Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sukulaisia tulee ekaa kertaa uuteen asuntoon kylään, en jaksa siivota

Vierailija
20.07.2013 |

Eihän ne katso tätä asuntoa samalla tavalla kuin mä? Eli eivät näe likaisia ikkunoita jne? Jos saisin vain raivattua liiat kamat piiloon niin eikö se nyt riittäisi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää, älä stressaa! Ota vieraat hymyillen vastaan. Hymy on tärkeämpi kuin ikkunat!

Vierailija
2/11 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet sukulaiset kutsunut? Peru vierailu tai siirrä sitä viikolla parilla mielummin kun päästät heitä "ehkä hieman raivattuun" asuntoon. Mukavampaa se on sinullekin päästää vieraat siistimpään, kun roinan ja laatikoiden sekaan ja selitellä sitten kiireitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti! Jotenkin tää talo hävettääkin, varmaan katsovat että voi helvetti mikä mörskä, toivottavasti eivät sano sitä ääneen. 

Mutta mä koitan hymyillä. 

ap

Vierailija
4/11 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuin sukulaiset koska olen asunut tässä jo reilun vuoden. Joskus se on pakko tehdä. 

ap

Vierailija
5/11 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuin sukulaiset koska olen asunut tässä jo reilun vuoden. Joskus se on pakko tehdä. 

ap

Vierailija
6/11 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ihmiset ovat tärkeämpiä kuin viimeisen päälle järjestetyt paikat. Jos olette vasta muuttaneet uuteen kotiin, sehän on edeltänyt tosi työteliään ajanjakson. Minä ainakin ymmärrän, että et jaksa nyt siivota. Varaa jokin yksi paikka, johon raivaat lojuvia kasoja piiloon. Siten tiedät, mistä lähdet niitä hakemaan. Mukavaa päivää sukulaisten kanssa. Älä ole vaivautunut ettei ole tehty sitä&tätä.

Vierailija
7/11 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siivoon keittiön, olkkarin  ja vessan viimeisen päälle. Makuuhuoneet jää vähän huonommalle kyllä, jävät yöksi, mutta toivottavasti ovat niin kännissä kun makkariin menevät että ei niin haittaa. 5 tuntia vielä aikaa, että eihän tässä hätää kai ole. Tosin pitäisi pihaakin vielä siivota, ajaa nurtsia ja kaikkea. 

ap

Vierailija
8/11 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä tosiaankaan ole pitänyt kiirettä muuton jälkeen, kun et ole vuoden asumisen jälkeenkään saanut tavaroita paikoilleen. :) (En kyllä ole saanut minäkään, ihan vain masentunut olen.)

Onneksi on vielä pari tuntia aikaa. Siinä ajassa ehtii vaikka mitä. Ja muista tosiaankin se hymy. :))

Vierailija
9/11 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuleta asunto kunnolla! Nostele levällään olevat kamat kaappeihin! Pese tiskit tai siirrä ne ainakin tiskikoneeseen, jos sellainen on! Petaa sängyt! Ja muista: älä itse rupea valittelemaan, miten sotkuista on ja miten ikkunatkin on pesemättä jne. Fiksut vieraat eivät sano mitään, vaikka huomaisivatkin, etteivät paikat ole ihan tiptop. Ja typeriä sukulaisiahan sinulla ei ole, eikö niin. 

Vierailija
10/11 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko laiska vai masentunut? Ilmeisesti asunnon sotkuisuus ja likaisuus vaivaa itseäsikin. Mikset tee mitään itsesi takia? 

Vierailija
11/11 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ottais stressiä vaikka kämppä ei olisikaan viimesen päälle laitettu, eihän se sukulaisten koti ole :) ja iloisesti ottaisin vastaan vaan! Mutta itselläni kyllä jos vuoden olisin asunut jo, kämppä alkais olla "viimesen päälle", ellei olis remppa päällä tms:) mutta kunhan yleisilme ihan siisti niin mikäpä siinä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme