Kertokaa KAIKKI silikonirinnoista!!!!
lähinnä että tuleeko luonnollinen tulos vaikka ei ole paljon omaa rintaa? Peittyykö raskausarpi "urat"?
Kommentit (23)
ainakin ne kannattaa ottaa osittain lihaksen alle, niin tulee hiukan luonnollisempi lopputulos ja ne ei hölly eikä lölly mihinkään suuntaan. Paraneminen kuitenkin kestää paljon kauemmin. Mentorin implantti paras! hintaa varmaan Suomessa 8000€, riippuu missä ottaa. Netti on täynnä tietoja implanteista, googleta!
ei kannata se rintojensuurennus jauhe on halvempi
Saako jauhetta luontaistuotekaupasta? Pitääkö sitä syödä koko loppuelämä? Mitä se maksaa?
Nouseeko jauherinnat pystyyn kun makaa selällään? Minusta olisi niin noloa, jos sen näkisi.
Sori mutta sulla ei taida olla niihin varaan,jos oot joku perus lähäri ja miehes raksalla tms paskaduunissa,unohda!
Minun kaveri laittoi ja maksoi noin 6000e ja paita päällä ne on ok, mutta ei näytä aidolta kun hän on siro ja oikeasti pienirintainen. alasti näkee heti ettei ole aidot, on pallot ja liian pystyt.
Itse en ole synnyttänyt, mutta 18-vuotiaana laitoin rinnat. Kuppikoko oli silloin B 70, nykyään C75, aidoilta näyttävät, joskin alasti selällään töröttää vähän epäluonnollisen paljon, eli ei "levähdä" kainaloihin, vaikks suht suuret kokooni nähden ovatkin. Enemmän olen huolissani nyt jatkosta, olen 24-vuotias nyt ja lasta yritetään, näillä rinnoilla saan imettää, mutta entä imetyksen jälkeen.. Uusi toimenpide? no saapi nähdä, olisin nuoruudessani voinut toki rahani sijoittaa fiksumminkin. Vähän poikkesin aiheesta, mutta tuossa se minkä omskohtaisesti tiedän silikoneista ja omat ajatukseni ja huoleni.
onko ne ikuiset? vai pitääkö vaihtaa?
Usein pitää vaihtaa. Voi tulla maksaan maltaita jos nuorena ottaa. Ei ole seiskaa joka kustantaa aina uudet silarit matkan kera...
Silikonit eivät ole mitkään rinnat, eivätkä silikonit voi koskaan olla aidot rinnat tai lähellekään.
Ihan sama kuin vertailisitte muovista feikkilaukkua ja aitoa merkkilaukkua, eli ovat aivan eri asia.
eikä silikonit ole tänä päivänä vähän liian white trashimaiset, trailer park tyyliset?? ei kai niitä enää hanki kuin aikuisviihteen parissa työskentelevät??
muun maalaiset otattaa niitä jo pois rinnuksistaan, mutta suomalaiset vasta innostuneet niistä kuten muustakin maailman muodista aina jälkijunassa.
Proteesit ovat vammaisille tarkoitettuja. Oletko ap vammainen?
Miten kauan sairaalassa tulee viipyä ja miten usein silikonint vaihdetaan?
Tuntuuko ne oudolta jos juoksee tai makaa vatsallaan?
Onko jollakin epäonnistunut leikkaus? Tai kaduttanut jälkeenpäin? Miksi?
Jääkö ne pystyyn jos makaa selällään? Tuntuuko vellomista ihon alla?
Jääkö ne pystyyn jos makaa selällään? Tuntuuko vellomista ihon alla?
up onko kallista? en halua ulkomaille että suomessa pitää tehdä