Ettekö YHTÄÄN välitä siitä, että loukkaatte täällä ihmisiä?
Tämä on oikeasti ilkeyden keskittymä, tämä paska palsta. Haukutaan ja loukataan minkä ehditään. Vertaistukea on turha tulla hakemaan, aina oot paska äiti ja se kyllä sanotaan suoraan.
Ettekö te ihmiset tajua, että jokaisen kirjoituksen takana on oikea ihminen, jolla on ihan oikeat tunteet?
Kommentit (37)
jotka loukkaantuvat helposti. Mutta ei voi mitään, jos eivät opettele olemaan yliherkkiä. Ja se medianlukutaito on hallittava täälläkin, kaikkea ei tarvitse ottaa tosikkomaisesti. Jotkut jutut pitää myös sivuuttaa täysin.
Vittuuntuneen, elämäänsä kyllästyneen av-mamman kommentit on kaikkea muuta kun totuus!!
Aloituksia tekevät yleensä vain huonosti toimeentulevat, lähihoitajat, huonossa suhteessa elävät tai muuten yhteiskuntakelvottomat. Vastaajina on joukko loistavia naisia. Suomi on pullollaan hyvän näköisiä, aina hyvin ja kalliisti pukeutuvia äitejä, jotka eivät koskaan huuda lapsilleen.
Ja silti meidän kaikkien ystäväpiirissä on vaan niitä ihan tavallisia mukavia naisia.
Ihan sama on kaikilla muillakin palstoilla jossa ei tartte rekisteröitymistä. Ihan parhaita palstoja on ne joihin pitää rekisteröityä omalla nimellä ja nimi näkyy käyttäjätunnuksena.... Ja miksi täällä pyörin...hmmm
vaikka tulisi vain mustikkapiiraan ohjetta kysymään. Pelottavaa mustakin.
Mutta kyllä mun mielestä _aikuisen_ ihmisen pitää kyetä purkamaan paha olonsa muuten kuin loukkaamalla muita! Minusta tämä pään aukominen täällä ei ole normaalia, se on jo sairasta!
Eihän täällä ole pakko käydä lukemassa juttuja. Jos pelottaa lukea näitä juttuja, niin pysykää poissa.
Täällä on kiva päästellä höyryjä.
olen useamman kerran pahottanut mieleni täällä. Tosi ilkeitä ja törkeitä ihmisiä.
Vierailija:
Eihän täällä ole pakko käydä lukemassa juttuja. Jos pelottaa lukea näitä juttuja, niin pysykää poissa.
Täällä on kiva päästellä höyryjä.
Hui....
Ei vaan pidä suhtautua tähän liian vakavasti. On olemassa asia-palstojakin!
Jos täällä vittuilu jotain helpottaa ja jaksaa sitten paremmin vaikka niitä omia lapsiaan, niin suotakoon se hänelle!!!
Ja ihan omaksi tuuletukseksi: Oletkos sinä ap se Janessan äiti ja 3 lapsen yh?
Mielenkiinnolla ystäväni kuoleman jälkeen olen täällä juttuja lukenut että mikä sai kaverini tekemään niin.. Nyt en ihmettele yhtään...
Uskon että moni ymmärtää ketä tarkoita. EN halua sen enempää asiaa puida. Ystäväni viimeiset sanat on muuten tällä palstalla.
tuolla samalla periaatteella teille saa sitten kadullakin tulla haistattelemaan, vittuilemaan ja vaikka kiskasta turpaan. sitten teille vaan sanottaisi: no, mulla oli paska päivä, piti tuulettaa.
Ja suoraan sanominen ei ole epäkohteliasta. Tietysti aina ei ole kiva kuulla totuutta.