Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen syylien hoito osterivinokkaalla

Vierailija
19.07.2013 |

Onko kellään kokemusta aiheesta? Ostin sitä mansikan makuista purutablettia jossa annostus 2-4 tbl/vrk. Oletan että lapsen annostus olisi tuo 2tbl, mutta siis mikä kiinnostaa niin se, että onko se auttanut ja kaunko lapsesi söi osterivinokasta?

(sitä kylmähoitoa on jo kokeiltu mutta syylät ovat vain lisääntyneet)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri sanoi että tuo auttaa noin joka toisella, meillä ei. 3 pakettia syötiin.

Vierailija
2/22 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttoiko teillä jokin muu hoitokeino?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kokemusta noista, mutta meillä tytön sitkeät syylät lähti SyylEndillä jalkapohjasta ja varpaista. Heti ekan käsittelyn jälkeen alkoivat kuivua pois.

Vierailija
4/22 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä lapselle ihan heppoisin perustein syöttäisi epämääräisiä luontaistuotteita. Ontelosyylät poistuvat itsekseen tietyn ajan kuluessa. Ensin ne tulehtuvat, mikä säikäyttää jotain vanhempia.

Vierailija
5/22 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyliin on paras lääke etikka ja sipuli

Vierailija
6/22 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kokemusta meillä auttoi näppyjen valelu teepuuöljyllä aamun illoin. Viikossa olivat lakanneet lisääntymästä, 2 viikossa kaikki olivat kadonneet.

Vierailija
7/22 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen sekoilua, meillä siis teepuuöljy auttoi ONTELOsyyliin, tavallisia ei ole ollut.

[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 23:07"]

Ei kokemusta meillä auttoi näppyjen valelu teepuuöljyllä aamun illoin. Viikossa olivat lakanneet lisääntymästä, 2 viikossa kaikki olivat kadonneet.

[/quote]

Vierailija
8/22 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auttaneet meillä.

Sen sijaan ostin purkin ruokasoodaa, kastelin sormenpään veten ja tökkäsin sormen purkkiin. Sivelin soodatöhnää pojan huulenpieleen, kun hän oli nukahtanut Tosiaankin -oli kiusallisessa paikassa syylä...Parisen viikkoa joka ilta lääkitsin. Kuukauden päästä tajusin että hei, syylähän on ajat sitten kadonnut:)

Vierailija
9/22 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuinen ja minulla on hankittuna purkki osterivinokasta, yksi kapseli sisältää sitä uutetta 450mg. Monta kapselia otan päivässä ja kuinka kauan syön niitä? Syyliä on jalkapohjissa runsaasti, lisääntyvät vain :/

Vierailija
10/22 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis kyseessä on tavalliset syylät jalkapohjissa. Ovathan ne jo aika kipeätkin. Itse muistan että minulla oli myös syyliä lapsena ja se oli jotenkin äärinmäisen noloa eikä niitä edes yritetty hoitaa. Kipeätkin olivat ja niitä sitten ilkuttiin koulukavereiden toimesta. Joten mielelläni yritän hoitaa oman lapseni syyliä niin hyvin kuin osaan.

ap

Vierailija
11/22 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tuota osterivinokasta saa? Saakohan syödä raskaanaollessa?

Vierailija
12/22 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä raskaana olosta, mutta ostin osterivinokasta apteekista. Sieltähän voi kysyä.

ap

Vierailija
13/22 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä ihminen ala niitä lapsillesi syöttämään! Ihan oikeasti!

Mulle niitä syötettiin kersana, ja sain niistä ikuisen trauman sieniä kohtaan. Se närästys ja sienen+sapen maku ryöhtäilyjen mukana on jotain niin kuvottavaa.

Anna niitten syylien olla, ei ne tapa, lähtevät sitten kun lähtevät.

Vierailija
14/22 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sitten ole tutustunut että niitä on nykyään ihan mansikanmakuisina purutabletteina. Mun lapsi tykkää niistä.

ap

Vierailija
15/22 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, eikö kukaan halua muka kokeilla tuota luonnonohjetta, eli etikkaa ja sipulia...

eli liota sipulinpalaa etikassa muutama tunti, laita sipulinpala syylän päälle ja laastari, anna olla yön yli ,toista tarvittaessa,

Vierailija
16/22 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syylät yhdessä yössä lähde, ihan käsittämätön ajatuskin.

Vierailija
17/22 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä kummasti molluskat hävisivät yhden osterivinokaskuurin aikana, oli sitten sattumaa tai ei. Mutta sitä ennen niistä oli kärsitty jo liian kauan, ja kinttujen lisäksi alkoivat vallata jo naamankin silmäluomia myöten. Lasta itseään, kouluikäistä, hävetti, joten sitä "itsestään häipymistä" ei oikein voinut enää odottaa.

http://www.hankintatukku.fi/fi/tuotteet/?-remasan---&product=62 Eikä tossa nyt mitään ihmeellisiä myrkkyjä tuntuisi olevan.

Mutta tavallinen syylä ei kyllä kädestä häipynyt, siinähän toi olla möllöttää vielä 2 vuotta myöhemmin.

Vierailija
18/22 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta tuon taivaallista. Luvatussa hoitoajassa (syylät) ontelosyylät häviävät muutenkin, kun elimistö oppii itse vastustamaan niitä. Osterivinokaskapseleita kokeilin 23-vuotiaana äitinä tokalle lapselleni, sittemmin tuli tietoa ja maalaisjärkeä päähän.

20-vuotiaan poikani kipeät syylät sen sijaan sain pois Wartner-jäädytyshoidolla. Tarvittiin kolme hoitopakkausta apteekista ostettavalla tuotteella, ja kädet ja jalat paranivat täysin.

Osterivinokkaat ovat hyviä voissa paistettuna. Ei niistä lääkkeeksi ole.

SH

Vierailija
19/22 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla itselläni on ollut sormessa kaksi syylää ja nyt kesän aikana huomasin, että ovat hävinneet, muuta en keksi kuin, että aurinko on ne "kuivattanut" olen siis aika paljon ollut auringossa ja muutenkin ulkona, millään muulla en ole saanut niitä pois. Saa nähä tuleeko syksyllä takaisin...

Vierailija
20/22 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syylät lähtee parhaiten ilmastointiteipillä. Mulla oli vuosia iso syylä jalkapohjassa. Sitä jäädytettiin pari kertaa ja käytin siihen myös apteekin lääkkeitä, mutta mikään ei tehonnut. Laitoin siihen sitten ilmastointiteippiä ja vaihdoin sitä aina, kun edellinen alkoi irrota. Kuukaudessa syylä hävisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi