Mitä kankaita Kristina Isola on suunnitellut yksin?
Kommentit (6)
Oliko sellainen salmiakkiruutuinen kangas? En meinaa nyt löytää kuvaa, mutta oli 90-luvun alkupuolella/puolivälissä myynnissä? Sinisenä, vihreänä?
Nyt löysin! Se on nimeltään Opaali. Edelleenkin kyllä tykkään tuosta, missähän ne mun kankaat on? Muutossa jonnekin hautautuneet.
Ja Metsäpolku, sekin taitaa olla... Laitoin Googleen Kristiina Isola verhot ja sitten kuvahaku valittava, niin alkoi löytyä.
Ei mitään. Kaikki on muilta matkittu.
Itse juuri mietin tätä, että onko mennyt joidenkin äidin avulla/äitinsä vanhojen luonnosten avulla alkuun ja sitten kun ne loppui ja omia ideoita ei ole niin kopioidaan muilta?
jotenkin kun noita tapauksia ei olekaan vain yhtä, vaan ainakin kaksi niin vähän epäilyttää. kurja kuvio. ja pakko ihmetellä miten ei ole ajatellut jäävänsä kiinni?
mistään en siis mitään tiedä, ehkä on lahjakas suunnittelija joka on pari kertaa mokannut jossain inspiksen pulassa. mutta vähän vaikea tuota on uskoa.
metsäpolku on mielestäni yksi kauneimpia marimekon kankaita. Minulla se on pöytäliinana vaaleanvihreä kesällä, punainen jouluna, ja tummansininen milloin vain. Toivoisin että siitä tehtäisiin uudet erät.