Sekstaamme mieheni kanssa aina samalla kaavalla. Kysyttävää?
Kommentit (22)
En ole ap mutta meilläkin sama kaava. Ensin laitan itselleni liukkaria, mies makaa selällään, sitten otan mieheltä suihin, sitten pannaan, pari eri asentoa esim lähetyssaarnaaja ja doggy style, mieheltä lentää lasti, seksi loppuu siihen. Ei ihan minun käsitykseni hyvästä seksistä, mutta minkäs teet, kun miehelle tuo riittää.
Suihinotto tarkoittaa sitä, että mieheltä tulee sinne suuhun. Tuleeko 6:n mies kaks kertaa peräkkäin vai?
Eikö kyllästytä? Ei meilläkään aina hirveän mielikuvituksellista ole, mutta aina sitä jotain vaihtelua keksii.
Eikä tarkoita. Riittää että otat sen munan suuhun vaikka se on seillä vaan 5 sekuntia. Sitten on ihan eri asia nieletkö vai syljetkö, mutta kun otetaan jotain suuhun, niin käsittääkseni siitä munasta kyse. Muutenhan suihinotto olisi sekin, jos ei ota munaa suuhun, mutta ottaa sen lastin ilmasta suuhunsa :D
Tuskin yksikään mies pitäisi jälkimmäistä suihinottona vai mitä LOL
Meilläkin aina samalla kaavalla. Mies tekee aloitteen. Esimerkiksi tv:ta katsellessa suutelee, silittelee alavatsaa ja kylkiä, piirtelee selkään tms. Sitten kun hetki on sopiva, riisuu minut ja monesti kantaa sänkyyn. Mies antaa minulle suuseksiä ja sitten kun tulen, silittelee hetken ja panee yleensä aina samassa asennossa. Sitten hakee vessasta paperia ja kuuraa toosani. Lopuksi tulee viereen. Kaava toistuu lähes aina. Joskus jos mies pyytää, annan hänelle suuseksiä, tulen päälle tms. Mies on sanonut, että hänen tehtävä on saada minut tyytyväiseksi. Exäni kanssa olin itse aktiivisempi.
Suihinotto tarkoittaa sitä, että sitä munaa imetään ja sitten mies laukeaa sen imemisen seurauksena.
Jos ottaa munan suuhun, se ei ole vielä suihinotto. Got it?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 14:58"]
Suihinotto tarkoittaa sitä, että ottaa munan suuhun = suihinotto. Got it?
[/quote]
Tuossa sen itsekin totesit :) Näin on!
Voi 13 reppanaa. Joku mies on sille nyt tämän kertonut, 13 ottanut tosissaan, eikä uskalla lopettaa, ennenkuin saa lastin suuhunsa :(
No välillä hoidetaan homma loppuun käsillä, välillä suulla, välillä "perusseksillä", joskus saman session aikana on käytössä kaikki nämä tai vaan osa. Aloitteen tekijä ja tapa vaihtelee, samoin se kumpi on määräävämpi osapuoli, missä hommaillaan. Joskus on mukana rekvisiittaa (esim. mulla korsetti ja silkkipytty), joskus kokeillaan uusia asentoja, joskus hommaillaan ulkosalla jos on sopiva tilanne jne. Ei mitään hirveen ihmeellistä, mutta pientä vaihtelua kumminkin.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 14:53"]
Mitä vaihtelua?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 14:38"]
En ole ap mutta meilläkin sama kaava. Ensin laitan itselleni liukkaria, mies makaa selällään, sitten otan mieheltä suihin, sitten pannaan, pari eri asentoa esim lähetyssaarnaaja ja doggy style, mieheltä lentää lasti, seksi loppuu siihen. Ei ihan minun käsitykseni hyvästä seksistä, mutta minkäs teet, kun miehelle tuo riittää.
[/quote]
Miksi laitat luikkaria? Etkö ole kiihottunut? Miksi tyydyt tuollaiseen? Miksi miehesi tyytyy tuollaiseen? Todella omituista, jos miestä ei häiritse se, että vaimonsa ei yhtään kiihotu.
Sinä "suihinottaja" joka et oikeasti ota suihin! Kyllähän lesbotkin sanoo panevansa, vaikka niillä ei ole munaa.
Ja joku voi sanoa tuolia pöydäksi, vaikka suurin osa sanoo tuolia tuoliksi.
Ap täällä. Kysyttiin miten, miksi ja eikö kyllästytä.
Ei kyllästytä, just parasta näin. Syy on se, että "kaavamme" toimii ja kumpikin tykkää. Ja näin se menee: mies ehdottaa, mennään sänkyyn, hyväillään, ja sitten pannaan aina samassa asennossa - sellaisessa, jossa voin käyttää käsiäni itseeni lisäksi. Minä saan ensin, mies heti perään. Kumpikaan ei ole vuosiin edes ehdottanut mitään muuta. Kaikki muut jutut on olleet jotenkin vaan huonompia kuin tämän perusjuttumme, niin siinä on sitten pysytty. :)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 14:53"]
Mies riisuu minut ja monesti kantaa sänkyyn.
[/quote]
Kuulostaa ihan joltain Tarzanilta. ;D
Perusjuttu meillä pienten lasten vanhemmilla ts. jos on väsy/kiire tyydyttää molemmat nopeasti: mies nuolee, tulen 1-3 krt. sitten mies panee lyhyesti ja tulee. Ehkä tylsää mutta toimii. Pitemmät, mielikuvityksellisemmat sessiot on sitten viikonloppuja yms. varten.
Miten?