Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavani ei ole sitä mitä tuleva puoliso luulee

Vierailija
05.08.2020 |

Tuttavani on menossa naimisiin vain parin vuoden tuntemisen jälkeen ja antanut puolisolleen huomattavasti kiltimmän ja ystävällisemmän kuvan itsestään kuin oikeasti on. Puuttuisitko?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna toisten elää. Keskity omaan kiltteyteesi.

Vierailija
2/23 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et tietenkään puutu asiaan, ethän sinä häntä parisuhderoolissaan edes tunne. Hän on täysin eri ihminen puolisolle kuin tuttavalle.

Ei kuulu sinulle. Anna olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä voit tietää mitä se tuleva puoliso ystävästäsi tietää? Oletko ollut koko ajan kärpäsenä makuuhuoneen katossa?

Vierailija
4/23 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on sokea siitä vaan. Mullakin on tällänen tuttu. Pirttihirmu joka on muuttanut miehen mieleisekseen. Jos ei saa tahtoaan läpi, tulee itkupotkuraivarit. Toiv mies löytää uuden vaimon ja pian sillä pitäähän perhettä kasvattaa, vaikka koirasta piti luopua kun ei huvittanut sitä ptää.

Vierailija
5/23 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutu toki asiaan, saat ikävän ja ilkeän ihmisen maineen, mutta et hääkutsua.

Vierailija
6/23 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puuttuisin ja olen puuttunutkin , mutta sulla pitäisi olla todisteita asiasta. Pelkkä kertominen ei riitä , silloin sinuun katkaistaan välit , mutta jos on todisteita asia voi muuttua.

Vierailija
7/23 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puutu toki asiaan, saat ikävän ja ilkeän ihmisen maineen, mutta et hääkutsua.

Harva mitään tuttavia häihin kutsuu muutenkaan.

Vierailija
8/23 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä puuttuisin ja olen puuttunutkin , mutta sulla pitäisi olla todisteita asiasta. Pelkkä kertominen ei riitä , silloin sinuun katkaistaan välit , mutta jos on todisteita asia voi muuttua.

Oletko tosissasi? Mitä hittoa? :D Miksi olet kokenut asiaksesi ryhtyä tuollaiseen? Jos ei ole kysymys läheisistä ihmisistä (ap puhuu tuttavasta), niin mitä ihmisten suhteet kellekään kuuluvat.

Vierailija
9/23 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvittelet olevasi pätevämpi arvioimaan TUTTAVAN luonnetta, kuin joku joka oletettavasti tuntee hänet läheisemmin? Ja ennen kaikkea, mitä asia sinulle kuuluu? Olisitko itse ottanut sen tuttavan miehen?

Vierailija
10/23 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä olisi mies, olisiko vastaukset samoja? Pohdin vain...

Vierailija
11/23 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät näyttävät olevan mustasukkaisia ystäviensä puolisoille. Suututaan tai jopa kadehditaan, kun joku löytää parisuhteen ja yhteiset iltamenot ystävien kanssa vähenevät.

Ja kyseessä yllättäen ihan heterot.

Vierailija
12/23 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän vain kuinka on kohdellut aiemmin muita ihmisiä ja edellistä perhettään. Toisaalta on totta etten tiedä, onko vakka vain löytänyt kantansa. Silloinhan on vain hyvä, että ovat yhdessä. En siis puutu. Ap

Vierailija
13/23 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän vain kuinka on kohdellut aiemmin muita ihmisiä ja edellistä perhettään. Toisaalta on totta etten tiedä, onko vakka vain löytänyt kantansa. Silloinhan on vain hyvä, että ovat yhdessä. En siis puutu. Ap

Hyvä. Älä puutu. Sovittu?

Vierailija
14/23 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei tiedä kaikkea. Tiedät vain oman näkökulmasi siitä miten on sinun mielestäsi kohdellut muita. Et kuitenkaan tiedä läheskään kaikkia asioita jotka vaikuttavat asioihin.

Vierailija
15/23 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on asioista vain toisen osapuolen näkemys, joka voi olla vaikka kuinka värittynyt. Toisaalta toisen ihmisen kanssa sama tyyppi voi käyttäytyä eri tavoin, ellei sitten ole kyseessä väkivalta, päihteet, peliriippuvuus tai jokin muu pysyvä haitta. Tiedän tapauksen, jossa noista kyse, mutta kyse oli pettämisestä joten ajattelen että sitä saa mitä tilaa, kun kerran varatun kanssa alkaa vehtailemaan. Siinäpähän saa aarteen itselleen.

Vierailija
16/23 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vähän miten tuttavasi tuleva puoliso on edellistä perhettään kohdellut.

Kertominen riippuu olennaisesti siitä.

Vierailija
17/23 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika paljon ihan omin silmin ja korvin nähnyt ja kuullut. Kyse ei siis ole vain toisen osapuolen kuulopuheista. Enkä allekirjoita sitä, että jos itsellä on ollut vaikeaa tai asiat eivät mene kuten itse haluaa, voi kaiken kostaa muille käytöksellään ja toiminnallaan. Itselleni olisi tärkeä tietää, jos tällaista on taustalla, mutta voihan tosiaan olla, että asiat ovat tulevan puolison tiedossa ja hän hyväksyy ne. Ap

Vierailija
18/23 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika paljon ihan omin silmin ja korvin nähnyt ja kuullut. Kyse ei siis ole vain toisen osapuolen kuulopuheista. Enkä allekirjoita sitä, että jos itsellä on ollut vaikeaa tai asiat eivät mene kuten itse haluaa, voi kaiken kostaa muille käytöksellään ja toiminnallaan. Itselleni olisi tärkeä tietää, jos tällaista on taustalla, mutta voihan tosiaan olla, että asiat ovat tulevan puolison tiedossa ja hän hyväksyy ne. Ap

Olet nähnyt ja kuullut sen mitä haluat. Koko tarinaa ja taustoja et välttämättä tiedä. Älä siis puutu. Kaikki ei ole sitä miltä yhtenä päivänä näyttää.

Oma ystäväni oli naimisissa erittäin fiksun ja huolehtivaisen miehen kanssa, tai niin ainakin ulospäin näytti. Mies oli kohtelias kaikille, otti juhlissa aina kaikki huomioon, auttoi silloin kun apua tarvittiin. Huolehti lapsista ja hemmotteli ystävääni.

Hups, yhtenä päivänä paljastui pitkäaikainen ”salasuhde” työkaveriin jonka kanssa oli jo lapsikin tulossa. Heillä ns. ruokatuntisessioita koska mies tuli täsmällisesti aina töistä kotiin. Viikonloput vietti perheensä kanssa mitä nyt pari harrastusta oli viikossa, kuntosalivermeet kassiin ja salasuhteen luokse.

Erosivat ja mies väritti kaikille että ero tuli siksi kun ystäväni vaan vietti kaiken aikansa ystäviensä kanssa kun hän hoiti kotia ja lapsia.

Salasuhde oli kuulemma ystäväni omasta päästä keksitty juttu.

Vierailija
19/23 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vertauskuvallisesti olisin ollut tämän miehen tuttava ja nyt mies olisi menossa uusiin naimisiin. Tulisiko siis uudelle puolisolle kertoa? Hänhän voi tietää, että mies on aiemmin pettänyt tai sitten ei. Oliko miehellä oikeus pettää, jos nainen olikin kotona hankala. Ap

Vierailija
20/23 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni edellinen tapailusuhde väitti että mieheni on väkivaltainen häntä kohtaan. Ainoa kenen nähtiin olleen väkivaltainen oli tämä nainen, kun useampikin on nähnyt miten hän yhtäkkiä hyökkää miehen kimppuun ihan julkisilla paikoilla. Silti valehteli tällaista ympäri kyliä. 7v olen nyt ollut tämän miehen kanssa enk ole koko aikana nähnyt väkivaltaista käytöstä ketään kohtaan hänen taholtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan