Miten kauan olette uskaltaneet syödä laihispusseja?
esim. Xtravaganza pusseja? Kuukauden? Pari? Onko tullut jotain haittaa esim hiustenlähtöä tai jotain?
Kommentit (9)
10 viikkoa putkeen pelkkää Nutrilett suklaapirtelöä. Paino tippui 16 kg. Aloitin ihan hieman normaalipainoindeksin yläpuolelta. Ei ole tullut painoa takaisin 2 vuodessa. Syön toki kevyemmin kuin ennen nutrausta.
joku mainitsi ulosteen koostumuksen... Mulla se oli kuurin ajan sellaista lähinnä sitä pirtelöä muistuttavaa ripulia, mutta mitäpä tuosta kun sitä tuli vain kerran päivässä pieni määrä eikä mitään vatsavaivoja ollut.
Nutrilettejä söin 6 pv kuureja 3 kpl. Kyllä bansku maistui hyvälle kuurin jälkeen. Menin yhden asian takia työpaikkalääkärille jonka kanssa juttelin aiheesra. Sanoi 2 kuuria voin syödä putkeen joten söin 3.
SyöN kuurin joka kevät, viime kevät oli ainakin 5.s kerta. Lähtee vuoden aikana tulleet kg pois helpoiten.
Varmasti lähtee ja tuleenäköjään takaisinkin! Jojoilusta on enemmän haittaa kuin pienestä ylipainosta.
Siis 6x3 eli 18pv vai mitä tarkoitit? Onko kukaan syönyt pidempään?
Mä oon syöny 10 viikkoa putkeen, siis pelkkiä pusseja.
Ootteko uskaltaneet tai pystyneet urheilemaan samalla?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 23:53"]
Varmasti lähtee ja tuleenäköjään takaisinkin! Jojoilusta on enemmän haittaa kuin pienestä ylipainosta.
[/quote]
no ei se ole varsinaista jojoilua jos vuoden sisällä tulee +5 kg lisää. Mulle toi vajaa 3 viikon kuuri tarkoittaa myös tahdonlujuutta.
Jos laihdutat pusseilla ja sitten paino nousee muutamassa kuukaudessa 5 kg, niin se on NIMENOMAAN JOJOILUA.
Tee ruokavalioosi pieniä muutoksia, olet aina tuon 5 kg kevyempi. Tuo on kyllä puhdasta laiskuutta ja täysin älytöntä toimintaa.
Ilmeisesti sinulta nimenomaan puuttuu tuo tahdonlujuus.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 00:01"]
Mä oon syöny 10 viikkoa putkeen, siis pelkkiä pusseja.
[/quote]
Sinulla täytyy ulosteen koostumuksen olla ollut aika mielenkiintoista...