Mitä laitatte kaurapuuroonne?
Kommentit (30)
Voita ja fariinisokeria, tai tuoreita mustikoita ja herukoita.
Vierailija kirjoitti:
Suolaa ja voisilmän.
Samoin
Suolaa puuro kaipaa mielestäni aina. Jos en laita voisilmää suolan lisäksi niin usein siinä on jotain marjoja. Mutta enemmän energiaa saa juuri voisilmällä tai raejuustolla. Banaaniakin laitan joskus.
Olen vasta aikuisena oppinut syömään puuroa. Kotona meillä ei syöty puuroa ( paitsi riisi- ja mannapuuroa) vaikka lapsuudessani 70-80luvun taitteessa se varmasti olikin jopa erikoista. Hoidossa oli puuroa , mutta söin aamupalan kotona. Nykyään pidän kaurapuurosta paljon ja oma lapseni oli todella kova puurofani lapsena.
Ja ketähän nämä laveat selvittelyni nyt edes kiinnostaa :D
Kauraleseitä hiutaleiden sijaan. Keitän täysmaitoon. Suolaa, voisilmä ja marjoja.
Suolaa, marjoja ja ihan vähän Ikaffea.
Voi on ihan parasta, mutta multa tuppaa menee vähän yli sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suolaa ja voisilmän.
Samoin
Suolaa puuro kaipaa mielestäni aina. Jos en laita voisilmää suolan lisäksi niin usein siinä on jotain marjoja. Mutta enemmän energiaa saa juuri voisilmällä tai raejuustolla. Banaaniakin laitan joskus.
Olen vasta aikuisena oppinut syömään puuroa. Kotona meillä ei syöty puuroa ( paitsi riisi- ja mannapuuroa) vaikka lapsuudessani 70-80luvun taitteessa se varmasti olikin jopa erikoista. Hoidossa oli puuroa , mutta söin aamupalan kotona. Nykyään pidän kaurapuurosta paljon ja oma lapseni oli todella kova puurofani lapsena.
Ja ketähän nämä laveat selvittelyni nyt edes kiinnostaa :D
Minä luin joka sanan!
Marjoja ja joskus hedelmää, maustamatonta jogurttia ja auringonkukan siemeniä. Noilla pysyy nälkä kauan poissa.
Se on minun ja kaurapuuron välinen asia.
Mustikoita ja raejuustoa. Joskus raejuuston tilalla maapähkinävoita tai pähkinärouhetta.
Jos mustikat on loppu, niin sitten voisilmä.
Laitan päälle mansikoita, mustikoita ja vadelmia.
Yleensä kanelia, joskus raejuustoa ja marjoja.
Suolaa ja voisilmän.