Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen auto 17-vuotiaalle? Inssi ensi viikolla.

Vierailija
05.08.2020 |

Millaisella autolla teidän teinit ajaa?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei omaa autoa vaan käyttää ihan perheen muita autoja. Itse arvostan turvallisuutta ja en tahdo, että ajelee jollain pienellä turvattomalla kotterolla. Toiset taas hommaa eka autoksi halvan, ettei haittaa pienet naarmut ja kolhut mitä helposti voi tulla tuoreella kuskilla.

Vierailija
2/55 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nissan Almera.

Vierailija
4/55 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bemari sen olla pitää. Sillä on teinin hyvä polttaa kumia, etenkin kun mamma maksaa.

Vierailija
5/55 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuon ikänen tarvii omaa autoa, maksaa kustannuksetkin. Vai tarviitko näyttää naapureille että meillä on varaa?

Vierailija
6/55 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tesla ostettiin pojalle, on tykännyt.

Vierailija
7/55 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuon ikänen tarvii omaa autoa, maksaa kustannuksetkin. Vai tarviitko näyttää naapureille että meillä on varaa?

Onhan toi rahakysymyskin toki, mutta jos perheessä ei autot riitä kaikille ja teinin autoilusta on hyötyä esim. vähenevien kuskausten kanssa, niin monelle on ajankohtainen asia tuossa kohtaa hommata lisää autoja perheeseen.

Vierailija
8/55 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti Toyota Corolla DX.

Vierailija
9/55 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi osta vår teini Mersa 500S, det är mycket turvallinen. Han kör till fotball treenit med den. Ibland aja mamma kauppa köpa lite ruoka också. Se olla helppo kun on raha, ei tarvi mennä bus.

Solveig från Eira

Vierailija
10/55 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän teinillä on pieni hyundai, joka maksoi kolmisen tonnia. Myös suhteellisen vähän ajettuja pikkucitikoita sai samaan hintaluokkaan silloin kun asiaa tarkasteltiin.

Vierailija
11/55 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakoon itse sitten minkä haluaa kun menee töihin ja saa rahaa. Siihen asti saa kelvata perheauto lainaksi.

Vierailija
12/55 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytölle pieni punanen.

Pojalle tappajapemari. Turpo -87.

Vierailija
13/55 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei omaa autoa vaan käyttää ihan perheen muita autoja. Itse arvostan turvallisuutta ja en tahdo, että ajelee jollain pienellä turvattomalla kotterolla. Toiset taas hommaa eka autoksi halvan, ettei haittaa pienet naarmut ja kolhut mitä helposti voi tulla tuoreella kuskilla.

No kuskista se turvattomuus lähinnä riippuu.

Vierailija
14/55 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

B-kortin saa vasta 18 vuotiaana.

Vierailija
15/55 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Passiiviseen turvallisuuteen ei kuski voi paljon vaikuttaa. Itse voi olla tarkka ja varovainen, mutta joku muu voi silti ajaa päin. 

Vierailija
16/55 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkössarjan BMW

Vierailija
17/55 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B-kortin saa vasta 18 vuotiaana.

17- vuotiaana saa erikoisluvalla

Vierailija
18/55 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-v. erikoisluvan saa nykyään käytännössä kaikki hakijat. Aiemmin oli erityisperusteita, esim. pitkä koulumatka tai SM-tasok harrastus, joka vaatii auton käyttöä tms. Nyt kriteerejä löysätty. Näin kertoi tuttu Traficomista.

Vierailija
19/55 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi antaa omaa autoa tuoreelle kuskille, olen sen verran nuuka autostani. Toki se on myös automaattivaihteinen. Miehellä taas iso pakettiauto, jolla hankala opetella. Opetuslupaa varten hommataan siis käsivaihteinen kolmosauto ja jää sitten nuorison käyttöön. Todennäköisesti Ford Fiesta tai Focus, VW Golf tms.

Vierailija
20/55 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten riipu. Tuolla liikenteessä on kaiken maailman kuskeja, mitkä voi mistä vaan tulla päin. Ihan on kokemusta itselläkin siitä, mitä hyötyä on auton turvatyynyistä, kun joku vetää kolmion takaa kylkeen. Ihan sama miten hyvä kuski itse olet. Ja tuoreella kuskilla tuo ennakointi ei vielä ole ihan kokeneen tasolla, kun pitää keskittyä siihen omaan ajamiseen, niin tulee vielä helpommin noita tilanteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi