Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö teidän vanhemmat teihin yhteyttä ja miten usein? Mikä on normaalia?

Vierailija
05.08.2020 |

Otsikossa se olikin, soittaako vanhempanne teille ja miten usein? Ja soitatteko itse vanhemmillenne ja miten usein? Kyläilettekö heillä vai he teillä vai molempia?
Mietin omaa tilannetta ja miehen tilannetta, jotka hyvin erilaiset ja jäin miettimään mikä on tavallista..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan riippuu perheestä. Vanhemmat soittavat joka päivä, itse soitan vain kun on asiaa.

Vierailija
2/9 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole juurikaan tekemisissä. Saatamme vaihtaa jokusen viestin silloin tällöin ja jossain häissä ja hautajaisissa on pakko toisinaan nähdä.

Mies juttelee omiensa kanssa puhelimessa lähes päivittäin, vierailee myös viikottain.

Kaikki asumme samalla paikkakunnalla. Puolisollani on ollut hyvin onnellinen lapsuus, minulla taas ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Olen se vanhempi. Meillä on kaksi aikuista poikaa ja miniää, ei lapsenlapsia vielä.

Käyvät meillä ehkä parin kk välein ( asuvat yli 200 km) tai satunnaisesti. Soittelen joskus, perhe whatsappi viestittää enemmän. Isänsä kanssa viestittelevät.

Olen huomannut että pojat/miehet ovat yhteydessä kun on asiaa. Tyttäret ja äidit soittelevat useammin muuten vaan.

Vierailija
4/9 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat ei soittele eikä kutsu käymään, ja sitten ovat marttyyreinä kun "ei meitä näe". Itse kutsumme heitä kylään tai itsemme heille silloin tällöin (parin kuukauden välein), ja tulevat mielellään, mutta jostain syystä linjat ei toimi toiseen suuntaan. Miksi?

Vierailija
5/9 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan päivittäin tekemisissä. Asutaan lähekkäin.

Vierailija
6/9 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini soitteli ennen montakin kertaa päivässä, sille oli vaan pakko laittaa stoppi. Nyt pari-kolme kertaa viikossa ja jos on jotain tärkeää, niin sitten tietty.

Nähdään kerran-pari kuussa, asutaan suhteellisen lähekkäin, mutta itsellä vuorotyö ja ei vaan jaksa.

Vierailija
7/9 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat soittaa vain, kun on asiaa eli pari kertaa vuodessa. Minä soitan muutaman kerran enemmän. Jutellaan kyllä sitten aina pidempään kuulumisia. Normaaliaikana nähdään kyllä n. kerran kuukaudessa.

Vierailija
8/9 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli muillakin aikamoisia eroja. Itse mietin, kun mun vanhemmat tosi harvoin soittaa tai ottaa yhteyttä tai ehdottaa tapaamista. Mä olen yrittänyt olla "hyvä lapsi" ja soitella ainakin parin viikon välein, ennen koronaa kyläiltiin kuukausittain, useimmiten mun ehdotuksesta, nyt ei koska ovat riskiryhmää. Ja nyt lopetin soittelemisen ja viesteilyn ja eipä oo kuulunu käytännössä mitään.

Mun aikuiseen lapseen ovat kyllä yhteydessä senkin edestä, nuoremmat lapsenlapset ja minä ei kiinnosta, tämä ollut aistittavissa ennenkin. Mutta niin kauan kuin suosikkilapsenlapsi asui kotona, jotain yhteydenpitoa sentään oli heidänkin puoleltaan.

Tämä tilanne ei ollut oikeastaan yllätys, äitini tuntuu vihaavan minua mutta välillä pysäyttää tajuta että puolisolle vanhemmat soittelee lähes päivittäin ja haluaa tavata meitä ja lapsia ja mullekin anoppi pitää yhteyttä enemmän kuin oma äiti.

Onneksi on anoppi.<3

ap

Vierailija
9/9 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vanhemmat soittaa meille 2 kert vuodessa, eivät viitsi tai jaksa tavata. Heillä on myös tytär joka on heille kaikki kaikessa, tyttären lapsia hoitavat, pojan perhe on ihan se ja sama.

Mun vanhempia en tapaa emmekä pidä ollenkaan yhteyttä. Paskat lapsenhakkaajat ja julmat sadistit.

Lapsillamme ei ole ollenkaan isovanhempia vaikka elossa ovatkin kaikki neljä.