Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki laittavat facebookiin valokuvia valtavista määristä kerättyjä kanttarellejä tai joistain mustikka-saaleistaan?

Vierailija
04.08.2020 |

Ovatko he nyt siis hyviä ja parempia ja kadehdittavia ihmisiä, kun ovat käyneet omin voimin keräämässä luonnon antimia. Miksi pitää leuhkia? En ymmärrä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pistin eilen kuvan sienistä, löysin lenkillä muutaman kanttarellin. En edes ajatellut että tässä asiassa olisi jotain kilpailtavaa, kunhan laitoin kuvan asiasta joka ilahdutti.

Eli ap:n mukaan olet lammas, kuten muut kaltaisesi.

Vierailija
22/26 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ennemmin lähestyä asiaa sitä kautta, miksi sinulla nousee karvat pystyyn jostain tuollaisesta. Miksi koet sen leuhkimiseksi? Millaisia kuvia Facebookissa mielestäsi saisi julkaista, ettei niistä tulisi sinulle paha mieli?

Et ymmärtänyt huonon ulosantini vuoksi pointtia. Se on se, kun kaikki ikään kuin kilpailevat nyt siitä, että ovat varmasti keränneet hienon saaliin ja niin pois päin. Ap

Kyllä ymmärsin. Miksi koet nuo kuvat nimenomaan kilpailuksi? Oon mäkin joskus laittanut jotain sienikuvia instagramiin, mutta en kyllä siinä ajatellut kilpailevani jonkun kanssa. Sienestäminen on vain semmoinen juttu, että siinä ei pelkällä omalla tahdolla onnistu, ja itse olen ihan lapsellisen iloinen, kun löydän hyviä sieniä.

No sikso, kun ne muiden facekaverien sienisaaliskuvat asettavat tykkääjineen sellaisen paineen lampaalle, että hänenkin sitten pitää julkaista kuva uroteostaan eli sienisaaliistaan. Ap

Siis oletko tässä nyt huolissasi siitä, että joku kokee painetta julkaista noita kuvia? Koetko itse paineita? Millaisia kuvia sinusta sitten somessa saisi tai pitäisi julkaista, jos sieni- tai marjakuvat aiheuttavat liikaa paineita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei usutetä kenekään kimppuun, mutta hämmennetään soppaa nerokkailla tavoilla. 5/5 comfybait. Ei paha

Vierailija
24/26 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei usutetä kenekään kimppuun, mutta hämmennetään soppaa nerokkailla tavoilla. 5/5 comfybait. Ei paha

Jos sun mielestä somekuvista valittaminen on nerokasta, niin ei oo rima korkealla.

Vierailija
25/26 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahempaa on julkaista kuvia itse tekemistään ruoista tai leipomuksistaan ja kehua niitä vielä itse herkullisiksi ja onnistuneeksi. Ikinä en ole peukuttanut näitä, kun yleensä ne eivät ole kovinkaan kummoisen näköisiä.

Vierailija
26/26 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä näen sen myös semmisena kehuskeluna että kattokaa nyt kuinka mä olen ahkera 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän