Mitä laitatte kaurapuuroonne?
Kommentit (30)
Minä luulin, että raejuusto puurossa on pelkkä villi myytti.
Vadelmahilloa tai banaanisiivuja ja maitoa. Suolan käytön lopetin n. 10 vuotta sitten. Totuttelu vei aikaa n. 5 puurolautasellista.
Joko pakastemustikoita ja ripauksen sokeria tai banaanin pilkottuna ja maapähkinävoita. 😋 Suolaa pitää ehdottomasti olla puurossa. Yleensä teen veteen, mutta soija- tai kauramaitoon tulee myös herkkupuuro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suolaa ja voisilmän.
Samoin
Suolaa puuro kaipaa mielestäni aina. Jos en laita voisilmää suolan lisäksi niin usein siinä on jotain marjoja. Mutta enemmän energiaa saa juuri voisilmällä tai raejuustolla. Banaaniakin laitan joskus.
Olen vasta aikuisena oppinut syömään puuroa. Kotona meillä ei syöty puuroa ( paitsi riisi- ja mannapuuroa) vaikka lapsuudessani 70-80luvun taitteessa se varmasti olikin jopa erikoista. Hoidossa oli puuroa , mutta söin aamupalan kotona. Nykyään pidän kaurapuurosta paljon ja oma lapseni oli todella kova puurofani lapsena.
Ja ketähän nämä laveat selvittelyni nyt edes kiinnostaa :D
Minä luin joka sanan!
Kiitos siitä :) Vastauksesi sai hymyn huulille.
Raejuustoa ja kaupan valmiin smoothie hedelmäsekoituksen.
Tehkää joskus niin että paahdatte ensin kuivat kauraryynit ja sitten vasta keitätte puuron. Paistinpanulla minä paahdan tai uunissa.
Voita
Tai
Raejuustoa ja mehukeittoa
Lautaselle ryynejä ja 3 desiä vettä. Sekoitetaan lusikalla ja lapioidaan suuhun. Senkin kermaperseet.