahdistelun puolelle.
Joel niin vaivaantunut kun ei kehtaa suoraan käskeä häipymään siitä iholta! Hirveä myötähäpeä tuon iholle tunkevan kälättäjän puolesta.
Krisu sanoi, että on yksipuolista rakkautta Sasan puolelta. Lukee varmaan aika hyvin ihmisiä.
Täytyy olla täysi torvelo, jos ei tuota huomaa. Ei vaadi mitään hyvää ihmistenlukutaitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennakkotunne on, ettei Niko halua olla eläin.
Nyt pelisilmää Virtanen. Nikosta tehtävä ehdottomasti koira tai sika, molemmat saastaisia eläimiä hänen kulttuurissaan.
En tiennytkään, että koirat ja siat on saastaisia eläimiä suomalaisessa kulttuurissa. Aina oppii uutta.
Miten suomalainen kulttuuri liittyy islamiin?
Tästä tulee nautinnollista